Het is een kring garden party. Waar we in een cirkel om de sjoelbakken vm heen staan.quote:Op zondag 17 juli 2022 11:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit gaat me toch echt te ver hoor.![]()
De SC is imo meer als een hippe garden party.![]()
Blijft de rest van je verhaal hetzelfde, maar dan hipper.![]()
Ben ik een keer onderdeel van iets hips, ga jij het een beetje vergelijken met een kringverjaardag.
Bedankt voor de spoilerquote:Op zondag 17 juli 2022 11:38 schreef zorro28 het volgende:
Goedemorgen
Dat heeft Schilder knap gedaan![]()
Hier kan ik nog mee leven, als vm tenminste virtual machine betekent en dat ding geen opnames maakt.quote:Op zondag 17 juli 2022 11:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is een kring garden party. Waar we in een cirkel om de sjoelbakken vm heen staan.
Ik gok de medaille voor wie het snelst een muurtje kan witten.quote:Op zondag 17 juli 2022 11:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoilerAl weet ik dan nog niet welke medaille het is bij het terugkijken.
Ik ben benieuwd naar je verslag en wat je favoriete optredens warenquote:Op zondag 17 juli 2022 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Ik ben nu brak van festivaldag nr 2 en dan moet ik festivaldag nr 3 nog overleven.
Goud! Een ongekende prestatiequote:Op zondag 17 juli 2022 11:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoilerAl weet ik dan nog niet welke medaille het is bij het terugkijken.
Sorryquote:Op zondag 17 juli 2022 11:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon thuis in mijn eigen bed. Het is ook maar 5 minuten fietsen.quote:Op zondag 17 juli 2022 11:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je verslag en wat je favoriete optredens warenSliep je thuis of in een tent bij het festivalterrein?
Hahaha ja okee sorryquote:Op zondag 17 juli 2022 11:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit gaat me toch echt te ver hoor.![]()
De SC is imo meer als een hippe garden party.![]()
Blijft de rest van je verhaal hetzelfde, maar dan hipper.![]()
Ben ik een keer onderdeel van iets hips, ga jij het een beetje vergelijken met een kringverjaardag.
Ja jezas ik vind het al erg genoeg dat jullie de hele dag over sport praten, LAAT STAAN als dat ook nog onder spoilertags moetquote:Op zondag 17 juli 2022 11:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 juli 2022 12:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja jezas ik vind het al erg genoeg dat jullie de hele dag over sport praten, LAAT STAAN als dat ook nog onder spoilertags moetDan dénk je dat iemand iets opwindends heeft beleefd, gaat het over sport
![]()
Meke SLOOPT vandaag iedereen in de SCquote:Op zondag 17 juli 2022 12:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja jezas ik vind het al erg genoeg dat jullie de hele dag over sport praten, LAAT STAAN als dat ook nog onder spoilertags moetDan dénk je dat iemand iets opwindends heeft beleefd, gaat het over sport
![]()
Als ik over F1 wil hebben, dan verhuis ik naar het subforum F1 om daar over F1 te postenquote:Op zondag 17 juli 2022 12:07 schreef Meke het volgende:
[..]
![]()
Dan is het weer maandag.quote:
Teleurstellende spoilers zijn niet fijnquote:Op zondag 17 juli 2022 12:07 schreef Meke het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juli 2022 12:14 schreef Momo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juli 2022 12:14 schreef Momo het volgende:
NeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juli 2022 12:07 schreef Meke het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ach.quote:
Maar goed dan dat we sport zelden in spoilers bespreken danquote:Op zondag 17 juli 2022 12:07 schreef Meke het volgende:
[..]
![]()
Behalve over het ESF. Dat moeten we niet willenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ben benieuwd wat voor hoogtestage ze heeft gedaan, want deze vormpiek is verdacht.quote:
Met of zonder stukjes?quote:
Daar zijn wel wat bloedzakjes voor gebruikt door haar vermoed ik.quote:Op zondag 17 juli 2022 12:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor hoogtestage ze heeft gedaan, want deze vormpiek is verdacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |