Hahaha ja blijkbaarquote:
Neejoh, het mag van mij echt wel gewoon hier hoorquote:Op zondag 17 juli 2022 12:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik over F1 wil hebben, dan verhuis ik naar het subforum F1 om daar over F1 te posten
Precies!quote:Op zondag 17 juli 2022 12:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Teleurstellende spoilers zijn niet fijn
quote:Op zondag 17 juli 2022 12:14 schreef Momo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
Ja! Dan weet ik tenminste dat ik eroverheen kan scrollenquote:Op zondag 17 juli 2022 12:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar goed dan dat we sport zelden in spoilers bespreken dan
Ik woon op de 10e, ik ben ALTIJD KLAARquote:Op zondag 17 juli 2022 12:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor hoogtestage ze heeft gedaan, want deze vormpiek is verdacht.
Preciesquote:Op zondag 17 juli 2022 13:27 schreef Koen66 het volgende:
Tenzij zaken als Wie is de mol en live uitzendingen vind ik spoilers onzinnig
Haha, dat was ik al helemaal vergeten! Het programma ook, daar hoeft geen tweede seizoen van te komen.quote:Op zondag 17 juli 2022 13:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Precies!
Wat hebben we mensen aangedaan met Race om de Ringen![]()
Keek dat programma af en toe met een schuin oog om de mooie omgevingquote:Op zondag 17 juli 2022 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha, dat was ik al helemaal vergeten! Het programma ook, daar hoeft geen tweede seizoen van te komen.
Bij recente films vind ik ze ook zeker gepastquote:Op zondag 17 juli 2022 13:27 schreef Koen66 het volgende:
Tenzij zaken als Wie is de mol en live uitzendingen vind ik spoilers onzinnig
Oeh, lekker!quote:Op zondag 17 juli 2022 13:21 schreef Meridiaan het volgende:
Pindakaas vind ik stinken![]()
Ik heb brood met gesmolten kaas en tonijn en ui
True truequote:Op zondag 17 juli 2022 13:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij recente films vind ik ze ook zeker gepastHet einde van de laatste James Bond had ik niet graag gelezen voor ik de film had gezien. Voor een film van 20 jaar terug hoeft dat voor mij niet per se
Dat gaat toch helemaal niet passen met zo'n ladder eraan?quote:Op zondag 17 juli 2022 13:30 schreef Meke het volgende:
(maar dit is allemaal mijn mening hè, ik pretendeer nergens de baas te zijn. als jullie lekker willen kletsen over sport in spoilertags, vooral doen).
(niet verbaasd zijn als je dan een paardenhoofd in je bed vindt, maar het mág wel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Feel free to insult me.
Kijk nou uit, zo'n ladder heeft meerdere sporten!quote:Op zondag 17 juli 2022 13:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat gaat toch helemaal niet passen met zo'n ladder eraan?![]()
Of denk je dat die los zit?![]()
[ afbeelding ]
Thuis heb ik die nietquote:
Mijn kantoor is nét het kamertje dat in de schaduw valt. Dus dan heb ik er weinig last vanquote:
Morgen zit ik op kantoor, dinsdag gedeeltelijk, op tijd thuis zijn om de schilder te checken. Man man man, schilderen met 40 gradenquote:Op zondag 17 juli 2022 13:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Thuis heb ik die nietDat zou een overweging kunnen zijn qua dagen dat ik naar kantoor ga, maar aan de andere kant is het ook weer prettig als ik niet hoef te reizen in die hitte
Tien minuutjes in de oven. Meestal doe ik er nog bosui bij, maar die had ik niet meer.quote:
Ik werk thuis, mijn huis is -nu dan- gelukkig heeeeel koud. Dus ik werk met sloffen aan en een fleecedeken om mij heen zoals altijdquote:
Doen ze verstandig aan. Was er een paar jaar geleden niet iemand al bezweken aan de hitte?quote:
Dat was in 2006quote:Op zondag 17 juli 2022 14:11 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Doen ze verstandig aan. Was er een paar jaar geleden niet iemand al bezweken aan de hitte?
Ik zou donderdag eigenlijk naar Nijmegen moeten, maar ik ben eigenlijk blij dat het niet doorgaat gezien de Vierdaagse
Oh ik vind het wel leuk hoorquote:Op zondag 17 juli 2022 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha, dat was ik al helemaal vergeten! Het programma ook, daar hoeft geen tweede seizoen van te komen.
Oh ja, idd.quote:Op zondag 17 juli 2022 13:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Kijk nou uit, zo'n ladder heeft meerdere sporten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |