5-6 meter voor de strijd om het goud?quote:Op maandag 18 juli 2022 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vetter heeft 5-6 meter nodig op speer. Dat was in Tokio ook het geval volgens mij, maar toen gebeurde het omgekeerde.
Ja, 5-6 op Thiam. Op Hall moet ze 10 meter goedmaken met 800 in het achterhoofd, maar liefst een wat grotere buffer.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
5-6 meter voor de strijd om het goud?
Daar hield ik al vanaf moment 1 geen rekening mee. Die is toch niet fit. Net als Williams.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
KJT 6.28 maar, dat is wel klaar voor de medailles.
Zou toch fijn zijn als dat eens 2:15 wordt.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:06 schreef DeeBee het volgende:
PB zelfs voor Vetter? GENOT
Nu die speer even 70m keilen en dan 2:38 lopen, die trage 800m is altijd een leuke rubriek
Is ze ooit wel fit?quote:Op maandag 18 juli 2022 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar hield ik al vanaf moment 1 geen rekening mee. Die is toch niet fit. Net als Williams.
Sinds Doha niet meer nee. Ook zwaar geblesseerd geweest natuurlijkquote:
Zag zelf gelijk dat het ver was.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:03 schreef Marcoss het volgende:
Ook wel lastig in te schatten als je de landing ziet en de afstand die erbij hoort
Ja ik vind dat wel echt bizar. Ooit in Moskou kon SCHIPPUUUURS nog eens een beetje schroeien (live gezien, lol).quote:Op maandag 18 juli 2022 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou toch fijn zijn als dat eens 2:15 wordt.
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2022 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ze gaan nu de hele B-groep herhalen
Thiam heeft ook moeite om 2:15 te halen, ik vind dat toch wel matig. Dat je niet zomaar naar 2:10 kan snap ik, maar bijna constant boven 2:20 is wel echt treurig. Schippuuuuurs kon dat inderdaad ook nooit, totdat het echt moest. Ik hoopte dat dat bij Vetter ook zou komen, maar helaas.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja ik vind dat wel echt bizar. Ooit in Moskou kon SCHIPPUUUURS nog eens een beetje schroeien (live gezien, lol).
2:20 is echt een B-pupillen tijd ofzo, kan daar niet over uit.
Dat wordt geen PLAKquote:
Jij bent dan ook Sherlock Holmesquote:Op maandag 18 juli 2022 19:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zag zelf gelijk dat het ver was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |