SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Momo op 17-07-2022 14:20:50 ]
Nou ja, echt voor de lol doen ze dat niet. Die balen namelijk vooral dat het niet gewoon 50km meer is. De 35km is als een Tour de France met alleen maar etappes van 68 kilometer.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ach er zijn ook mensen die voor hun lol 35km snelwandelen gaan kijken, dus het kan altijd nog erger.
Die zijn nog niet begonnen met de uitzending en gaan straks de hele aanval van Wout eerst laten zienquote:Op zondag 17 juli 2022 14:14 schreef skysherrif het volgende:
wat vinden ze op de belg van deze actie?
Ja, je hebt gelijk. Die kan zich beter leegrijden in de hoop dat er ook geen tegenaanvallen komen.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Doorrijden. Dan hoeven ze in het peloton niets te doen.
Enige vraag is of Ewan en Jakobsen er bij zullen zijnquote:
Hele tour al kutetappes in het weekend.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:16 schreef Devolder het volgende:
Dit wordt een doodsaaie rit en dat op de zondag. Het zou verboden moeten worden
Voor bepaald spelletje hoop ik niet. Voor de rest mag het best een koninklijke sprint worden zonder valpartijenquote:Op zondag 17 juli 2022 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige vraag is of Ewan en Jakobsen er bij zullen zijn
Dan zou hij naar een ploeg met dezelfde omkadering, die het geld heeft om hem te betalen én zijn contract af te kopen, en nog geen kopman heeft voor de Tour maar er wel een wil.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:13 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw team
Hij gaat bij Jumbo nu altijd achter Jonas staan in de pikorde
Hij kan beter naar een ander team toe
Intermarché ofzo 😅
Ai, daar gaan zijn kansen in een bepaald klassement.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:18 schreef Szura het volgende:
Ik zie aan de graphic in beeld dat Mezgec meedoet aan de Tour
Kan Bobbie Spaans? Ik zie een match met de Movi'squote:Op zondag 17 juli 2022 14:19 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik mag hopen dat die Bobbie nooit ploegleider wordt
Bobbie zou perfect zijn voor BEAT.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:19 schreef vaarsuvius het volgende:
1 van de 26 overgebleven genomineerden voor meest onzichtbare renner deze Tour!quote:Op zondag 17 juli 2022 14:18 schreef Szura het volgende:
Ik zie aan de graphic in beeld dat Mezgec meedoet aan de Tour
Mag dat met een niet aangeboren hersenafwijking?quote:Op zondag 17 juli 2022 14:19 schreef vaarsuvius het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |