In een forecast waar je niet een antiek resultaat gebruikt heeft Thiam een matige speer.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Vetter toch ook? Hadden allebei een enorme worp bij de meerkamp waar de forecast op gebaseerd is
Oh, die van Thiam is al 5 jaar geleden, zie ik ja.. dan had je beter de OS kunnen gebruiken, lijkt mequote:Op maandag 18 juli 2022 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In een forecast waar je niet een antiek resultaat gebruikt heeft Thiam een matige speer.
quote:
Dat ging snel.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:20 schreef Szura het volgende:
Vidts dus op weg naar weer een mooie koperen medaille
Ik gebruik Talence '19, al zit OS daar dichtbijquote:Op maandag 18 juli 2022 19:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, die van Thiam is al 5 jaar geleden, zie ik ja.. dan had je beter de OS kunnen gebruiken, lijkt me
Lijkt mij niet dat die het al opgezocht heeft. Anders is het heel knap dat die zoveel fout heeft.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die moet commentaar geven bij spongen waar hij het resultaat al van weet
Maar heeft er en geen zin meer in, weet de uitslagen al, maar zit er nog steeds naastquote:Op maandag 18 juli 2022 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik op zich ook, als ik dit had geweten had ik resultaten niet bekeken
Ja. Komt alleen er vanaf als er Belgen in beeld komen.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:20 schreef heywoodu het volgende:
Doet deze man commentaar vanaf de Brienenoord?
Ja. Vind het vooral mooi dat ze nu zo constant presteert. Tot vorig jaar vaak erg wisselvallig.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is dat Vetter die voorlaatste horde aantikt op de eerste afstand. Voor de rest zit ze op elk onderdeel op haar PR of zelfs een nieuw PR. Erg knap.
Wij kijken op DE BELG naar live sport. NOS vindt alleen de 100m boeiend.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die zegt net dat kleiner zijn niet helpt bij het sneller uit de blokken te zijn.
Ik kijk BBC, DAME Ennis genot.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wij kijken op DE BELG naar live sport. NOS vindt alleen de 100m boeiend.
En bij de uitslagen moeten de lopers het eerst nog doen met de afstand tot de winnaar. Ze moeten lang wachten tot ze hun tijd zien.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:26 schreef Zipportal het volgende:
Zet er een tent onder. Wat een Aldi competitie is dit. Matige camera's, last van het zonlicht etc.
Heel erg mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |