Jij bent meer van de wijn toch?quote:Op zondag 17 juli 2022 02:05 schreef NailQueen het volgende:
Ik lust geen bier. Ik lig er uit denk ik.
Appelbier heb ik nog nooit gehad. Schuif hem maar door. Ik heb maar 2 glazen rosé op.quote:Op zondag 17 juli 2022 02:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen enkel bier? Ook geen kersenbier, perzikbier, appelbier?
Ik heb net 2 glazen rosé opquote:Op zondag 17 juli 2022 02:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij bent meer van de wijn toch?Allora!
Een mooie koppige wijn is wel het beste voor een leuke avond. Niet te sterk smakend, maar sterk genoeg om niet snel te drinken. Met zulke wijnen heb ik vaak genoeg een gezellige avond gehad met slechts een fles (soms twee) voor drie personen.quote:Op zondag 17 juli 2022 02:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het alcoholpercentage ligt een stuk hoger en de glazen zijn zo op. Tja, voor je het weet is de fles leeg en heb je het idee dat je nog maar net begonnen bentTja, af en toe water drinken kan helpen, maar daar denk je vaak net iets te laat aan
Een fles voor drie personen en dan genoeg hebben aan een avond, dat klinkt zeker als een goede wijn. Behalve als je valsspeelt en een magnumfles kooptquote:Op zondag 17 juli 2022 02:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een mooie koppige wijn is wel het beste voor een leuke avond. Niet te sterk smakend, maar sterk genoeg om niet snel te drinken. Met zulke wijnen heb ik vaak genoeg een gezellige avond gehad met slechts een fles (soms twee) voor drie personen.
* Appelbier doorschuiftquote:Op zondag 17 juli 2022 02:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Appelbier heb ik nog nooit gehad. Schuif hem maar door. Ik heb maar 2 glazen rosé op.
Nee, gewoon een standaard 75cl flesquote:Op zondag 17 juli 2022 02:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een fles voor drie personen en dan genoeg hebben aan een avond, dat klinkt zeker als een goede wijn. Behalve als je valsspeelt en een magnumfles koopt
Ik heb dat met zwaardere bieren. Daar heb ik er na een paar ook genoeg van en dan ben ik voldaan. Eigenlijk zou ik dat vaker moeten drinken dan pils, dan kom ik niet meer aan die 4 liter
quote:
Ik bedenk me net dat je al wijn op had, dan moet je idd niet meer aan het bier gaan.quote:Op zondag 17 juli 2022 02:23 schreef NailQueen het volgende:
Nu ben ik kapot en misselijk. Tot morgen
En de kater komt laterquote:Op zondag 17 juli 2022 02:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Ik bedenk me net dat je al wijn op had, dan moet je idd niet meer aan het bier gaan.
Jaaaaaaquote:
Het is beter dat zo te houdenquote:Op zondag 17 juli 2022 08:01 schreef ijs_beer het volgende:
Ach problematisch, problematisch.
Ik heb het iig niet gewend.
Okee ik twijfel hierover om dit te zeggen, omdat het op papier altijd hard overkomt (en dat wil ik niet per séquote:
Ik kan me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat hij liever de Vuelta wint dan de rest van de Tour als knecht mee moet doen.quote:
Zal je hebben dat ie straks over een lullig Utrechts verkeersdrempeltje wordt gelanceerd.quote:Op zondag 17 juli 2022 10:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kan me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat hij liever de Vuelta wint dan de rest van de Tour als knecht mee moet doen.
Hij zei wel in de Planche rit dat bergop rijden voor hem wel voelt als messteken in zijn schouder. Misschien is hij ook wel echt ver gegaan deze tour, dat de knollen op zijn (Lekker Twentse uitdrukking). Altijd lastig inschatten als ze zelf niet Roglic bent. Al zal die Vuelta vast ook meespelen in zijn hoofd.quote:Op zondag 17 juli 2022 10:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kan me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat hij liever de Vuelta wint dan de rest van de Tour als knecht mee moet doen.
NEEquote:Op zondag 17 juli 2022 10:21 schreef Fred_B het volgende:
Misschien dat @:meke even dat soort monologen achterwege kan laten als wij het in de kring over Roglic hebben
Je kan hetquote:Op zondag 17 juli 2022 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Ik ben nu brak van festivaldag nr 2 en dan moet ik festivaldag nr 3 nog overleven.
Ik twijfel er niet aan dat hij flink gehavend is. Zeker als hij er steeds af moet. Maar het is wel de belangrijkste wedstrijd van het jaar natuurlijk, en ik denk dat een Kruijswijk of Küss een wat hogere pijngrens zouden hebben.quote:Op zondag 17 juli 2022 10:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij zei wel in de Planche rit dat bergop rijden voor hem wel voelt als messteken in zijn schouder. Misschien is hij ook wel echt ver gegaan deze tour, dat de knollen op zijn (Lekker Twentse uitdrukking). Altijd lastig inschatten als ze zelf niet Roglic bent. Al zal die Vuelta vast ook meespelen in zijn hoofd.
Dat weet ikquote:
@Rellende_Rotscholier maakt er altijd echt werk vanquote:Op zondag 17 juli 2022 10:36 schreef Em31 het volgende:
Elke keer als ik een tourtopic aanklik hier hoop ik maar dat er wel genoeg mensen zijn die de hele OP lezen en die persoon het niet voor niets doet.Wat een verhalen
Het grootste probleem is hier inderdaad dat hij Van Aert wéér laat stikkenquote:Op zondag 17 juli 2022 10:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat hij flink gehavend is. Zeker als hij er steeds af moet. Maar het is wel de belangrijkste wedstrijd van het jaar natuurlijk, en ik denk dat een Kruijswijk of Küss een wat hogere pijngrens zouden hebben.
Hij had ook nog flink wat werk kunnen doen voor de sprints van Wout, als Wiedergutmachung voor een niet nader te noemen WK.
Ja, ik lees dat ook altijd graag. Ik denk ook wel dat het goed gelezen wordt, al vrees ik daar wel voor in de Giro en Vuelta.quote:Op zondag 17 juli 2022 10:36 schreef Em31 het volgende:
Elke keer als ik een tourtopic aanklik hier hoop ik maar dat er wel genoeg mensen zijn die de hele OP lezen en die persoon het niet voor niets doet.Wat een verhalen
Dat is natuurlijk moeilijk te beoordelen. Ik denk dat als Kuss met dezelfde verwondingen rondreed hij het peloton niet eens kon volgen, dat is veel minder een bijter dan Roglic.quote:Op zondag 17 juli 2022 10:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat hij flink gehavend is. Zeker als hij er steeds af moet. Maar het is wel de belangrijkste wedstrijd van het jaar natuurlijk, en ik denk dat een Kruijswijk of Küss een wat hogere pijngrens zouden hebben.
Hij had ook nog flink wat werk kunnen doen voor de sprints van Wout, als Wiedergutmachung voor een niet nader te noemen WK.
Dit gaat me toch echt te ver hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |