abonnement Unibet Coolblue
pi_205360406
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 16:35 schreef polo36 het volgende:

[..]
Geen idee of je het gelezen had maar ik ben al bezig met mezelf te verbeteren afgelopen half jaar. Je doelt hierbij op specifiek drank en drugs? If so, helemaal fair. Mocht je iets anders bedoelen dan hoor ik het graag.
In de meest ruime zin van het woord. Verder mag jij jouw toon matigen, ik heb geen hoer geneukt terwijl ik aan de drugs zat...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205360450
quote:
16s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 16:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
In de meest ruime zin van het woord. Verder mag jij jouw toon matigen, ik heb geen hoer geneukt terwijl ik aan de drugs zat...
Bedoelde het niet verkeerd..
Alle adviezen zijn welkom namelijk..
pi_205360523
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 16:23 schreef polo36 het volgende:

[..]
[..]
Vrij simpele reacties maar toch een harde kern van waarheid. Dank.
[..]
Hoe bedoel je die vetgedrukte? Als in; de kater speelt mee of dat ik het klote gevoel iets te veel bij de seks neerleg?

En ja, laatste punt heb je ook wel gelijk in. Seks voor het huwelijk kan wel maar dan wel echt met de ware, althans zo dacht ik het altijd te zien. Moet wel zeggen dat ik daar wellicht ook anders naar kijk nu ik deze reactie zie. Fijn om wat tegengas te krijgen. Ik heb weleens vaker gedacht om een hoer te nemen, puur zodat ik weet wat de deal is. Echter is dit wel altijd bij gedachtes gebleven omdat ik dacht dat het niks voor mij zou zijn en niet bij mijn lifestyle hoort. Ik denk dat ik de schuld niet 100% aan de drank en drugs kan toeschuiven. Om eerlijk te zijn vind ik het nu moeilijk om daarover te oordelen, het moet nog zinken.
Wat wel zeker is; vanaf nu op het goede pad blijven, de verleidingen zijn geen verleidingen meer.
Ik bedoel inderdaad dat de kater ook niet mee zal helpen. Je hebt iets gedaan onder invloed wat je normaal gesproken niet zo snel zou doen. Nu ben je weer nuchter en dringt het door.

Iedereen moet natuurlijk zelf bepalen of ze wel of niet seks voor het huwelijk willen. Maar het is wel goed om na te denken over je motieven. Waarom voelt het voor jou niet goed, is dat alleen vanwege je geloof, of spelen er nog andere dingen? Ik hoop dat je volgende ervaring een stuk fijner is. Hoe je dit beschrijft is echt alleen even snel ontladen, dat kan ook leuk zijn maar klinkt niet als waar je naar op zoek bent.
  zaterdag 16 juli 2022 @ 16:49:40 #29
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205360525
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 14:50 schreef polo36 het volgende:
Nadat het gebeurde had ik er al gelijk spijt van en ben ik huilend de douche ingestapt, extreem slecht geslapen en loop vandaag al de hele dag verward rond te ijsberen
Been there done that. Goede cocaïne hoor.

Kan een stuk slechter. Maat van me heeft ooit na het snuiven hele plukken haar uit zijn hoofd gerukt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 16 juli 2022 @ 16:54:00 #30
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205360577
En over die ontmaagding. Tsja, het ligt er een beetje aan hoe je tegen seks aan kijkt denk ik.
Het stelt allemaal niet veel voor. Het is gewoon een handeling, net als een knuffel geven of zo.

Seks als je verliefd bent en als je van iemand houdt is veel fijner, dus gewoon daar op focussen nu.
Bekijk het van de positieve kant, als er een huwelijksnacht komt, weet je in elk geval hoe je het ongeveer moet doen. Dat maakt het minder ongemakkelijk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_205360623
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 16:49 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Ik bedoel inderdaad dat de kater ook niet mee zal helpen. Je hebt iets gedaan onder invloed wat je normaal gesproken niet zo snel zou doen. Nu ben je weer nuchter en dringt het door.

Iedereen moet natuurlijk zelf bepalen of ze wel of niet seks voor het huwelijk willen. Maar het is wel goed om na te denken over je motieven. Waarom voelt het voor jou niet goed, is dat alleen vanwege je geloof, of spelen er nog andere dingen? Ik hoop dat je volgende ervaring een stuk fijner is. Hoe je dit beschrijft is echt alleen even snel ontladen, dat kan ook leuk zijn maar klinkt niet als waar je naar op zoek bent.
Ja precies. Nu ik weer nuchter ben dringt het door en daar zit de wroeging vooral in.

Voornamelijk vanwege geloof en opvoeding. Ik heb het an sich wel altijd mooi gevonden als 2 mensen elkaar voor elkaar bewaren. Maar goed, ik denk ook weleens na, meerendeel zal op deze leeftijd ook wel een ander hebben gehad. Daar zou ik ook mee zitten. Maar goed, dat is weer een ander onderwerp.
Om eerlijk te zijn was ik vroeger (toen ik 18-24 was, en nog steeds was ik bijna dagelijks wel benieuwd naar hoe seks zou zijn) wel echt op zoek naar ontlading zoals een ONS. Maar toen lukte het niet. Nu heb ik echt behoefte aan iets serieus.
pi_205360691
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 16:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Been there done that. Goede cocaïne hoor.

Kan een stuk slechter. Maat van me heeft ooit na het snuiven hele plukken haar uit zijn hoofd gerukt.
Moest hier toch wel even om gniffelen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 16:54 schreef Harvest89 het volgende:
En over die ontmaagding. Tsja, het ligt er een beetje aan hoe je tegen seks aan kijkt denk ik.
Het stelt allemaal niet veel voor. Het is gewoon een handeling, net als een knuffel geven of zo.

Seks als je verliefd bent en als je van iemand houdt is veel fijner, dus gewoon daar op focussen nu.
Bekijk het van de positieve kant, als er een huwelijksnacht komt, weet je in elk geval hoe je het ongeveer moet doen. Dat maakt het minder ongemakkelijk.
Tja, hoe ik tegen seks aan kijk, en specifiek de eerste keer is toch wel anders dan menig mens in dit topic of uperhaupt de doorsnee mens van de 21e eeuw. En ja, achteraf was het, precies zoals jij omschrijft, een handeling. Een handeling die voortkomt uit innerlijke, natuurlijke behoeftes. En precies, dat is inderdaad waar ik de focus op wil leggen. En ja ach, deze nacht had idd dat als voordeel..
pi_205360769
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 16:54 schreef Harvest89 het volgende:
En over die ontmaagding. Tsja, het ligt er een beetje aan hoe je tegen seks aan kijkt denk ik.
Het stelt allemaal niet veel voor. Het is gewoon een handeling, net als een knuffel geven of zo.

Seks als je verliefd bent en als je van iemand houdt is veel fijner, dus gewoon daar op focussen nu.
Bekijk het van de positieve kant, als er een huwelijksnacht komt, weet je in elk geval hoe je het ongeveer moet doen. Dat maakt het minder ongemakkelijk.
Iemand onthoofden is ook maar een handeling. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205360808
quote:
16s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 17:06 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Iemand onthoofden is ook maar een handeling. :D
De fuck :D _O-
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_205360867
Bekijk het van de positieve kant: je weet nu hoe het moet én je weet wat je NIET wilt. Win-win. ^O^

Daarnaast, seks is ook maar gewoon seks, hea. Wel zalig, daar niet van, maar je maakt het veel groter dan dat het is. Voor de rest de poedertjes maar links laten liggen, want sos maakt je nog een tikkie geiler, ja :P
  zaterdag 16 juli 2022 @ 17:24:26 #36
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205361008
Biechten bij de dominee en verder met je leven.
pi_205361073
Volgens mij ben je er nog niet helemaal achter dat vrouwen niet echt je ding zijn. Jij bent er meer een voor de herenliefde.
Old Tyme Hardcore!
  FOK!fotograaf zaterdag 16 juli 2022 @ 17:39:55 #38
364681 over_hedge
pi_205361114
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 15:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik zou mij morele kompas eens checken als ik jou was.
Achja. Mensen zou nou eenmaal hyocriet. Iedereen.

Wat voorbeelden. Spinnen dood maken is geen probleem. Maar een kuikentje wel want die zien er schattig uit.
of een vlinder om het bij insecten te houden.

Of we vinden hier in het westen mensenrechten zooo belangrijk. Maar dat in veel van onze luxe spullen kobalt zit. Wat op de meest kutte manier in 3e wereld landen uit mijnen gehaald wordt hoor je niemand over. Want ja als ze daar mee stoppen hebben wij geen luxe meer.

En zo kan je nog wel ff doorgaan :P En ja ik ben zelf ook hypocriet in die gevallen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205361154
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 14:50 schreef polo36 het volgende:
Even een kloontje aangemaakt, graag alleen serieuze reacties, ik zit er erg mee..

Even iets over mezelf; man, 26 jaar (over een week 27) en tot gisteren nog nooit seks gehad. Gezien ik christelijk ben heb ik mij altijd willen bewaren voor de ware. Ook omdat ik nooit echt liefde heb gekend is dit ook wel iets waar ik afgelopen jaren mee heb gezeten.

Gisteravond had ik aardig wat gedronken en wat cocaine genomen (drugs gebruiken doe ik niet vaak, en alleen recreatief) terwijl ik alleen thuis was. Op dat moment voelde ik me ineens erg eenzaam, op een bepaalde manier raar en was totaal niet mezelf. Ik heb toen een hoer van kinky gebeld die is langsgekomen. Hiermee heb ik uiteindelijk (veilige) seks gehad, het duurde heel kort en 5 minuten later stond ze alweer buiten.

De seks stelde niet veel voor en had er al zoveel meer van verwacht, deels komt dat ook doordat ik zo lang droog sta. Ergens ook wel fijn om te weten dat het uiteindelijk niet zoveel voorstelt en het wel meevalt wat ik al die jaren gemist dacht te hebben. Ondanks ik me goed kan voorstellen dat het met een liefde totaal anders is.

Echter heb ik ook een totaal ander gevoel. Nadat het gebeurde had ik er al gelijk spijt van en ben ik huilend de douche ingestapt, extreem slecht geslapen en loop vandaag al de hele dag verward rond te ijsberen. Momenteel voel ik me vies, depressief en onzeker en wilde dat ik het nooit gedaan had. Het liefste wil ik dit ook aan niemand vertellen.

In eerste instantie wil ik dit graag van me af schrijven.Ik hoop dat het een kwestie van tijd is en dit gaat slijten. Hebben mensen nog tips om hiermee te dealen?
Slechts door te lijden komt men dichter bij God. Maar mijn zoon, ik vraag mij af, waarom heb je deze kwestie niet eerst aan Hem voorgelegd?

Allen zijn we schuldenaren. Allen. Tegenover God, die zo gul is en tegenover de broeders. Elkeen weet dat men niet de vader of moeder is die men zou moeten zijn. Men is niet de echtgenoot of echtgenote, niet de broer of zus die men zou moeten zijn. In het leven hebben we allen een zeker “deficit”. We hebben nood aan barmhartigheid. We beseffen immers dat ook wij kwaad hebben gedaan en dat aan het goede dat we hadden kunnen doen steeds iets ontbreekt.

Maar juist onze armoede wordt de kracht om te vergeven! Wij zijn schuldenaars en als we, zoals we bij het begin hebben gehoord, gemeten worden aan de maat waarmee we anderen meten , dan doen we goed aan onze maat te verruimen en schulden kwijt te schelden, te vergeven. Iedereen moet zich herinneren dat men moet vergeving schenken en dat men vergeving nodig heeft, dat men nood heeft aan geduld. Dat is geheim van de barmhartigheid: door vergiffenis te schenken ontvangt men vergiffenis. Dat is de reden waarom God altijd voorgaat en dat Hij ons als eerste vergiffenis schenkt. Door zijn vergeving te ontvangen, worden wij op onze beurt bekwaam tot vergeving. Op deze wijze worden onze ellende en ons gebrek aan gerechtigheid een gelegenheid om open te komen voor het rijk der hemelen, voor een grotere maat, de maat van God, die barmhartigheid is.

Open je hart voor Hem, en Hij zal je een nader antwoord tonen.
afspraak tandarts verzetten
  zaterdag 16 juli 2022 @ 17:45:28 #40
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205361158
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 17:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Achja. Mensen zou nou eenmaal hyocriet. Iedereen.

Klopt, maar niet iedereen zit te huilen dat het zo erg is dat ie een hoer geneukt heeft.
pi_205361164
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 14:50 schreef polo36 het volgende:
Gezien ik christelijk ben heb ik mij altijd willen bewaren voor de ware.
Christen in woord, maar zo te zien niet in daad.
afspraak tandarts verzetten
  FOK!fotograaf zaterdag 16 juli 2022 @ 17:47:23 #42
364681 over_hedge
pi_205361174
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 17:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Klopt, maar niet iedereen zit te huilen dat het zo erg is dat ie een hoer geneukt heeft.
Dat is zeker waar :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 16 juli 2022 @ 18:01:36 #43
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205361249
Ach ja, Gristenen: hoeren neuken, taxi rijden, neus vol coke. Dan huilen en jammeren dat ze zo erg gezondigd hebben en vergiffenis zoeken.
Ik ben al 25 jaar in een monogame relatie, gebruik geen drugs, help mijn buren en doe liefdadigheidswerk, haal veel geld op voor goede doelen met de stichting die we hebben opgericht, maar ja, Gristenen zeggen dat ik naar de hel ga, want homo.
anyhow
Ik ben 4 jaar geleden overleden, en ging als homo uiteraard naar de hel. Ik werd persoonlijk verwelkomt door de duivel.
De hel is heel anders dan je denkt. Ik werd rondgeleid in de beach club vol mooie mannen die de hel is. Het is een zonnig strand met kristalhelder water, met een prachtig bos er achter. Overal barretjes en lekker eten.
Heerlijk luieren in een hangmat en een beetje fokken en cocktails drinken, jep, er is internet in de Hel, wat denken jullie dan.
Goed, na een paar dagen had ik zin de buurt een beetje te verkennen. Ik liep het strand af en na een uur of twee lopen kwam ik bij wat een vulkaanachtig gebied was, het rook er naar zwavel. Toen ik over een kraterrand keek zag ik het hellevuur, met gillende mensen erin. Ik was geschokt. De duivel had me belogen. Het was helemaal geen resort.
Daar ik aan de duivel dacht verscheen hij meteen en overstuur schold ik hem uit. Hij keek me minzaam aan en zei, jantje, jantje was is er met je aan de hand, waarom ben je zo overstuur.
Ik wees op het hellevuur en zei, je hebt me belogen.
Hij schudde zijn hoofd en lachte, nee joh, das voor de christenen, die willen dat zo, net zoals jij deze beachclub wilt...
  zaterdag 16 juli 2022 @ 18:02:50 #44
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205361257
Zal haar gewoon aangeven:grensoverschrijdend gedrag en dat je achteraf toch spijt heb van je daad.
En dat je geestelijk daar nu zo veel klachten van heb dat een normale leven niet meer haalbaar is
Want ja veel dames doen het ook zo , dus waarom zou je als man het zelfde niet terug kunnen doen .
Zal ze leren.....

Grapje ...
maar je schrijft dat je christelijk ben ?

1 Drank en drugs gebruik als christelijk?
2 Sex voor het huwelijk ?
3 Vrouw van lichte zede bellen ......

Ik zou me eerder zorgen gaan maken of je wel het goede geloof aanhangt
Want christelijk zijn en dan dit soort dingen doen ~O>

geloof dat je een paar hoofdstukken van de bijbel heb overgeslagen
maar goed heb zelf in een christelijk omgeving gewerkt, en daar kijken ze van dit soort dingen echt niet op hoor

Ik kan je daarover verhalen vertellen maar ... dat laat ik wel gaat ook een beetje offtopic dan
Maar ook vrouwelijke pastoor loopt zonder slip en zijn geschoren *O* *O*
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_205361294
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 18:02 schreef RAVW het volgende:
Zal haar gewoon aangeven:grensoverschrijdend gedrag en dat je achteraf toch spijt heb van je daad.
En dat je geestelijk daar nu zo veel klachten van heb dat een normale leven niet meer haalbaar is
Want ja veel dames doen het ook zo , dus waarom zou je als man het zelfde niet terug kunnen doen .
Zal ze leren.....

Grapje ...
maar je schrijft dat je christelijk ben ?

1 Drank en drugs gebruik als christelijk?
2 Sex voor het huwelijk ?
3 Vrouw van lichte zede bellen ......

Ik zou me eerder zorgen gaan maken of je wel het goede geloof aanhangt
Want christelijk zijn en dan dit soort dingen doen ~O>

geloof dat je een paar hoofdstukken van de bijbel heb overgeslagen
maar goed heb zelf in een christelijk omgeving gewerkt, en daar kijken ze van dit soort dingen echt niet op hoor

Ik kan je daarover verhalen vertellen maar ... dat laat ik wel gaat ook een beetje offtopic dan
Maar ook vrouwelijke pastoor loopt zonder slip en zijn geschoren *O* *O*
Ja, op die punten heb ik geen weerwoord want je hebt gewoon gelijk.

Om heel eerlijk te zijn ben ik wel even benieuwd. Wat was het voor christelijke omgeving en wat gebeurde daar?
  zaterdag 16 juli 2022 @ 18:11:16 #46
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205361312
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 18:09 schreef polo36 het volgende:

[..]
Ja, op die punten heb ik geen weerwoord want je hebt gewoon gelijk.

Om heel eerlijk te zijn ben ik wel even benieuwd. Wat was het voor christelijke omgeving en wat gebeurde daar?
Diaconaal missionar centrum heb ik gewerkt als Congierge
En het leukste is nog heb er 9 jaar gewerkt , door de corona ontslagen
Maar ik werkte daar ook wel met me hart... niet van uit het geloof
Want vele dingen die ze daar deden was niet echt mijn ding , integendeel het ging meer om het haantjes gedrag van de collega's dan dat ze er echt voor de mensen er waren.
-- kijk mij eens goed bezig zijn voor de maatschappij , maar onder tussen }) --

Ik ben christelijk opgevoed maar doe er bijna niets meer mee

Het belangrijkste is gewoon dat je geniet in het leven
En voortaan gewoon even wat minder drinken en drugs gebruiken ,, spaart je een hoop geld uit en ook een hoop zorgen.

[ Bericht 19% gewijzigd door RAVW op 16-07-2022 18:16:54 ]
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_205361523
Weet je wel echt zeker dat je op vrouwen valt? Je gedrag is wat extreem na een ontmaagding vandaar, ongeacht geloof.. Maar goed, sommige mensen zitten nou eenmaal extreem met (naar verhouding) kleine zaken. Alleen tijd lost het op. Maar huilen in de douche na een ontmaagding, iets gaat niet helemaal goed hoor
pi_205361653
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 18:48 schreef Wetenschapsvraag het volgende:
Weet je wel echt zeker dat je op vrouwen valt? Je gedrag is wat extreem na een ontmaagding vandaar, ongeacht geloof.. Maar goed, sommige mensen zitten nou eenmaal extreem met (naar verhouding) kleine zaken. Alleen tijd lost het op. Maar huilen in de douche na een ontmaagding, iets gaat niet helemaal goed hoor
Ja, ik ben hetero, nooit aan getwijfeld ook. Het is zo extreem omdat het voelt alsof ik iets van mezelf heb weggegeven wat voor iemand anders bedoeld was. Ik voel erg veel schaamte en onzekerheid hierdoor. Ik wil het delen met andere maar tegelijkertijd echt niet. Ook met wat een eventueel toekomstig (christelijk) partner hiervan moet denken.

Maar iig goed om te horen dat het lijkt alsof ik het groter maak dan dat het is. Klinkt misschien sarcastisch, maar is het totaal niet.
pi_205361672
Ja nou ja voor de meeste niet gelovigen en ook gelovigen stelt het weinig voor ja. Jij zit wat aan de kant van het spectrum dat God je pakt voor elke kleine overtreding en dat alles heilig is en je de hele wereld verraad ofzo. Over 10 jaar zal dat gevoel wel wat afgezwakt zijn neem ik aan, de meeste mensen denken nog even zo extreem vanwege hun opvoeding en omdat ze nog wat jong zijn naar verhouding maar zwakt meestal wel wat af gelukkig
  zaterdag 16 juli 2022 @ 19:32:43 #50
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205361892
Ach denk gewoon dat je ook even met wennen het het gevoel geen maagd meer te zijn.
Weet nog mijn eerste keer nog, ook een paar weken zo iets gehad van .... is dit gebeurd....
Hahaha had de avond toen we het gedaan hadden mijn vriendin naar huis gebracht ..
Niet kunnen slapen .. wnat dacht toen al dat ik droomde

En de volgende dag zou ze weer komen.....
Het eerste wat ik vroeg aan haar was...... ben dus nu een echte man en jij een echte vrouw....
Toen moest ze lachen ja .. dat zijn we nu inderdaad :* O+ was haar antwoord

we waren voor beide de eerste keer :D
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')