quote:Op zaterdag 16 juli 2022 13:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Klacht: ik ben een onbegrepen genie
Moet ik de grap nu echt uit gaan leggenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 13:23 schreef opgebaarde het volgende:
Wat doe jij ineens mal!?
Jij hebt nooit in klimaatverandering gelooft en al helemaal niet dat de mens dit veroorzaakt heeft en nu draai je 180 graden en ben je ineens onbegrepen genie?
Je bent, en dit bedoel ik goed, een narcist
De grap was meer dan duidelijk. Dat blijkt zelfs uit mijn post. Probeer het nog een keerquote:Op zaterdag 16 juli 2022 13:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet ik de grap nu echt uit gaan leggen
Gbrk vkr fkrtngnquote:Op zaterdag 16 juli 2022 13:58 schreef KroketBroodje het volgende:
k gbrk gn klnkrs mr m nrg t bsprn mndr ttsslgn btknt mndr nrgvrbrk
Dan blijft enkel staan dat je geen humor hebt.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 13:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De grap was meer dan duidelijk. Dat blijkt zelfs uit mijn post. Probeer het nog een keer
Jij begrijpt sarcasme nietquote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan blijft enkel staan dat je geen humor hebt.
Is goed neefquote:
Jette zal trots op d’r zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:32 schreef Aiciu het volgende:
Hoorde laatst ook een goeie grap, er moet minder gevlogen worden en even later vertelde ze dat ze in december naar Londen gaat vliegen![]()
Neef check dezequote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 17:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zou me eerst eens goed inlezen over het begrip sarcasme
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sarcasme
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sarcasme
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sarcasme
Onder sarcasme (uit het Grieks: σαρκάζω (sarkádzoo) = ergens vlees [sarx] vanaf scheuren) wordt bijtende spot verstaan.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sarcasme
Onder sarcasme (uit het Grieks: σαρκάζω (sarkádzoo) = ergens vlees [sarx] vanaf scheuren) wordt bijtende spot verstaan.
Wtf 2014quote:Op donderdag 21 november 2019 22:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sarcasme is een van mijn aanvullende kwaliteiten
Is goed neef.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Neef check deze
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wtf 2014![]()
|
Forum Opties | |
---|---|