abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205375284
Goedemorgen iedereen. :P

Over twee dagen vlieg ik vanaf Eindhoven Airport richting de zon.

Nu weet ik dat er ook op Eindhoven problemen zijn met lange rijen wachtenden.
Maar ik heb niets vernomen over eventuele problemen met de bagage.

Zijn er hier mensen die recent via Eindhoven hebben gevlogen en wat was de ervaring?
Ben wel benieuwd.

Vlieg trouwens om 7.50, dus omstreeks 5.00 aanwezig zijn op vliegveld.
Maar even een kamer geboekt bij de Tulip Inn naast het vliegveld, just to be sure en om uitgerust te vertrekken.
Mag wat kosten allemaal. :Y)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_205375319
En wat verwacht je nu precies als antwoord, wat is het doel van je topic?

'ja ik had problemen'
'nee ik had geen problemen'

dat zegt helemaal niets over hoe het op dat vliegveld er aan toe gaat, het is de mening van 1 iemand, op basis waarvan jij je mening niet kan vormen. En dan nog, stel dat je weet dat het een ratjetoe is, ga je dan anders op vakantie, denk je dan, nou dan ga ik maar niet als mijn koffer kwijt kan raken?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2022 06:26:45 ]
pi_205375351
Geen problemen gehad, dinsdag nog gevlogen. Wacht tot de vlucht bij de fast track staat en je kan voorkruipen. Gaat voorspoedig.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_205375352
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 06:26 schreef Dries4Ever het volgende:

'ja ik had problemen'

dat zegt helemaal niets over hoe het op dat vliegveld er aan toe gaat, het is de mening van 1 iemand, op basis waarvan jij je mening niet kan vormen. En dan nog, stel dat je weet dat het een ratjetoe is, ga je dan anders op vakantie, denk je dan, nou dan ga ik maar niet als mijn koffer kwijt kan raken?
slecht geslapen?
pi_205375371
Zelf heb ik dit jaar nog niet gevlogen via Eindhoven, wel mensen opgehaald en weggebracht. In een ander topic had ik dit afgelopen woensdag geplaatst:

quote:
Volgens mij is er veel variatie van dag tot dag en uur tot uur op Eindhoven. Vandaag heb ik mensen weggebracht. De rij voor de security stond toen tot halverwege de tenten buiten. Vanaf daar was het een half uur tot de poortjes waar je je ticket moet scannen. Daarna liep het ook wel goed door tot de security hoorde ik later van hun, dus ca 1 uur vanaf het aansluiten in de rij tot aan de check zelf.

Het viel mij wel op dat de rijen voor de bagage drop-off ook lang waren (ca 10 personen per band). De keren dat ik zelf vloog de afgelopen jaren waren het meestal 2-3 personen per band. Er leken ook veel mensen te zijn die weer de koffer moesten openen (waarschijnlijk omdat hij te zwaar was).
De rij tot aan security varieert van uur tot uur. Een collega van mij had een dag eerder mensen weggebracht en bij hun duurde het 1,5 uur totdat ze door security waren.
pi_205375672
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 07:23 schreef simonblue het volgende:
Zelf heb ik dit jaar nog niet gevlogen via Eindhoven, wel mensen opgehaald en weggebracht. In een ander topic had ik dit afgelopen woensdag geplaatst:
[..]
De rij tot aan security varieert van uur tot uur. Een collega van mij had een dag eerder mensen weggebracht en bij hun duurde het 1,5 uur totdat ze door security waren.
Maar het grootste deel van die rij kan je voorbij als je vlucht bij de fast track staat. Gewoon lekker koffie drinken en dan aansluiten. c_/
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_205375789
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 06:26 schreef Dries4Ever het volgende:

'ja ik had problemen'

OK. Bedankt voor je feedback. ^O^

Bedankt ook @simonblue en @bijdehand

Misschien een tip die fast track. Zeker als het zo bloedheet wordt woensdag.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_205375965
Vorige week vanaf Eindhoven gevlogen. Althans… Dacht dat komt wel goed, nou niet dus!!! Vijf uur lang in een fucking wachtrij gestaan, koffers en alles ingechecked, vlucht geannuleerd. Nu zit ik thuis, ben niet op vakantie geweest en ben alles kwijt: van badhanddoek tot zwemslip, foetsie.

EINDHOVEN AIRPORT BEDANKT
U MAD?
pi_205376374
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2022 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
Vorige week vanaf Eindhoven gevlogen. Althans… Dacht dat komt wel goed, nou niet dus!!! Vijf uur lang in een fucking wachtrij gestaan, koffers en alles ingechecked, vlucht geannuleerd. Nu zit ik thuis, ben niet op vakantie geweest en ben alles kwijt: van badhanddoek tot zwemslip, foetsie.

EINDHOVEN AIRPORT BEDANKT
_O-
pi_205376386
Op zo’n klein vliegveld hoef je echt niet om fuckin’ 5.00u aanwezig te zijn als je vliegtuig tegen achten opstijgt, hoor. _O-
pi_205376869
Heb alleen mensen daar afgezet, dus kan alleen op basis daarvan oordelen.

Het is daar retedruk. Rijen stonden tot ver buiten. In tegenstelling tot Schiphol kun je daar niet vroeger door de security, dus heel erg vroeg komen en dan rustig na de security de tijd uitzitten, is er niet bij.

Zag wel dat ze mensen uit de rijen haalden. Dus als bv. de mensen die naar Malaga of zo vliegen nu echt door de security moeten, dan worden ze naar voren gehaald.
  dinsdag 19 juli 2022 @ 10:46:08 #12
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205386578
De directeur van Eindhoven airport heeft zelf aangegeven dat het nog tot de herfstvakantie teringdruk blijft. Sterkte :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_205394233
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 10:46 schreef SEMTEX het volgende:
De directeur van Eindhoven airport heeft zelf aangegeven dat het nog tot de herfstvakantie teringdruk blijft. Sterkte :P

Lekker met 40 graden buiten staan genot. Gelukkig hoefde ik niet in de rij te staan. Vlieg morgenvroeg pas. Wel ingecheckt bij het hotel hier.
Qua temperatuur en tijdstip een stuk gunstiger hoop ik.

Kon het niet laten wat foto's te schieten. :+
pi_205401034
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 21:12 schreef Salina het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Lekker met 40 graden buiten staan genot. Gelukkig hoefde ik niet in de rij te staan. Vlieg morgenvroeg pas. Wel ingecheckt bij het hotel hier.
Qua temperatuur en tijdstip een stuk gunstiger hoop ik.

Kon het niet laten wat foto's te schieten. :+
Veel plezier, hoop dat je een toffe vakantie hebt, vlieg ze morgen ^O^
pi_205401658
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:36 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Veel plezier, hoop dat je een toffe vakantie hebt, vlieg ze morgen ^O^
Vanmorgen gevlogen. :Y)

Mokerdruk in Eindhoven. Corona bestaat niet meer volgens mij. Niets van te merken althans.

Nu even weekje Kretenzisch genieten. c_/
  Moderator woensdag 20 juli 2022 @ 16:19:52 #16
236264 crew  capricia
pi_205401691
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 16:17 schreef Salina het volgende:

[..]

Mokerdruk in Eindhoven. Corona bestaat niet meer volgens mij. Niets van te merken althans.

Fijn dat alles goed gegaan is. Kreta.. O+
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_205402711
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 16:17 schreef Salina het volgende:

[..]

Oh, oops. :D Fijn dat je goed bent aangekomen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')