Ja jammer he, maar ik moet jullie toch dagelijks van mijn topics blijven voorzien.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:26 schreef Plompzakker het volgende:
1 Mbit zijn nog steeds teveel topics per seconde
quote:Op maandag 18 juli 2022 21:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb zo een klein abonnement want ik ben een vrek. Wel 10 gb erbij omdat ik mensen ken die me daarvoor een keer mochten pijpen, maar goed.
Nu zag ik vandaag onbeperkt internet voor 17,50. Daar had ik wel oren naar als professionele kratser zijnde, dus ik verdiepte mij nader in genoemd aanbod.
Ik las verder en verder en het leek allemaal interessant, tot ik de snelheid zag...
5 Mbps down en 1 Mbps up
Ik testte nog maar eens de snelheid van mijn eigen abonnementje, 59 Mbps via fast.com
Klacht: lutserabonnementen
Antiklacht: er bijna in getrapt
Nee maar dit is toch wel erg schraal.quote:
Broer heb je geen Patreon zodat je fans je kunnen ondersteunen?quote:Op maandag 18 juli 2022 21:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja jammer he, maar ik moet jullie toch dagelijks van mijn topics blijven voorzien.
Ik zal jou eens begeleiden.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je dan ook aan je begeleider overlaten
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zal jou eens begeleiden.
Naar de eerste hulp ofzo
Sim Only onbeperkt 5G én onbeperkt bellen bij Tmobile is 25 euro per maand (op voorwaarde dat je nog 1 ander T-mobile abonnement hebt op hetzelfde adres, anders is het 35 euro). Ik heb T-Mobile thuis en kan dat ook aanraden. Stuk goedkoper dan Ziggo ook, en ik vind televisie van T-Mobile ook prima werken. Cloud-opnames FTWquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:00 schreef LanaMyst het volgende:
Klacht wel terecht ja, leuk al die goedkope abbo's maar als je 5G wilt blijven er eigenlijk maar 3 providers over die tevens het duurste zijn.
ja okay, is in mijn geval dus 35 euro, wat ongeveer op hetzelfde neerkomt als KPN en Voda,quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:23 schreef very het volgende:
[..]
Sim Only onbeperkt 5G én onbeperkt bellen bij Tmobile is 25 euro per maand (op voorwaarde dat je nog 1 ander T-mobile abonnement hebt op hetzelfde adres, anders is het 35 euro). Ik heb T-Mobile thuis en kan dat ook aanraden. Stuk goedkoper dan Ziggo ook, en ik vind televisie van T-Mobile ook prima werken. Cloud-opnames FTW
Ho, ik heb nu 10 gb voor 11,-, hequote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:13 schreef Innisdemon het volgende:
¤17,50 voor een abo? Wat een nep-vrek ben jij zeg
Ok dat begint er meer op te lijkenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ho, ik heb nu 10 gb voor 11,-, he
Kleinste abo (ik bel toch nooit) met 1 gb extra, omdat ik daar mensen kenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:52 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ok dat begint er meer op te lijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |