SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
De Ving is ook geen wonderboy die 3 tours zou kunnen winnen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:32 schreef JohnDDD het volgende:
Had toch het idee dat Jonas het moeilijk had bij die laatste demarrage van Pogi. Lijkt me niet onmogelijk om hem te lossen
Laten we eerst beginnen met 1 Tourquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Ving is ook geen wonderboy die 3 tours zou kunnen winnen.
quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:59 schreef Remco het volgende:
[..]
Gele trui geeft vleugels, elk jaar is er wel een team die op deze manier kan koersen.
Eens eens en eensquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:33 schreef Hyaenidae het volgende:
Schijtirritant die baby van Vinegaard steeds in beeld, alleen daarom liever niet dat hij wint.
En met z'n allen als ploeg tegen 1 rijden ben ik ook geen fan van. Hopen dat Pogacar geel nog terug kan pakken.
Zo'n sprintje wint Pogacar toch 99 van de 100x, dat zegt ook niet zoveelquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat is eindsprintje was mentaal nog heel belangrijk.
Who is the man.
Nou, hij lijkt me toch wel sterkquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Ving is ook geen wonderboy die 3 tours zou kunnen winnen.
Yep, ik houd nog steeds rekening met het scenario dat Pogi een spelletje speelt omdat zijn ploeg dit onmogelijk kan controleren.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:33 schreef Hyaenidae het volgende:
Schijtirritant die baby van Vinegaard steeds in beeld, alleen daarom liever niet dat hij wint.
En met z'n allen als ploeg tegen 1 rijden ben ik ook geen fan van. Hopen dat Pogacar geel nog terug kan pakken.
Toch maakt het dat dat hij mentaal boven vingegard blijft staan. Ook dat vingegard nog geen meter kopwerk deed gaat hem mentaal de kop kosten.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo'n sprintje wint Pogacar toch 99 van de 100x, dat zegt ook niet zoveel
Daarvoor had hij gisteren toch 2 minuten minder moeten verliezen, lijkt mequote:Op donderdag 14 juli 2022 18:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, ik houd nog steeds rekening met het scenario dat Pogi een spelletje speelt omdat zijn ploeg dit onmogelijk kan controleren.
Denk wel dat 'ie gisteren er echt even doorheen zat.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, ik houd nog steeds rekening met het scenario dat Pogi een spelletje speelt omdat zijn ploeg dit onmogelijk kan controleren.
Inderdaadquote:
Dat deed hij wel toch? Alleen reden ze beiden zo langzaam tussen de aanvallen door dat dat niet zoveel zegt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch maakt het dat dat hij mentaal boven vingegard blijft staan. Ook dat vingegard nog geen meter kopwerk deed gaat hem mentaal de kop kosten.
Dan zou Jumbo proberen meer tijd te pakken; nu gaan ze controleren (wat in het voordeel van Pogi is). Eigenlijk hoeft hij bij de komende twee aankomsten bergop maar een minuut te pakken om het weer spannend te maken.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daarvoor had hij gisteren toch 2 minuten minder moeten verliezen, lijkt me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |