Een wereld vol darten klinkt behoorlijk als the darkest timelinequote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:31 schreef Meridiaan het volgende:
Was de wereld maar iets minder een darkest timeline.
Autocorrect maakt er als darters timeline van. Misschien moeten we daar eens aan beginnen.
Elke 2 a 3 minuten scoort iemand een punt. Wat is daar tegen?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een wereld vol darten klinkt behoorlijk als the darkest timeline
Een keer per jaar is dat leuk tijdens het WK. De rest van het jaar vooral negerenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Elke 2 a 3 minuten scoort iemand een punt. Wat is daar tegen?
Ja op Netflix staan alleen de eerste twee. Ben nu halverwege twee, ga daarna wel verder denkenquote:
Waar waren ze?quote:
Dn Ziggo!;quote:
Ik dacht al dat ik ergens Italianen hoorde vloeken, dit zou een verklaring kunnen zijn.quote:
ah dan ben je ongeveer net zover als ikquote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja op Netflix staan alleen de eerste twee. Ben nu halverwege twee, ga daarna wel verder denken
Aha! Dus niet op een festival dat ik gemist hebquote:
Het is de schuld van Dr. Oetker!quote:Op zondag 17 juli 2022 00:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik ergens Italianen hoorde vloeken, dit zou een verklaring kunnen zijn.
Aan wie lees je voor?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben vandaag wel gewoon gaan voorlezen en dat boek is nu bijna klaar. Gelukkig is het wel een leuk boekVerder wok gekookt en nu een beetje op de bank liggen.
Nope. Was wel goed hoor. Boh.quote:Op zondag 17 juli 2022 00:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Aha! Dus niet op een festival dat ik gemist heb
Dat is toch niet veel? 4 liter is een half kratje.quote:Op zondag 17 juli 2022 01:10 schreef ijs_beer het volgende:
Wat wel een enigszins problematische situatie is, is mijn bierinname dit weekend. Die ik inschat op tussen de 4 á 5 liter, in totaal.
Maar goed, we zijn weer heel thuis. Welterusten allen!![]()
Ik zal het aan ze doorgeven.quote:
En dan nog over een weekend verdeeld, niet eens op een avondje.quote:Op zondag 17 juli 2022 01:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is toch niet veel? 4 liter is een half kratje.
Ja. Toen wist ik het even niet meerquote:Op zondag 17 juli 2022 01:29 schreef BillDauterive het volgende:
AwWas je helemaal alleen bij het terugkijken?
Het is niet weinig, maar ik zou het ook niet problematisch noemen. Ik denk dat ik de meeste weken wel 4 à 5 liter bier op heb, verdeeld over een weekend.quote:Op zondag 17 juli 2022 01:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan nog over een weekend verdeeld, niet eens op een avondje.
Ik heb zo nu en dan een bordspelavond met vrienden, dan drinken er twee bier (en dat is niet allebei ikquote:Op zondag 17 juli 2022 01:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is niet weinig, maar ik zou het ook niet problematisch noemen. Ik denk dat ik de meeste weken wel 4 à 5 liter bier op heb, verdeeld over een weekend.
Een lange avond, dan is een kratje met twee personen niet heel raar toch? Meestal houd ik het op maximaal zes flesjes. Dan ben ik meestal veilig voor een kater. Sinds dit jaar mag er weer wat meer en drink ik ook weer wat meer. Dat is niet erg, maar wel iets om in de gaten te houden. Goed, soms heb ik ook weken dat ik alleen alcoholvrij bier drink, als ik alcohol drink. Dan kom ik niet aan die 4 of 5 literquote:Op zondag 17 juli 2022 01:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb zo nu en dan een bordspelavond met vrienden, dan drinken er twee bier (en dat is niet allebei ik). Meestal pakken we dan toch maar een tweede kratje mee om zeker te zijn dat we genoeg hebben. Die tweede wordt dan niet altijd aangebroken, maar soms toch wel.
![]()
Ik heb dat over m’n hele leven niet eens gehaald.quote:Op zondag 17 juli 2022 01:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is niet weinig, maar ik zou het ook niet problematisch noemen. Ik denk dat ik de meeste weken wel 4 à 5 liter bier op heb, verdeeld over een weekend.
Wij vinden dat ook niet raar, maar daarover zijn de meningen verdeeld.quote:Op zondag 17 juli 2022 01:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een lange avond, dan is een kratje met twee personen niet heel raar toch? Meestal houd ik het op maximaal zes flesjes. Dan ben ik meestal veilig voor een kater. Sinds dit jaar mag er weer wat meer en drink ik ook weer wat meer. Dat is niet erg, maar wel iets om in de gaten te houden. Goed, soms heb ik ook weken dat ik alleen alcoholvrij bier drink, als ik alcohol drink. Dan kom ik niet aan die 4 of 5 liter
Het gaat wel sneller dan frisdrank of thee of iets dergelijks.
Dit vind ik wel een hele mooie, net voldoende paradoxaal om niet te veel te zijn.quote:soms heb ik ook weken dat ik alleen alcoholvrij bier drink, als ik alcohol drink.
Ik heb dan weer nooit een kater van wijn. Maar daar drink ik per jaar niet eens 4 of 5 liter van.quote:Op zondag 17 juli 2022 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wij vinden dat ook niet raar, maar daarover zijn de meningen verdeeld.![]()
Katers heb ik met bier eigenlijk zelden last van, wel met wijn.
[..]
Dit vind ik wel een hele mooie, net voldoende paradoxaal om niet te veel te zijn.
Niet? Toch is 4 of 5 liter met bier nog redelijk makkelijk te halen.quote:Op zondag 17 juli 2022 01:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb dat over m’n hele leven niet eens gehaald.
Wijn is wat verraderlijk, zeker rode. Erg lekker, drinkt soms best makkelijk weg, maar kan best stevige katers geven.quote:Op zondag 17 juli 2022 02:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb dan weer nooit een kater van wijn. Maar daar drink ik per jaar niet eens 4 of 5 liter van.
Haha, dat is inderdaad een mooie!
Het alcoholpercentage ligt een stuk hoger en de glazen zijn zo op. Tja, voor je het weet is de fles leeg en heb je het idee dat je nog maar net begonnen bentquote:Op zondag 17 juli 2022 02:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wijn is wat verraderlijk, zeker rode. Erg lekker, drinkt soms best makkelijk weg, maar kan best stevige katers geven.
Geen enkel bier? Ook geen kersenbier, perzikbier, appelbier?quote:Op zondag 17 juli 2022 02:05 schreef NailQueen het volgende:
Ik lust geen bier. Ik lig er uit denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |