abonnement Unibet Coolblue
pi_207101711
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 20:17 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Aaah ja, Andre! Vanzelfsprekend. :D
Komt zeker voor de Comedy Box
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 21 december 2022 @ 12:06:30 #227
335263 freaky40
pi_207171441
Daan exit en dus ook Cato. Wel leuk om een oude bekende terug te zien, Kim Pieters uit ONM van jaren geleden. Zal ook wel weer een tijdelijk rolletje zijn helaas.
Ik kan nog steeds niet wennen aan dat romcom verhaallijntje van Linda met die arts. Het is allemaal te gemaakt en ongemakkelijk.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 21 december 2022 @ 23:57:21 #228
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_207181958
https://www.instagram.com/reel/CmXHoeTMurE/

Prachtig! Demi die door haar Tom even in elkaar gemept werd. :D
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 22 december 2022 @ 09:25:23 #229
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_207183296
afgelopen weken beetje terug gekeken traag allemaal terwijl de Ludo verhaallijn veel te snel gaat.
Vroeger namen ze de tijd voor zijn verhaallijnen nu gaat het met dezelfde haast als puberale onzin verhalen twee brieven en hij is al angstig en beschuldigd opeens Bing etc.

Daan die opeens weg is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 22 december 2022 @ 20:28:35 #230
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_207191296
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2022 23:57 schreef Claude_Viole het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CmXHoeTMurE/

Prachtig! Demi die door haar Tom even in elkaar gemept werd. :D
Ja, mooi is dat. Erg leuk dat het niet eens meer gespeeld was maar dat het echt zo is, en dat ze het erin hebben gelaten.

Ik vind dat de actrice die Dewi speelt de laatste jaren echt heel erg is gegroeid.

Sowieso vind ik de familie Verduyn erg leuk, hopelijk is Julian snel ook weer van de partij. Op tijd voor het huwelijk van Henk en Laura. :Y
pi_207195312
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 09:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
afgelopen weken beetje terug gekeken traag allemaal terwijl de Ludo verhaallijn veel te snel gaat.
Vroeger namen ze de tijd voor zijn verhaallijnen nu gaat het met dezelfde haast als puberale onzin verhalen twee brieven en hij is al angstig en beschuldigd opeens Bing etc.

Daan die opeens weg is.
Eens. Ludo is niet geloofwaardig om zich zo snel op de kast te laten jagen. Net zoals het ongeloofwaardig is dat Stefano hem, ja, waarvoor eigenlijk? bedreigd. En dan wordt Ludo er ook nog paranoia van, mwah. Zeker nu Daan weg is, heeft Stefano geen aanleiding meer. Sterker nog, ik denk dat het leuker is om hem de rol van Anton te geven en weer zij aan zij met Ludo te gaan strijden.

En, hoe ongeloofwaardig Daan als museumdirecteur ook was, hij is wel een van de meest geslaagde personages van de laatste 10 jaar. Een tof achtergrondverhaal met Opa Stern, goede banden in de serie met Rik en in de serie zelf ook al snel een verleden. Hij en Nina zijn altijd een bepaalde spanning blijven houden, het gedoe rond Louise en later zijn verslaving en de voogdijkwestie met Shanti. Ten slotte tegen/met Ludo als beveiliger. Daan in de tang door Ludo en Billy en het staartje dus in het veilinghuis. Van krantenjongen tot miljonair, Peter Kelder 2.0. Je merkt echt dat ze hem een happy end wilden geven, gelukkig, rijk en met vrouw en kind naar het buitenland. Daar hebben ze zowaar nog redelijk de tijd voor genomen ook. En dat terwijl ik eerst dacht dat Ludo hem alleen binnenhaalde in het kader van 'keep your enemies close'. Van het verhaal rond Leon zullen we wel niets meer horen.
't Echte en 't ware!
pi_207195870
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 00:43 schreef Japepk het volgende:

[..]
Eens. Ludo is niet geloofwaardig om zich zo snel op de kast te laten jagen. Net zoals het ongeloofwaardig is dat Stefano hem, ja, waarvoor eigenlijk? bedreigd. En dan wordt Ludo er ook nog paranoia van, mwah. Zeker nu Daan weg is, heeft Stefano geen aanleiding meer. Sterker nog, ik denk dat het leuker is om hem de rol van Anton te geven en weer zij aan zij met Ludo te gaan strijden.

En, hoe ongeloofwaardig Daan als museumdirecteur ook was, hij is wel een van de meest geslaagde personages van de laatste 10 jaar. Een tof achtergrondverhaal met Opa Stern, goede banden in de serie met Rik en in de serie zelf ook al snel een verleden. Hij en Nina zijn altijd een bepaalde spanning blijven houden, het gedoe rond Louise en later zijn verslaving en de voogdijkwestie met Shanti. Ten slotte tegen/met Ludo als beveiliger. Daan in de tang door Ludo en Billy en het staartje dus in het veilinghuis. Van krantenjongen tot miljonair, Peter Kelder 2.0. Je merkt echt dat ze hem een happy end wilden geven, gelukkig, rijk en met vrouw en kind naar het buitenland. Daar hebben ze zowaar nog redelijk de tijd voor genomen ook. En dat terwijl ik eerst dacht dat Ludo hem alleen binnenhaalde in het kader van 'keep your enemies close'. Van het verhaal rond Leon zullen we wel niets meer horen.
prima einde voor Daan idd. En wat betreft Leon, die kunnen ze altijd nog opgraven als ze Ludo er (tijdelijk) uit willen schrijven.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 29 december 2022 @ 18:53:27 #233
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_207311984
Ik hoop dat Merel en Marwan weer gaan wiepen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_207360074
Omg, ze kunnen het nog hoor! Het drama rondom Laura wordt weer opgevoerd. De parkinson neemt toe, Henk moet van haar goed nadenken en beseffen of hij écht met haar verder wil. Dan gaat hij op zijn knieeën, zegt 'in goede tijden, en in slechte tijden' en dan pingelt de oude leadertune er tussendoor. Traantje gelaten hoor ;( O+
't Echte en 't ware!
pi_207402785
Leuk gedaan die eerste 2minuten in Aflevering 6693. Zoiets moeten ze vaker doen qua filmen/sfeer.


quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 18:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat Merel en Marwan weer gaan wiepen.
Je wil Merel gewoon naakt zien dude ;)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 3 januari 2023 @ 13:13:24 #236
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_207404458
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 11:26 schreef RipCity het volgende:
Leuk gedaan die eerste 2minuten in Aflevering 6693. Zoiets moeten ze vaker doen qua filmen/sfeer.
[..]
Je wil Merel gewoon naakt zien dude ;)
Dat sowieso maar ze hadden weer heel snel leuke chemie met elkaar niet veel voor nodig wel blij dat Lynn snel weer weg was.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_207430179
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 11:26 schreef RipCity het volgende:
Leuk gedaan die eerste 2minuten in Aflevering 6693. Zoiets moeten ze vaker doen qua filmen/sfeer.
[..]
Je wil Merel gewoon naakt zien dude ;)
Lijkt weer een stijlchange te zijn in de montage. Veel meer shots met muziek, vandaag ook weer! Scènes krijg veel meer gevoel en sfeer.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_207430478
Jup, en meer 'bijzondere' shots. Ik vind het erop vooruit gaan, maar dat komt ook omdat sommige lijntjes nu wat interessanter worden. Daardoor kunnen sommige afleveringen zich echt meten met Nederlands drama wat hoog gewaardeerd wordt. Twee verhalen nemen een bijzondere wending, maar het lijkt er wel op dat al die semi-plottwists alleen maar om het verhaal te rekken, er wel uit zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al gaat het erop vooruit :D

[ Bericht 5% gewijzigd door Japepk op 05-01-2023 14:52:20 ]
't Echte en 't ware!
pi_207433766
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 14:41 schreef Japepk het volgende:
Jup, en meer 'bijzondere' shots. Ik vind het erop vooruit gaan, maar dat komt ook omdat sommige lijntjes nu wat interessanter worden. Daardoor kunnen sommige afleveringen zich echt meten met Nederlands drama wat hoog gewaardeerd wordt. Twee verhalen nemen een bijzondere wending, maar het lijkt er wel op dat al die semi-plottwists alleen maar om het verhaal te rekken, er wel uit zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al gaat het erop vooruit :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 6 januari 2023 @ 13:07:35 #240
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_207442009
Ik vind dit seizoen steeds beter worden. Nina die zo is opgefokt dat ze Stefano mee gaat helpen ludo te slopen. Eindelijk word "prinsesje" een ECHTE Sanders bitch *O*
pi_207442062
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 11:26 schreef RipCity het volgende:
Leuk gedaan die eerste 2minuten in Aflevering 6693. Zoiets moeten ze vaker doen qua filmen/sfeer.
[..]
Je wil Merel gewoon naakt zien dude ;)
Ja Merel bloot lijkt me niet verkeerd
  vrijdag 6 januari 2023 @ 13:34:19 #242
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_207442288
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 13:15 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja Merel bloot lijkt me niet verkeerd
Blote acteurs hoef je niet op primetime op een open zender te verwachten. Das of our lives kan dit nu wel,min Amerika, omdat die soap nu alleen nog maar op de streamingdienst van NBC te zien is, en niet op de zender
pi_207445007
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 13:07 schreef GayGuy het volgende:
Ik vind dit seizoen steeds beter worden. Nina die zo is opgefokt dat ze Stefano mee gaat helpen ludo te slopen. Eindelijk word "prinsesje" een ECHTE Sanders bitch *O*
zal wel wat achter zitten want het slaat nergens op :D
pi_207445178
Ik heb dan gisteren nog eens een volledige aflevering gekeken (omwille van het momentje bij Henk en Laura wat @Japepk aanhaalde: ik wilde met eigen oren horen of Frons Servies dé GTST-tune kon spelen). Waar zijn de makers toch weer mee bezig?!

Merel en Marwan zijn twee personages waarbij de chemie er overduidelijk is, waardoor je je toch afvraagt waarom die relatie tussen hun zo snel weer moest eindigen. Zeker na die enorme opbouw die het had en de obstakels die overwonnen moesten worden. Enorme fout dat dat zo snel teniet werd gedaan, want een serie als GTST heeft juist nood aan relaties tussen de jongere personages die langer doorlopen. Het zal er vast mee te maken hebben gehad dat ze de rol voor Noël van Kleef noodgedwongen moesten aanpassen na de hartaanval van Bas Muijs, maar het heeft de rol van Merel meer kwaad dan goed gedaan, want ze is nu het zoveelste personage met een zwalkend liefdesleven.
Als de schrijvers nu slim zouden zijn (wat ik nog altijd betwijfel), koersen ze af op een hereniging van Merel en Marwan. De chemie is er, de geschiedenis is er en het zijn twee personages die als koppel prima werken.

Ludo's angst is weer zo'n verhaallijn waarvan je je toch afvraagt in hoeverre de schrijvers een inschatting maken van de (langdurige) kijkers. Want nog los van het feit dat ze hiermee de statuur van Ludo weer haarfijn onder de bus gooien: de kijkers worden dus ook niet serieus genomen. De grote, onverschrokken Ludo Sanders die na een paar anonieme flutbedreigingen compleet paranoïde wordt, de beveiliging maximaal opschroeft en een safe room in zijn huis laat bouwen? Serieus? Hoezo gaat Erik de Vogel hier zelfs mee akkoord?
En het aandeel van Stefano hierin is ook waardeloos te noemen hoor. Destijds in seizoen 11, toen hij op soortgelijke wijze wraak nam op Ludo, had hij daar tenminste nog een goede reden voor: de betrokkenheid van Ludo bij de dood van Bowien. Maar wat is nu in godsnaam zijn motivatie om Ludo kapot te maken? Omdat die Daan een job in de top van het veilinghuis heeft gegeven? Het maakt van Stefano een verongelijkt, dreinend kind wat zijn zin niet krijgt en het op een blèren zet. En dan nog de doorzichtige manier waarop hij wraak neemt... Dat Ludo daar blind voor is is helemaal bespottelijk te noemen.

De verhaallijn van Laura is er overduidelijk een om een (eventuele) exit van Jette van der Meij makkelijk in gang te kunnen zetten. Ik hoop oprecht dat ik het mis heb, maar het zou mij niks verbazen als Laura vlak na het jawoord al sterft, want de inspiratie van de schrijvers reikt niet veel verder dan dat; zie maar de aankomende verhaallijn van Henk die er weer aan de haren bijgesleept is. Waar is Sil, nu zijn moeder het moeilijk heeft? Bestaat die überhaupt nog voor deze schrijvers, of is hij in de vergetelheid geraakt? Waar is Noud, die toch altijd een diepe band met zijn oma heeft gehad? Hell, in dit geval gedoog ik zelfs Dennis als zoon van Laura. Het is mooi dat ze haar ein-de-lijk weer eens een langdurige verhaallijn, een partner en een eigen set hebben gegeven, maar een personage als Laura Selmhorst verdient meer en beter. Duik als schrijvers in haar geschiedenis, zowel bekend als onbekend voor de kijkers, en haal er verdomme alles uit wat er in zit. Want mocht het onverhoopt zo zijn dat Laura binnen afzienbare tijd tussen zes planken de serie verlaat, dan moet dat wel op een absoluut hoogtepunt zijn.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 7 januari 2023 @ 00:59:01 #245
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_207451968
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 14:41 schreef Japepk het volgende:
Jup, en meer 'bijzondere' shots. Ik vind het erop vooruit gaan, maar dat komt ook omdat sommige lijntjes nu wat interessanter worden. Daardoor kunnen sommige afleveringen zich echt meten met Nederlands drama wat hoog gewaardeerd wordt. Twee verhalen nemen een bijzondere wending, maar het lijkt er wel op dat al die semi-plottwists alleen maar om het verhaal te rekken, er wel uit zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al gaat het erop vooruit :D
Met sprongen
  zaterdag 7 januari 2023 @ 01:00:06 #246
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_207451980
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 13:15 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja Merel bloot lijkt me niet verkeerd
Ik had liever een blote daan. Was zo'n mooie jongen,joh

[ Bericht 0% gewijzigd door GayGuy op 07-01-2023 21:15:29 ]
pi_207458460
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 01:00 schreef GayGuy het volgende:

[..]
Ik had liever een blote daar. Was zo'n mooie jongen,joh
Een blote wie?
't Echte en 't ware!
  zaterdag 7 januari 2023 @ 21:15:11 #248
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_207461516
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 17:23 schreef Japepk het volgende:

[..]
Een blote wie?
Daan
  zaterdag 7 januari 2023 @ 22:27:46 #249
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_207462989
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 13:07 schreef GayGuy het volgende:
Ik vind dit seizoen steeds beter worden. Nina die zo is opgefokt dat ze Stefano mee gaat helpen ludo te slopen. Eindelijk word "prinsesje" een ECHTE Sanders bitch *O*
Ik zie dit niet voor lange tijd gebeuren. Ze is zo labiel sinds die ontvoering door Isabella. Zelfs het trauma door Loes had haar bijna weer de Waveren-kliniek in gekregen. :') Als ze een wraakplan tegen haar vader opzet, draait ze zo door dat ze weer terug bij af is :').

Nina had er eigenlijk al lang uitgemoeten.
  zaterdag 7 januari 2023 @ 22:30:54 #250
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_207463048
Het probleem met Nina is dat die zo verweven is met de familie Sanders, en vooral met Ludo, dat je die er niet zomaar uit kunt schrijven. Waar moet Ludo zich dan mee bezig houden?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')