Ik zoek meer iets zoals dit. Dat neusringetje maakt het wel 'af' voor mij. Zo'n lekker wild ding weet je wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:59 schreef SjonShitcoin het volgende:
Dan pak je toch een watervaste stift als ze ligt te slapen.
Klieder je de eerst ff onder voor je je 1-minute trick doet. Voordat ze goed en wel beseft wat je gedaan hebt ben je toch al klaar
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:58 schreef Namak.nodani het volgende:
Klacht: vriendin doet geen moeite voor mij
Ik denk eerder dat jij er een nodig hebt met een vent die 60-80 uur per week op de weg zitquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Interactie van je opblaaspop verwachten
Hij doelde er meer op dat hij ook graag getemd wil worden door jequote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:14 schreef Namak.nodani het volgende:
Ik kan een vrouw best in mijn eentje temmen dus dat lijkt me wat overbodig.
Weet ik, ik probeerde de vraag te omzeilen, snap dat danquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:17 schreef Nine. het volgende:
[..]
Hij doelde er meer op dat hij ook graag getemd wil worden door je
Beetje creepy wel, ditquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:13 schreef Namak.nodani het volgende:
Ik denk eerder dat jij er een nodig hebt met een vent die 60-80 uur per week op de weg zit![]()
Mijn vrouw en kind doen nog enigszins moeite maar ik werd er niet warm van.
KLB is dan ook niet de beste plek om dit soort zaken te besprekenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:17 schreef Namak.nodani het volgende:
Weet ik, ik probeerde de vraag te omzeilen, snap dat dan
Gisteren hebben we sinds lange tijd weer eens Grieks gehaald alleen daar krijgt ze zo'n ontzettende opgeblazen buik van. Niks ergs verder.quote:
Dat komt door de klysma omdat je hem niet goed had gewassen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:24 schreef Raw85 het volgende:
De reet van je ma staat ook nog steeds open maar dat komt juist doordat ze hier gister was
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:38 schreef Namak.nodani het volgende:
[..]
Dat komt door de klysma omdat je hem niet goed had gewassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |