abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juli 2022 @ 20:36:42 #1
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_205344618
Nov 6, 2019
Pandemic simulation exercise spotlights massive preparedness gap
Event 201, hosted by the Johns Hopkins Center for Health Security, envisions a fast-spreading coronavirus with a devastating impact

Dit doen we met onze zorghelden:

Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBENVLOEDING.
n besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.

Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
twitter

The show must go on folks!

Thinking is difficult, that’s why most people judge
  donderdag 14 juli 2022 @ 20:41:03 #2
421867 greysbones
pi_205344675
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 20:27 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik heb zelf geen kinderen, maar uit mijn schooltijd weet ik nog wel dat ik uitgedaagd werd zelf te denken. Wat ik dan weer van mijn jongere zus met 3 kinderen hoor is dat ze tegenwoordig wel heel veel gestuurd worden om een bepaalde kant op te gaan.

Of Forum scholen een uitkomst zijn, dat denk ik ook niet. Want dan zit je aan het andere kant van het spectrum waar hetzelfde zal gebeuren. (denk ik)

Kinderen lekker uitdagen om zelf een mening te vormen, en ze ook vrij laten in wat ze zelf denken en hoe ze zich ontwikkelen is denk ik het beste voor een kind. Maar ja, geen idee. Just my opinion.
Rekenen wordt aangeleerd op een wijze waarop enkel kinderen die goed zijn makkelijk meekomen.
Taal moet je tegenwoordig honderduizenden regeltjes kennen om woorden goed te kunnen schrijven( what happened to het ouderwetse dictee)
Aardrijkskunde en geschiedenis
Na als er tijd voor is
Waar scholen veelal op focussen is anti pest protocollen.
En dit is dan enkel de basisschool.
  donderdag 14 juli 2022 @ 20:42:36 #3
421867 greysbones
pi_205344702
Of kinderen nu wel of niet gevaccineerd zijn moet het laatste zijn waar mensen zich druk om zouden moeten maken.

Zorg eerst maar eens dat er weer fatsoenlijk onderwijs komt
pi_205344778
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juli 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
Of kinderen nu wel of niet gevaccineerd zijn moet het laatste zijn waar mensen zich druk om zouden moeten maken.

Zorg eerst maar eens dat er weer fatsoenlijk onderwijs komt
En dat ze stoppen met dat woke/alfabet people gezeik en kinderen een eigen identiteit laten ontwikkelen. Maar val ze helemaal niet lastig met Covid!
Lach met een schone bips
pi_205344841
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juli 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
Aardrijkskunde en geschiedenis
De enige vakken die ik interessant gevonden heb....

Wel beetje in het idee van the Great Reset, schep je eigen geschiedenis want dan geloven ze je wel :)
Lach met een schone bips
  donderdag 14 juli 2022 @ 20:58:41 #6
421867 greysbones
pi_205344894
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
De enige vakken die ik interessant gevonden heb....

Wel beetje in het idee van the Great Reset, schep je eigen geschiedenis want dan geloven ze je wel :)
Vraag een gemiddelde puber wanneer de slag bij Waterloo was ..
pi_205344924
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juli 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:

[..]
1954! BAM!! Hammered it :D

Vraag eens wat de hoofdstad van Canada is, of Australi? Ze weten niks meer.. Vraag ze eens naar de Perestrojka? Mijn nichtje van 17 is net klaar met de middelbare school en geslaagd, toen ik haar ernaar vroeg? Glazige ogen en reactie "Waar heb je het over gek?".
Lach met een schone bips
pi_205345081
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 20:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
Bij alle vaccins werkt dat wel zo behalve dan griepprik en dit goedje. Dat is niet werkzaam meer na een jaar.
Oh en de griepprikje werkt wel?
Ook een hoop bullshit volgens mij. Er waren ook aardig wat mensen ziek van de spul.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 14 juli 2022 @ 21:14:02 #9
421867 greysbones
pi_205345082
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 21:01 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
1815 BAM!! Hammered it :D

Vraag eens wat de hoofdstad van Canada is, of Australi? Ze weten niks meer.. Vraag ze eens naar de Perestrojka? Mijn nichtje van 17 is net klaar met de middelbare school en geslaagd, toen ik haar ernaar vroeg? Glazige ogen en reactie "Waar heb je het over gek?".
Dat dus
  donderdag 14 juli 2022 @ 21:16:53 #10
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205345105
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juli 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dat dus
Sarcasme gemist :'(

Maar ze leren niet veel meer, maar hoor je ook wel aan het ABN op straat.
Lach met een schone bips
pi_205345121
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Als jij de nieuwe definitie van "vaccin" gebruikt heb je gelijk. Maar je weet dat de definitie van "vaccin" is aangepast de afgelopen 2 jaar?

Niet weer deze discussie lol
Het feit dat de definitie van 'pandemic' in 2009 aangepast was zegt ook wel wat.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 14 juli 2022 @ 21:18:48 #12
421867 greysbones
pi_205345136
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Sarcasme gemist :'(

Maar ze leren niet veel meer, maar hoor je ook wel aan het ABN op straat.
Im so sorry :D _O_
Bestaat dat nog ABN?
  donderdag 14 juli 2022 @ 21:20:14 #13
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205345151
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juli 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
Bestaat dat nog ABN?
Ja hoor, mijn interieur verzorgster uit Moldavi spreekt beter ABN dan mijn Nederlandsche buurjonkske.
Lach met een schone bips
pi_205345340
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juli 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
Bestaat dat nog ABN?
Ja hoor, ik spreek zelf Asociale Beroerde Nederlands heel goed.
  donderdag 14 juli 2022 @ 21:45:03 #15
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205345443
Back to Covid, das interessanter want dat gaat nog meer over niks :)

[ Bericht 84% gewijzigd door Ali_boo op 14-07-2022 22:11:53 ]
Lach met een schone bips
pi_205345515
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Moest lachen :o
Ik kan (bijna) altijd over taal gebruik lachen. Heel lang geleden heb ik een keer bij de broodwinkel meisje voor besnijden (ipv gesneden) brood gevraagd. Zeg ze heel serieus: 'Nee sorry meneer, dat doen we hier niet'
I later realised what I'd said and was totally embarassed to go back there,hoping I wouldn't see her again.
  donderdag 14 juli 2022 @ 21:54:52 #17
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205345560
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 21:51 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ik kan (bijna) altijd over taal gebruik lachen. Heel lang geleden heb ik een keer bij de broodwinkel meisje voor besnijden (ipv gesneden) brood gevraagd. Zeg ze heel serieus: 'Nee sorry meneer, dat doen we hier niet'
I later realised what I'd said and was totally embarassed to go back there,hoping I wouldn't see her again.
LOL, I had something the same with a student at my barber shop. Had my hair cut by the barber and the student was taking care of the payments.. They used a computer for returning customers and she asked me. "you want in" where I answered, arent't you a little young for that?

Barber bursted out laughing and I was thinking, better kept my mouth shut :D
Lach met een schone bips
pi_205345712
Kloon die al eerder hier actief was en nu terug is onder een nieuwe naam . Account nr 7 ofzo :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205346361
En hij is met vakantie, all hail to the bnw mod :+

Terug ontopic maar weer ^O^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205346477
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 21:14 schreef Tingo het volgende:

[..]
Oh en de griepprikje werkt wel?
Ook een hoop bullshit volgens mij. Er waren ook aardig wat mensen ziek van de spul.
Nooit kunnen aantonen van die griepprik zover ik weet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205346486
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 21:01 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
1954! BAM!! Hammered it :D

Camberra... (?)
Canada.... Ff kwijt.

Perestrojka? Wa?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205346490
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juli 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:

[..]
Fuck oorlog =).
  vrijdag 15 juli 2022 @ 01:31:21 #23
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205346807
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 23:25 schreef ludovico het volgende:

[..]
Camberra... (?)
Canada.... Ff kwijt.

Perestrojka? Wa?
Canberra correct
Canada: Ottowa

Perestrojka de technologische en Industrile revolutie van de Sovjet Unie... Ver voor jouw tijd ook denk ik :)
Lach met een schone bips
  vrijdag 15 juli 2022 @ 06:39:03 #24
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205346891
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 23:25 schreef ludovico het volgende:

[..]
Camberra... (?)
Canada.... Ff kwijt.

Perestrojka? Wa?
Perestrojka is ook naam van een boek van Gorbatjov, heb ik gelezen ergens in de jaren 80. Dikke pil zware kost maar interessant.
To BG or not to BG!
  vrijdag 15 juli 2022 @ 08:51:49 #25
421867 greysbones
pi_205347353
twitter

_O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: