Nieuw seizoen, nieuwe reeks?quote:Op zondag 17 juli 2022 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dacht dat we al een algemene ECL topic hadden
Die moeten allemaal wel te pakken zijn. Brondby en Kairat Almaty als lastigste loting denk ik.quote:Op zondag 17 juli 2022 00:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maandag wordt geloot voor de derde voorronde, dan stroomt ook FC Twente in. Deze wedstrijden worden op donderdag 4 augustus en donderdag 11 augustus afgewerkt.
De mogelijke tegenstander zijn door het lotingsysteem beperkt tot vier teams/combinaties.
Voor AZ:
Pogoń Szczecin (Pol) / Brøndby (Den)
Dundee United (Sch)
Saint Patrick's Athletic (Ier) / Mura (Slo)
Seinäjoki (Fin) / Lillestrøm (Nor)
Voor FC Twente:
Kairat Almaty (Kaz) vs Kisvarda (Hon)
Aris Limassol (Cyp) vs Neftçi (Aze)
Vele¸ (B-H) vs Hamrun Spartans (Mal)
Racing FC Union Luxembourg (Lux) vs Čukarički (Ser)
Van dat rijtje van Twente ken ik er 3quote:Op maandag 18 juli 2022 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje, daar zitten namen tussen die ik voor het eerst hoor. (Seinajoki, Hamrun Spartans oa)
Dundeequote:Op zondag 17 juli 2022 00:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maandag wordt geloot voor de derde voorronde, dan stroomt ook FC Twente in. Deze wedstrijden worden op donderdag 4 augustus en donderdag 11 augustus afgewerkt.
De mogelijke tegenstander zijn door het lotingsysteem beperkt tot vier teams/combinaties.
Voor AZ:
Pogoń Szczecin (Pol) / Brøndby (Den)
Dundee United (Sch)
Saint Patrick's Athletic (Ier) / Mura (Slo)
Seinäjoki (Fin) / Lillestrøm (Nor)
Voor FC Twente:
Kairat Almaty (Kaz) vs Kisvarda (Hon)
Aris Limassol (Cyp) vs Neftçi (Aze)
Vele¸ (B-H) vs Hamrun Spartans (Mal)
Racing FC Union Luxembourg (Lux) vs Čukarički (Ser)
Voor beiden wordt de play-offs pas een uitdaging.quote:
Ik heb speciaal voor AZ een topic geopend.quote:Op donderdag 21 juli 2022 19:47 schreef hhh38 het volgende:
Genot deze voorronde, zoveel wedstrijden
Slavia Praag heeft het niet getroffen, zo sta je in de kwartfinale en een paar maanden later moet je weer in de 2e voorronde aantreden tegen St. Joseph's uit Gibraltar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |