Soberso mensen die werken voor het minimumloonquote:
Dan doe je toch zo'n macdonalds zakje om je zadelquote:Op zondag 17 juli 2022 14:40 schreef incel2.0 het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Maar dan mis je de voldoening van je steentje bijdragen aan de maatschappijquote:Op zondag 17 juli 2022 14:41 schreef gers het volgende:
[..]
Soberso mensen die werken voor het minimumloonwaarom, met een uitkering zit je lekker thuis en je ontvangt net zo veel.
Die mis ik in m’n huidige werk ook wel hoor. Als het geld maar elke maand overgemaakt wordt vind ik het best.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar dan mis je de voldoening van je steentje bijdragen aan de maatschappij
Max Donals🤣🤣🤣🤣quote:Op zondag 17 juli 2022 16:00 schreef Sfancta het volgende:
Ff slurpen aan de augurkenpot stiekem bij de Max Donals.
Had de zaak geen plastic tasje of desnoods een papieren zak voor je?quote:Op zondag 17 juli 2022 14:40 schreef incel2.0 het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Niet weten dat je een chip doorslikt die je verslaafd maakt aan processed fastfoodquote:Op zondag 17 juli 2022 16:51 schreef epicbeardman het volgende:
Werknemers bij de MacDonalds zijn bazen want het eten is altijd kapot lekker
Onterechte klacht
Kon je dat niet eraf poetsen met schoonmaakspul van je werk?quote:Op zondag 17 juli 2022 14:40 schreef incel2.0 het volgende:
Zeker weten dat het geen McFlurry was? Of heb je geproefd?quote:Op zondag 17 juli 2022 14:40 schreef incel2.0 het volgende:
Die moeten in ieder filiaal bij de deur staan.quote:
Dit is één van de beste dingen die ik ooit heb gezien.quote:
Nee, je mondquote:Op zondag 17 juli 2022 17:25 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Niet weten dat je een chip doorslikt die je verslaafd maakt aan processed fastfoodOpen je ogen.
quote:Op zondag 17 juli 2022 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:
Die moeten in ieder filiaal bij de deur staan.
SPOILER: En anders deze :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juli 2022 19:37 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Die mag aan het loket staan van de McDrive.SPOILER: En anders deze :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Mee eensch , werken doe je voor wat meer luxe in het leven, leukere buurt om te wonen, vakantie, een auto, etentjes etc.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:41 schreef gers het volgende:
[..]
Soberso mensen die werken voor het minimumloonwaarom, met een uitkering zit je lekker thuis en je ontvangt net zo veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |