Met deze defensie wordt het tegen Zwitserland al lastig zat.quote:Op zondag 17 juli 2022 12:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen we eindelijk weer juichen voor ONS Oranje.
Ik doe zo mijn best om de sfeer hier hoog te houden.quote:Op zondag 17 juli 2022 12:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Met deze defensie wordt het tegen Zwitserland al lastig zat.
Arrogantie steekt alweer de kop op.quote:Op zondag 17 juli 2022 12:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen we eindelijk weer juichen voor ONS Oranje.
JA!quote:Op zondag 17 juli 2022 16:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik neem aan dat Groenen gewoon meteen weer basis staat?
Bedankt voor dit feitje. Ik zal het doorsturen.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:07 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2022 17:07 schreef KingRoland het volgende:
Leuk feitje voor iedereen, want ik weet zeker dat niemand dit weet.
De moeder van Damaris Egurrola komt uit Bedum.
@:coco @:wereldgozer @:nober @:rambodirk @:fetx @:johannes_vermeer
Vandaag verliezen en er komt mogelijk niet eens een kwartfinale.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
net of ik hiervoor de tv aanzet met dit warme weer, kwartfinale is relevanter
deze niet belangrijke wedstrijd
De werken van Matla. @Szuraquote:Op zondag 17 juli 2022 17:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
finale wk hockey belangrijker vandaag, want je weet wel, finale van een wk, deze leeuwinnen weten niet eens wat een finale is
lol alsof je hiervan verliest, en hopelijk dan ook arrogante zweden eruit graag (zweden die al 20 keer europees kampioen is geworden)quote:Op zondag 17 juli 2022 17:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vandaag verliezen en er komt mogelijk niet eens een kwartfinale.
lol watquote:Op zondag 17 juli 2022 17:32 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
lol alsof je hiervan verliest, en hopelijk dan ook arrogante zweden eruit graag (zweden die al 20 keer europees kampioen is geworden)
Toch knap dan dat ze EK zijn geworden zonder vinale.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
finale wk hockey belangrijker vandaag, want je weet wel, finale van een wk, deze leeuwinnen weten niet eens wat een finale is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |