ik moet gewoon bijna constant eten om het eten ..
kauwgom kauwen kan ik neit want ik eten het gewoon op ..
komt dit bekend voor ?
L8rs
quote:Ja helaas naar mijn zin te vaak. Het het ook regelmatig maar ik probeer er niet aan toe te geven anders groei ik echt helemaal dicht. Meestal probeer ik dan veel te drinken helpt bij mij wel aardig
Op woensdag 5 februari 2003 21:08 schreef aergrimm het volgende:
Het geval is deze ..
ik heb echt totaal geen honger ik zit helemaal vol
en toch wil ik wat eten (een boterham met pindakaas)
kent iemand dit ? ik ervaar dit gevoel niet als "trek hebben"ik moet gewoon bijna constant eten om het eten ..
kauwgom kauwen kan ik neit want ik eten het gewoon op ..komt dit bekend voor ?
L8rs
Dus als je je voor de tv of de computer gewoon zit te vervelen moet je gewoon iets te doen zoeken! Ga je nagels vijlen ofzo?
quote:Is een plan maar eten en nagels vijlen gaat denk ik best nog wel
Op woensdag 5 februari 2003 21:22 schreef karoltje het volgende:
Ik ken het...komt vaak voort uit vervelingVoor de pauzes en tussenuren heb ik een perfecte manier om niet steeds naar de kantine winkel te lopen....Kaarten!
Dus als je je voor de tv of de computer gewoon zit te vervelen moet je gewoon iets te doen zoeken! Ga je nagels vijlen ofzo?
quote:Verveling heet zoiets meestal.......helaas
Op woensdag 5 februari 2003 21:24 schreef aergrimm het volgende:
k zeg niet echt dat het een probleem is alleen het is zo raar dat ik gewoon eet zonder dat ik honger of trek heb ...
alleen het eten om wat in mn hoofd te stoppen
en het kost bakken met geld de tosti's zijn niet aan te slepen
ik ga wel ff een hobby zoeken .. mensen bedankt ..
hierbij heb ik besloten dat ik gewoon een saai leven heb en dat compenseer door te eten
* reem loopt ff de trap af om een worstenbroodje in de oven te gooien
quote:Eetse
Op woensdag 5 februari 2003 22:00 schreef reem het volgende:
Ik heb echt geen saai leven, maar eten als bezigheid vind ik ook gewoon heerlijk! Niets mis mee* reem loopt ff de trap af om een worstenbroodje in de oven te gooien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |