abonnement Unibet Coolblue
pi_205351724
Snap ik wel, @Candaasje, als ik zo meelees klinkt het idd nogal uitputtend. Ik merk dat ik nadenken over 'wat ik wil' af en toe best lastig vind; ben geneigd vooral verder te denken in de huidige paden ipv met blik meer open naar wat er nog meer kan daarbuiten (buiten precies mijn huidige onderzoek, buiten mijn huidige afdeling, buiten mijn huidige onderzoeks-onderwerpen/insteek, buiten de universiteit, buiten de academie). De verschillende sollicitatiegesprekken helpen me daar wel bij. Hoe is dat voor jou? Heb je mensen om je heen die je vragen stellen waar je door aan het denken wordt gezet?

Sowieso goed om het gesprek aan te gaan, lijkt me geen prettig gevoel om verantwoordelijkheden te moeten dragen die eigenlijk te zwaar zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 15-07-2022 16:52:17 ]
  vrijdag 15 juli 2022 @ 16:51:57 #27
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205351765
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja goede vraag wel. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog steeds geen plintjes geknipt! Ik WOG lekker mee :P
En dan ook nog verbouwing erbij.
Denk goed om jezelf :*

Ik heb net verzocht mijn 36 naar 32 uur te zetten. Ik trek het niet meer 4x9 en alle weekenden druk met klussen of veel afspraken. En ook komende maandag en dinsdag even vrij om te niksen. Dat komt heeel goed uit met het weer.
pi_205351767
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Superbra Meerdere merke en allemaal héél anders dan ik zelf gekozen zou hebben. Zonde wel, dat je nieuwe niet goed zitten -O-
Ja, jammer.

Wat een prachtige voorbeelden zeg! Er was eerder een goed adres in U weet ik nog.
Van lurken in het Slankies topic. Those were the days 😎

@Candaasje 😘

Onze vergelijkbare renovaties i.c.m. onregelmatig werken was 3 avonden in de week en de zaterdag.
Zondag is rustdag. En dan was het op zaterdag bijv fundering uitgraven, beton vlechten, beton draaien en storten. Of opperen voor de metselaars,dan konden die doorwerken.
Moest ik het weekend werken. Jammer dan.

En met wat jij zo vertelt over je werk én reistijden - straks herfst en zo - dat gaat mis, zoals sigme waarschuwt.
Dan ben je ‘verder van huis’ . No pun intended .

[ Bericht 6% gewijzigd door AnneX op 15-07-2022 17:00:13 ]
pi_205351805
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:52 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ja, jammer.

Wat een prachtige voorbeelden zeg! Er was eerder een goed adres in U weet ik nog.
Van lurken in het Slankies topic. Those were the days 😎

@:Candaasje 😘

Onze vergelijkbare renovaties i.c.m. onregelmatig werken was 3 avonden in de week en de zaterdag.
Zondag is rustdag. En dan was het op zaterdag bijv fundering uitgraven, beton vlechten, beton draaien en storten. Of opperen voor de metselaars,dan konden die doorwerken.
Moest ik het weekend werken. Jammer dan.
Je bedoelt denk ik Sandrabra, die bestaat niet meer zie ik. Ik ben er nooit geweest maar hoorde er wel goede verhalen over.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205351830
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja goede vraag wel. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog steeds geen plintjes geknipt! Ik WOG lekker mee :P
Denk je erom dat dit een behoorlijk passieve opstelling is? Als je gaat opbranden begint dat langzaam en gaat dat opeens veel sneller en onhoudbaarder dan je dacht. Je dacht alle tijd te hebben om eens rustig te gaan bedenken en in de tussentijd en eens praten met die en die en toen bleek het opeens te laat en heb je rode vlekken in je nek en wil je alleen nog maar in bed leggen met je hoofd onder de dekens.

Dat laatste is echt heel vervelend, want dat wil je dus ook niet de konijnen verschonen, eten, boodschappen doen of plinten knippen. En dan kan je dat ook niet meer.

Zorg voor jezelf! Beter! Eerder!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205351840
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:44 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Thuis thuis thuis
[..]
Zullen we effe?
Yes please. Jouw huis of mijn huis?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205351841
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Je bedoelt denk ik Sandrabra, die bestaat niet meer zie ik. Ik ben er nooit geweest maar hoorde er wel goede verhalen over.
Sandrabra. Ja, de naam herken ik.
pi_205351852
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 16:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Je bedoelt denk ik Sandrabra, die bestaat niet meer zie ik. Ik ben er nooit geweest maar hoorde er wel goede verhalen over.
:Y :'( :'( :'(
Ik hield van Sandrabra.
Daarna nooit meer een bh winkel in geweest volgens mij. Uit protest.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205351866
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Yes please. Jouw huis of mijn huis?
Ik denk dat mijn groter is. M.n. mijn zwembadje.
Tevens is de vrouw dit weekend weg *)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205351887
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:00 schreef sigme het volgende:

[..]
Denk je erom dat dit een behoorlijk passieve opstelling is? Als je gaat opbranden begint dat langzaam en gaat dat opeens veel sneller en onhoudbaarder dan je dacht. Je dacht alle tijd te hebben om eens rustig te gaan bedenken en in de tussentijd en eens praten met die en die en toen bleek het opeens te laat en heb je rode vlekken in je nek en wil je alleen nog maar in bed leggen met je hoofd onder de dekens.

