Dus jij zegt dat ze bij DSM iemand met koorts laten rijden? Stukje cooperation van de dokter.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:46 schreef Koffieplanter het volgende:
De teksten van Bardet op De Frans horende klinkt het alsof hij koorts heeft.
Die was dan al wel flink oud neem ik aan?quote:
Laat gaan joh Wout. Je staat driedubbel in die truiquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heeft Wout van Aert er zowaar nog een concurrent bij voor het groen? "Iedereen heeft het recht om te sprinten", vertelde hij na de finish over de merkwaardige tussensprint.
"Ik heb Nils wel verteld dat ik het geapprecieerd zou hebben als hij vooraf had gezegd dat hij wilde sprinten. Dan konden we dat doen."
"Nu gooide hij zijn wiel voor mij en dat vond ik sneu. Ik denk dat ze bij DSM de kassa nog wat willen spijzen."
De altijd onsympathieke Wout van Aertstrong.
Als je een sprint van Wout wil winnen, moet je dat toch juist doen door het niet te melden?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heeft Wout van Aert er zowaar nog een concurrent bij voor het groen? "Iedereen heeft het recht om te sprinten", vertelde hij na de finish over de merkwaardige tussensprint.
"Ik heb Nils wel verteld dat ik het geapprecieerd zou hebben als hij vooraf had gezegd dat hij wilde sprinten. Dan konden we dat doen."
"Nu gooide hij zijn wiel voor mij en dat vond ik sneu. Ik denk dat ze bij DSM de kassa nog wat willen spijzen."
Opvallend eigenlijk want Israel en BikeExchange doen het echt prima deze Tour en ook EF. Hebben toch alle drie prima renners. Movistar, Lotto, Cofidis en TotalEnergies zitten daar echt ver onder.quote:
Nee, je moet zijne koninklijke hoogheid om toestemming smeken. Wout begint er een beetje teveel in te geloven.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je een sprint van Wout wil winnen, moet je dat toch juist doen door het niet te melden?
Jammer dat Vingegaard en Roglic dat ook niet meldden aan Pogacar
Meeste punten krijg je wel voor het klassement, al scoren Cofidis en Lotto daar ook niet. Behalve het bergklassement danquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:11 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Opvallend eigenlijk want Israel en BikeExchange doen het echt prima deze Tour en ook EF. Hebben toch alle drie prima renners. Movistar, Lotto, Cofidis en TotalEnergies zitten daar echt ver onder.
Enkel antwoorden dat ze bij DSM het geld blijkbaar hard nodig hebben, lijkt me dan ook voldoende. Maar Sporza zal hem vast gelijk geven jaquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, je moet zijne koninklijke hoogheid om toestemming smeken. Wout begint er een beetje teveel in te geloven.
Al dan niet met dank aan de Belgische media, die ook vinden dat we allemaal moeten kruipen voor Wout. Alsof het allemaal wat voorstelt, dat fietsje rijden.
Wat een vreselijke kerel is die Van Aert toch ook. Heb het altijd een arrogante kwal gevonden. Altijd maar denken dat hij beter en belangrijker is dan de rest. Zichzelf opofferen voor het team maar zich dan 's avonds wel stiekem aftrekken op de bewondering van hem in Vive le Veloquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, je moet zijne koninklijke hoogheid om toestemming smeken. Wout begint er een beetje teveel in te geloven.
Al dan niet met dank aan de Belgische media, die ook vinden dat we allemaal moeten kruipen voor Wout. Alsof het allemaal wat voorstelt, dat fietsje rijden.
Voortaan sprintverzoeken vooraf in 3-voud indienen bij de JV ploegleiding.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik sta voor de volle 120 kg achter Blel.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hugo op de erelijst is wel niveautje Blel Kadri.
Nog altijd duidelijkere taal dan een Raisa zonder mondkap...quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan heeft zo'n onverstaanbaar interview ook geen zin.
Kon er zo niets over vinden, Renaat is nog maar 54. Ziet er imho wel ouder uit… maar zijn oma zal dik in de 90 geweest zijn gok ikquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die was dan al wel flink oud neem ik aan?
Prima ontwikkeling. Ik heb al flink wat bakken popcorn klaargezet voor de wedstrijden die het MERK en van Aert samen gaan rijden. Gouden tijden bij Sporza.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tsjonge Movistar is wel ver afgegleden als ze nog maar 17de staanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |