abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205365096
Er was een verzorgd uitziende man voor mij in de rij bij de tramhalte, waar we de tram konden instappen. Hij had een strakke witte t-shirt aan en zijn mouw was een klein beetje verfrommeld. Hij keek naar beneden naar mij en vroeg lachend of ik zijn mauw wilde rechttrekken (!!). Ik zei ongemakkelijk met een lachje “ehm neeee?” Waarop hij snel incheckte met zijn OV en heeeeel snel doorliep naar achteren in de tram.

De gladjanus had zeker teveel alpha male filmpjes bekeken en de illusie dat elke meid hem nu graag wilt verzorgen, alleen maar omdat die afgetraind is!

Klacht: arrogante mannen die belachelijke verzoeken doen en denken dat ik een schattige asian van 1,57 ben die geen “nee” kan zeggen O+

Antiklacht: De (meerendeel) lieve niet arrogante mannen, die verder goed bij hun hoofd zijn :)
pi_205365105
Niet gelezen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_205365113
mauw 😺
pi_205365117
quote:
7s.gif Op zondag 17 juli 2022 00:54 schreef HSG het volgende:
Niet gelezen.
Maakt dat de oO< wijs?
pi_205365165
De volgende keer kan je ook gewoon melden dat het een debiele vraag is. Zijn gewoon onzekere homo's
pi_205365177
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 01:18 schreef Wetenschapsvraag het volgende:
De volgende keer kan je ook gewoon melden dat het een debiele vraag is. Zijn gewoon onzekere homo's
Ik ga niet het risico nemen om die gasten op hun pik te trappen. Geen zin in een ellenlange discussie met ze, aangezien ze toch niet gaan veranderen.

Gewoon weg ermee! :)
pi_205365180
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2022 01:22 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik ga niet het risico nemen om die gasten op hun pik te trappen. Geen zin in een ellenlange discussie met ze, aangezien ze toch niet gaan veranderen.

Gewoon weg ermee! :)
'eeeh nee' pakken ze net zo op hoor als dat je de waarheid vertelt. Ik begrijp dat je geen ruzie wil en het wat veilig aanpakt maar in zo'n situatie denk ik dat je meestal wel gewoon vijandig mag zijn zonder dat er teveel consequenties aan zitten. Maar goed altijd klote om zoiets mee te maken, maar ja dat is het leven, gaan we allemaal nog wel meer meemaken. Maar je hebt het naar mijn idee goed aangepakt en je hart gelucht en hoop dat je je morgen of overmorgen alweer een stuk beter voelt :)
pi_205365192
En ook dit even, want misschien denk ik er te gemakkelijk over. Iets van een maand geleden liep ik door de stad en er kwam een persoon brullend in zichzelf pratend achter ons. Nog wel aardig wat afstand maar ik zei van laten we maar even de winkel ingaan zodat hij ons voorbij gaat. Mijn vriendin zei van nee dit is soort van normaal (niet echt de strekking maar het pakt de kern). Nou ja die gast ging ons voorbij en ik voelde me wat knullig want ik wou een soort van dekking zoeken voor het geval dat.

Dus ja ik begrijp dat jij het ook niet wil laten escaleren. Ik doe dat in de praktijk niet eens tenzij het echt te erg wordt. Het zijn gewoon klote situaties, nieuwe situaties waar je weer over moet nadenken en verwerken omdat ze juist niet standaard zijn. Het leven met gekke mensen is gewoon irritant soms
pi_205365197
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 01:25 schreef Wetenschapsvraag het volgende:

[..]
'eeeh nee' pakken ze net zo op hoor als dat je de waarheid vertelt. Ik begrijp dat je geen ruzie wil en het wat veilig aanpakt maar in zo'n situatie denk ik dat je meestal wel gewoon vijandig mag zijn zonder dat er teveel consequenties aan zitten. Maar goed altijd klote om zoiets mee te maken, maar ja dat is het leven, gaan we allemaal nog wel meer meemaken. Maar je hebt het naar mijn idee goed aangepakt en je hart gelucht en hoop dat je je morgen of overmorgen alweer een stuk beter voelt :)
Ach ik heb veel ergere dingen dan dit ervaren hoor! Vind het eerder sneu voor hem dan voor mezelf. Ik lig er iig niet wakker van iig en ben juist trots op mezelf dat ik eindelijk een keer een gewone “nee” durfde te zeggen tegen iemand :)
pi_205365203
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 01:32 schreef Wetenschapsvraag het volgende:
En ook dit even, want misschien denk ik er te gemakkelijk over. Iets van een maand geleden liep ik door de stad en er kwam een persoon brullend in zichzelf pratend achter ons. Nog wel aardig wat afstand maar ik zei van laten we maar even de winkel ingaan zodat hij ons voorbij gaat. Mijn vriendin zei van nee dit is soort van normaal (niet echt de strekking maar het pakt de kern). Nou ja die gast ging ons voorbij en ik voelde me wat knullig want ik wou een soort van dekking zoeken voor het geval dat.

Dus ja ik begrijp dat jij het ook niet wil laten escaleren. Ik doe dat in de praktijk niet eens tenzij het echt te erg wordt. Het zijn gewoon klote situaties, nieuwe situaties waar je weer over moet nadenken en verwerken omdat ze juist niet standaard zijn. Het leven met gekke mensen is gewoon irritant soms
Ik vind dat deze situatie niet lijkt op mijn situatie. Ik zei “ehm neeee?” wel echt op een toon waaruit bleek dat die vraag belachelijk was zeg maar.

Maar om nog ergere opmerkingen terug te gooien vind ik onnodig. Ik zie die vent toch nooit meer.
pi_205365213
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2022 01:38 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik vind dat deze situatie niet lijkt op mijn situatie. Ik zei “ehm neeee?” wel echt op een toon waaruit bleek dat die vraag belachelijk was zeg maar.

Maar om nog ergere opmerkingen terug te gooien vind ik onnodig. Ik zie die vent toch nooit meer.
Heb je gelijk in, verkeerd voorbeeld om herkenning te creëren waarschijnlijk.

Maar gaat er toch niet om of je hem weer ziet of niet, maar of het terecht is. Erger was prima geweest naar mijn idee. Maar helemaal niet erg dat je dat niet hebt gedaan.

Je hebt het goed aangepakt, blij om dat je zo kon reageren en goed om te horen dat je het je ook niet teveel aantrekt. Sommige mensen zijn gewoon sukkels (gespierd of niet boeit geen zak, die zijn juist vaak douchebags)
  zondag 17 juli 2022 @ 01:58:33 #12
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_205365230
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 01:32 schreef Wetenschapsvraag het volgende:

Recent wel nog geneukt?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_205365238
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2022 01:58 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Recent wel nog geneukt?
Nee, maar wat maakt dat uit?
  Tettenkoning zondag 17 juli 2022 @ 04:43:17 #14
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205365368
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2022 00:52 schreef Medusa666 het volgende:
De gladjanus had zeker teveel alpha male filmpjes bekeken
Heb je het nu over @BookFreak? Zie
KLB / Giftige transgenderlijkheid... :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205365596
@Medusa666 Ik stond laatst in de rij bij de kassa van de Jumbo.
Staat er voor me een deftig geklede dame met een kar vol boodschappen, komt ze contact net vijf euro te kort, kijkt ze me aan:
"Eeeh, mijnheer, u kunt wel even een dame in nood helpen nietwaar?"
Mijn "nee" viel ook niet in goede aarde.
Ik had het wel kunnen doen maar waarom zou ik voor een onbekende betalen?

De dame moest de cassierre een paar boodschappen laten deleten en de rest achter me moest ook wachten.
Waarop ze met het schaamrood op de kaken de winkel verliet met een vuile blik mijn kant op.

Blijkbaar is het andersom ook zo dat sommige vrouwen verwachten dat mannen zich ten alle tijden beschikbaar houden als galante ridder.
pi_205365646
Ik word ook wel eens arrogant genoemd. Komt nu wel ineens dichtbij. :{
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  zondag 17 juli 2022 @ 08:44:05 #17
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_205365664
Volgens mij vergeet TS te melden dat die man 1 arm mist?
pi_205365700
Je maakt wat mee, in het ov.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_205365954
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2022 08:31 schreef Werkman het volgende:
@:medusa666 Ik stond laatst in de rij bij de kassa van de Jumbo.
Staat er voor me een deftig geklede dame met een kar vol boodschappen, komt ze contact net vijf euro te kort, kijkt ze me aan:
"Eeeh, mijnheer, u kunt wel even een dame in nood helpen nietwaar?"
Mijn "nee" viel ook niet in goede aarde.
Ik had het wel kunnen doen maar waarom zou ik voor een onbekende betalen?

De dame moest de cassierre een paar boodschappen laten deleten en de rest achter me moest ook wachten.
Waarop ze met het schaamrood op de kaken de winkel verliet met een vuile blik mijn kant op.

Blijkbaar is het andersom ook zo dat sommige vrouwen verwachten dat mannen zich ten alle tijden beschikbaar houden als galante ridder.
Maak je eigen topic erover :Y
pi_205365972
Je had terug moeten zeggen: Only 5 dollah
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_205366000
quote:
dat ik een schattige asian van 1,57 ben die geen “nee” kan zeggen O+
RIP de dm en inbox van Medusa666
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  zondag 17 juli 2022 @ 10:19:10 #22
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_205366002
Verkapt ik-ben-een-schattige-asiantopic. DM's stromen binnen.
  zondag 17 juli 2022 @ 10:40:19 #23
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205366125
quote:
Er was een verzorgd uitziende man voor mij in de rij bij de tramhalte, waar we de tram konden instappen. Hij had een strakke witte t-shirt aan en zijn mouw was een klein beetje verfrommeld. Hij keek naar beneden naar mij en vroeg lachend of ik zijn mauw wilde rechttrekken (!!). Ik zei ongemakkelijk met een lachje “ehm neeee?” Waarop hij snel incheckte met zijn OV en heeeeel snel doorliep naar achteren in de tram.

De gladjanus had zeker teveel alpha male filmpjes bekeken en de illusie dat elke meid hem nu graag wilt verzorgen, alleen maar omdat die afgetraind is!

Klacht: arrogante mannen die belachelijke verzoeken doen en denken dat ik een schattige asian van 1,57 ben die geen “nee” kan zeggen O+

Antiklacht: De (meerendeel) lieve niet arrogante mannen, die verder goed bij hun hoofd zijn :)
Een schattige asian nog wel. Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_205366128
quote:
12s.gif Op zondag 17 juli 2022 10:19 schreef PiyeReloaded het volgende:
Verkapt ik-ben-een-schattige-asiantopic. DM's stromen binnen.
Valt gelukkig allemaal wel mee :)

En ben niet uit op validatie van mannen 2 keer mijn leeftijd :N
pi_205366164
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 10:40 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Een schattige asian nog wel. Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Zoiets?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')