Dat laatste is echt heel vervelend, want dat wil je dus ook niet de konijnen verschonen, eten, boodschappen doen of plinten knippen. En dan kan je dat ook niet meer.

Zorg voor jezelf! Beter! Eerder!
sigme is verstandig! Be like (of luister naar) sigme.

I know - moet ik zeggen. Maar toch.
pi_205351909
Ware woorden van @sigme.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Superbra staat hier ook nog op de lijst, maar tis zo ver weg..
pi_205352015
Ik ben heel heel heeeeeeeeel vroeg al een keertje in therapie geweest en daar heb ik al heeeeeeeeel lang profijt van. Ik was nog geen 20 en mijn moeder betaalde :+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205352123
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:09 schreef Tuindier het volgende:
Ware woorden van @:sigme.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Superbra staat hier ook nog op de lijst, maar tis zo ver weg..
Allebei de winkels? Ik vind het wel de moeite waard want als je een keer je maat helder hebt, kun je online bestellen.

Maar goed, ik ga morgen dan ook winkelen in Brugge :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 15 juli 2022 @ 17:48:10 #39
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205352270
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:17 schreef sigme het volgende:
Ik ben heel heel heeeeeeeeel vroeg al een keertje in therapie geweest en daar heb ik al heeeeeeeeel lang profijt van. Ik was nog geen 20 en mijn moeder betaalde :+
Als je het niet kunt veranderen (en meestal kan je dat als werkbij niet) en ook niet kunt accepteren (en waarom zou je? Je bent geen slaaf van de eigenaren ofzo), dan lekker wegwezen zodra je de kans hebt *O*

Ik heb hier trouwens zicht op een Ooni bij een tentje, hoop dat er plek is. Als er zulke mensen staan bevalt de camping vast ook *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205352327
Als ik denk dat zowel knof als champignons als ei naar vis ruiken is de kans vrij klein dat het aan de producten ligt, niet?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205352335
Zelfs als ik dat niet denk van aardappel of shiitake?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205352390
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:56 schreef Vanyel het volgende:
Zelfs als ik dat niet denk van aardappel of shiitake?
Waar heb je je neus onlangs in gestoken? Vis een optie?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205352409
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 18:02 schreef sigme het volgende:

[..]
Waar heb je je neus onlangs in gestoken? Vis een optie?
:N
Helemaal nergens in :'(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205352556
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:33 schreef sigme het volgende:

Nee, maar dat dachten beschaafde Oekraïners en Amerikanen ook... Barbarij blijkt een stuk sneller te kunnen oprukken dan je ziet aankomen als je zoekt naar sherry in de wei.
Ik weet het -O-

In het legermuseum waar ik met P ben geweest ging een deel over de overtuiging van burgers in de jaren '20 en '30 dat er nooit meer een oorlog zou komen. De posters en kranten/tijdschrift artikelen kwamen op mij over dat die mensen toen daar net zo overtuigd van waren als wij nu. Gemiddeld zijn mensen natuurlijk helemaal niet veranderd. Ze hebben alleen veel eenvoudiger manieren om contact met elkaar te vinden om denkbeelden te verspreiden. Wat was het ook alweer bij de vorige verkiezingen, één derde van de mensen in mijn stadje hadden PVV en FvD gestemd. Dan loop je de volgende dag toch wat raar om je heen te kijken op straat hoor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205352562
sigme _O_
pi_205352788
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:09 schreef Tuindier het volgende:
Ware woorden van @:sigme.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Superbra staat hier ook nog op de lijst, maar tis zo ver weg..
Moeilijk denk ik. Maar hopelijk doen ze er wat aan.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 15 juli 2022 @ 19:22:24 #47
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205352957
@Myraela, weet jij een grote Karwei of Gamma ergens tussen Rhoon, Alblasserdam en Dordrecht?
Spoilers!
pi_205353039
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 19:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:myraela, weet jij een grote Karwei of Gamma ergens tussen Rhoon, Alblasserdam en Dordrecht?
Ohnee, geen idee. Ik kom alleen hier in het dorp. Gewoon normaal maatje.
  vrijdag 15 juli 2022 @ 19:34:41 #49
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205353054
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 19:33 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ohnee, geen idee. Ik kom alleen hier in het dorp. Gewoon normaal maatje.
Ok. Volgens mij is de Karwei in Ambacht heel groot. Daar probeer ik het wel. Ik wil even tuinverlichting in het echt zien.
Spoilers!
  vrijdag 15 juli 2022 @ 19:49:19 #50
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205353244
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 19:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ok. Volgens mij is de Karwei in Ambacht heel groot. Daar probeer ik het wel. Ik wil even tuinverlichting in het echt zien.
Een Ambachtelijke Karwei, :o
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')