Ja, je moet goed je koppie erbij houden! Misschien is je bloedsuiker wat laag. Zou een stukkie chocola daarbij helpen?quote:Op zondag 17 juli 2022 14:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ja, idd.
Dit is nog moeilijker dan het lijkt, dat sport ontwijken en zo.
Met dit weer denk ik eerder dat ik een beetje uitgedroogd ben.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, je moet goed je koppie erbij houden! Misschien is je bloedsuiker wat laag. Zou een stukkie chocola daarbij helpen?
[ afbeelding ]
Verstandig dat je voor zoiets gaat. Veel hydraterender dan een glas portquote:Op zondag 17 juli 2022 14:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met dit weer denk ik eerder dat ik een beetje uitgedroogd ben.
Ik neem wel even snel wat te drinken.
[ afbeelding ]
Topadvies! Tot wanneer geldt die goede raad?quote:Op zondag 17 juli 2022 14:27 schreef Cee het volgende:
Op het werk morgen lekker achterover zitten en als ze vragen waarom ik niet bezig ben, zeggen dat ik me niet te veel mag inspannen volgens het RIVM.
Ik kijk toch liever naar The Amazing Race. Dat doe ik toevallig nu ook, want ik had het laatste seizoen nog niet gezien. De laatste vier teams zijn in Portugal en moeten met een roeiboot (met de naam van een Portugese ontdekkingsreiziger) naar de andere kant van de haven roeien. Het lastige is dat er 9 boten zijn, waarvan er slechts 4 de naam van een ontdekkingsreiziger hebben. Zojuist roeit er eentje met een Salvador Sobral-bootje weg.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel leuk hoorZou tweede seizoen meteen weer kijken
Tot wij weer vinden dat het RIVM zich niet meer met onze zaken moet bemoeien.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Topadvies! Tot wanneer geldt die goede raad?
Goed idee!quote:Op zondag 17 juli 2022 14:27 schreef Cee het volgende:
Op het werk morgen lekker achterover zitten en als ze vragen waarom ik niet bezig ben, zeggen dat ik me niet te veel mag inspannen volgens het RIVM.
Lijkt me heel verstandig, al werd het 5 graden koeler, dan is het nog onverantwoord heet…quote:
Voorbereidingen? Zit je nu nóg niet in Spanje?quote:Op zondag 17 juli 2022 15:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed idee!
Vind het wel jammer dat ik nu vakantie heb, ik zit dus niets te doen in mijn eigen tijd![]()
Goedemiddag mensen en zij die zich al dan niet zo identificeren!
Ik ben helemaal klaar met de voorbereidingen voor onze reis. Morgen naar Eindhoven en dan dinsdag in het vliegtuig. Hopelijk. Het lot van onze vakantie ligt nu geheel in de handen van Eindhoven Airport. *kijkt plechtig
Ik pas mij aan aan het tempo aldaar, dat is een onderdeel van de voorbereidselenquote:Op zondag 17 juli 2022 15:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voorbereidingen? Zit je nu nóg niet in Spanje?![]()
Treuzelaar!
Denk je een ed sheeran-vrije dag te hebbenquote:Op zondag 17 juli 2022 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ene Yuki (geen idee wie dat is), maar die had zijn vriendin getrakteerd op een verrassingsdate naar een concert van Ed Sheeran. Dan zou je het toch gelijk uitmaken?
Dit advies kan ik me wel in vindenquote:Op zondag 17 juli 2022 15:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Tot wij weer vinden dat het RIVM zich niet meer met onze zaken moet bemoeien.
Als het geen sport is, hoe heb ik dan deze week m'n schouder geblesseerd? Hm??quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik doe wel aan streching maar dat is meer voor na een workout of een dag hard werken. Ik ben er wel flexibeler door geworden
Dat darten geen sport is kunnen we beter niet aan @:strani vertellen
Door die knokpartij met Satudarta?quote:Op zondag 17 juli 2022 16:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het geen sport is, hoe heb ik dan deze week m'n schouder geblesseerd? Hm??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |