quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:28 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Denk dat ik thuis maar naakt ga werken, hebben mijn collega's ook weer wat om mee te vermaken tijdens de Teams meetings.
Ramen en deuren dichthouden. Paar dagen warmte kun je nog wel buiten houden, en daarna koelt het buiten weer af.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan 25 graden gemakkelijk aan, ik kan 30 graden redelijk goed verdragen maar 36 graden?
Klacht: mobiele airco zal het niet aankunnen.
[ afbeelding ]
ik hoorde al geruchten dat het ging 40+ worden. Maar yr.no is een redelijk betrouwbaar weer site (vind ik)
Vergeet de buuf nietquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:28 schreef Harvest89 het volgende:
Lekker in de tuin halve liters zuipen en barbeknoeien en alles laten aanbranden omdat je door de hitte te snel dronken bent.
Ik woon ook vrij dicht bij de zee en buienradar geeft 38 graden aan voor a.s. dinsdagquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:57 schreef Lenny77 het volgende:
Tsss, je woont aan de zee man...
Hier in Limburg gaan we de 40 aantikken.
Ga je gezellig met capuchonjongen zwemmen??quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:34 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat is idd wel vrij essentieel in dit verhaal
Ik woon toch niet in België?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:59 schreef Lenny77 het volgende:
Ga je gezellig met capuchonjongen zwemmen??
Denken in oplossingen i.p.v. problemenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:07 schreef Lenny77 het volgende:
Ja zeg, zee is zee... even naar daar zwemmen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |