quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Staat er weer een fabriek op scherp daar?
Ja, ik ben gewoon benieuwd of Twente het een en ander in as kan doen overgaan daar.quote:De spelling verassen is correct in de betekenis 'in as doen overgaan, cremeren'.
Als Twente dan een stad gaat verassen toch liever niet Florencequote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik ben gewoon benieuwd of Twente het een en ander in as kan doen overgaan daar.
Niet de beleggingsupdates van Durk Veenstra volgenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:33 schreef TLC het volgende:
Zenders die je er alleen op zet als er voetbal op is :
RTL 7
RTL Zffs
Veronica
sbs6
RTL Z Undercover Boss goden.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:33 schreef TLC het volgende:
Zenders die je er alleen op zet als er voetbal op is :
RTL 7
RTL Zffs
Veronica
sbs6
Toeristisch shithole.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Twente dan een stad gaat verassen toch liever niet Florence
Inderdaad, dat soort dingen doen ze thuis maar.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Twente dan een stad gaat verassen toch liever niet Florence
Zelfs jij?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:38 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij zou iedereen in dit topic een betere voetbaltrainer zijn dan Gertjan Verbeek.
Wil je er even rekening mee houden dat dit het idool van @Caland is, sinds zijn trainerschap bij Feyenoord.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:38 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij zou iedereen in dit topic een betere voetbaltrainer zijn dan Gertjan Verbeek.
Dat zijn ze al zo lang gewend.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ze kunnen wel hard rennen, die moffen.
Gewoon bij elke beslissing met een dobbelsteen gooien, dan doe je het automatisch al beter.quote:
Vanaf nu ben jij mijn aartsvijandquote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wil je er even rekening mee houden dat dit het idool van @:Caland is, sinds zijn trainerschap bij Feyenoord.
We zullen het nooit, nooit vergeten.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wil je er even rekening mee houden dat dit het idool van @:Caland is, sinds zijn trainerschap bij Feyenoord.
Verbeek die tegen Gio en Makaay gaat zeggen dat ze geen pindakaas mogen etenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We zullen het nooit, nooit vergeten.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |