Alweer van een ander forum gesodemieterd!
Allemaal door jullie schuld en toedoen! De verderfelijke besmetting van dit forum neem ik overal mee naar toe in mijn privéleven, mijn werk en ook op andere fora!
quote:
Ma Jul 18, 2022 13:28
Beste Joop Klepzeiker.
Al word ik hier soms als "Moderator" aangesproken. Maar dat ben ik niet.
Ik ben de eigenaar maar geen moderator.
De moderator leest (bijna) alles en probeert de discussies in goede banen te leiden door communicaties met gebruikers en toepassen van gereedschappen van een moderator (zoals editen, verplaatsen en verwijderen van posts).
Een moderator kan echter geen ban uitdelen. Dat kunnen alleen ik en een paar beheerders.
Ik lees maximum 5% van de posts en houd me vooral bezig met technische aspecten, updates, spam bestrijding, testen van nieuwe features etc.
Alleen als ik persoonlijk word benaderd (per mail, PM, post report) kijk ik naar de post/poster en indien nodig grijp ik in.
Dat laatste doe ik alleen in absoluut uiterste gevallen.
De grens tussen (vrijheid van) meningsuitingen en "beledigingen", "grappen", "leugens" is zo dun en de bepalingen zijn zo subjectief dat ik in de meeste gevallen het voordeel van de twijfel aan een "kritische" gebruiker geef.
De maatregelen die in uitzonderlijke situaties toch toegepast mogen worden zijn:
Verplaatsen van posts/topics naar Flame of Verwijderen van posts
Een waarschuwing geven aan gebruiker of Ban, die zelden definitief is.
Vandaag moest ik toch ingrijpen en zeker in jouw geval ook een PERMANENTE ban uitdelen.
De 3e ban in het vijftienjarig bestaan van dit Forum en de 1e keer door mij persoonlijk.
Ik zal hier verder niet op ingaan behalve dat het voor actieve forumlezers al snel duidelijk was dat jij als kersverse gebruiker ruimschoots de regels en herhaaldelijke waarschuwingen aan je laars lapt met je uitlatingen en "omgangsvormen" die door niemand op prijs worden gesteld en binnen de kortste keren (Een week!) voor de benodigde beroering hebben gezorgd op het forum en zeker in mijn pm-box.
Ik betreur deze handeling maar ik hoop dat we met jouw verwijdering weer de goede sfeer terug krijgen en weer inhoudelijke discussies kunnen voeren.
Ik deel je tot slot nogmaals mede dat je bij deze definitief niet meer welkom bent op ons forum!
[ Bericht 0% gewijzigd door Joopklepzeiker op 18-07-2022 14:50:14 ]