abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 februari 2003 @ 18:45:33 #51
35555 Riesz
Moet je KOEK???
pi_8317517
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:36 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Graveworm

en dan de nummers zoals: A Dreaming beauty, Fear Of The Dark, Aeons of desolation,behind the curtain of darkness en awake...angels of sorrow. vind ik strakke nummers.

word aan gewerkt
"Who will survive........................................... and what will be left of them?"
  donderdag 6 februari 2003 @ 18:48:17 #52
35555 Riesz
Moet je KOEK???
pi_8317566
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:36 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Graveworm

en dan de nummers zoals: A Dreaming beauty, Fear Of The Dark, Aeons of desolation,behind the curtain of darkness en awake...angels of sorrow. vind ik strakke nummers.

meer!
"Who will survive........................................... and what will be left of them?"
pi_8317632
ik weet zo geen black metal bandjes meer Had die band ook maar in een topic ondekt. Moet je de Die Hard Metalheads hier even vragen

edit: A dreaming beauty al geprobeerd? Meesterlijk nummer
edit2: Alle nummers van Graveworm zijn wel goed, dus kan je ze gerust proberen

[Dit bericht is gewijzigd door This_World_Is_Lost op 06-02-2003 18:58]

pi_8317819
Venom (dacht ik)

De cd Wrecking Everything Live van Over Kill is

It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_8317837
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 19:00 schreef Mr. Orange het volgende:
Venom (dacht ik)

De cd Wrecking Everything Live van Over Kill is

*kazaa opstart

nog speciale nummers die ik moet downen die vet zijn? Lol, ik vind hier Dj Venom

donderdag 6 februari 2003 @ 19:14:57 #56
35555 Riesz
Moet je KOEK???
pi_8318136
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 19:01 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
*kazaa opstart
vond trouwens alleen Pandemonium van Graveworm op Kazaa
pi_8318214
oh das kut. Er is ook niet veel van moet ik mijne even sharen?
Thaxll'ssillyia@kazaa is mijn Username.
  donderdag 6 februari 2003 @ 19:25:43 #58
35555 Riesz
Moet je KOEK???
pi_8318340
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 19:19 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
oh das kut. Er is ook niet veel van moet ik mijne even sharen?
Thaxll'ssillyia@kazaa is mijn Username.
cannot find you

heb wel al meer gevonden nu

pi_8318611
vreemd

Nouja, even wat anders. Ik wil nog tegen iedereen hier zeggen: Metal is een heilige muziekstijl

Al die andere muziek stijlen zoals R&B Trance/dance, moeten constant nieuwe nummers maken om goed te blijven. Nummers van een paar jaar oud of zelfs een maand zijn niet meer goed. De oude nummers van bv: maiden kunnen nog steeds gezongen worden zonder dat ze populariteit te verliezen. Maarja dat is mijn mening

pi_8319628
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 19:36 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
vreemd

Nouja, even wat anders. Ik wil nog tegen iedereen hier zeggen: Metal is een heilige muziekstijl

Al die andere muziek stijlen zoals R&B Trance/dance, moeten constant nieuwe nummers maken om goed te blijven. Nummers van een paar jaar oud of zelfs een maand zijn niet meer goed. De oude nummers van bv: maiden kunnen nog steeds gezongen worden zonder dat ze populariteit te verliezen. Maarja dat is mijn mening

en die van mij
  donderdag 6 februari 2003 @ 20:32:37 #61
35555 Riesz
Moet je KOEK???
pi_8319754
quote:
Metal is een heilige muziekstijl
niet het juiste woord, naar mijn mening
pi_8320260
quote:
vreemd

Sommige trance, zoals Goa bijvoorbeeld blijf ik echt mooi vinden. Luister nu al meer dan een jaar naar Astral Projection en hun nummers blijven nog steeds goed. Jouw argument gaat alleen op bij de populairdere nummers die maar snel geschreven zijn om makkelijk geld te verdienen. In de trance scene zitten wel degelijk mensen die echt de tijd nemen om goede muziek te schrijven.

Zelfde gaat op voor Metal. Ik vind heel veel metal goed maar veel nu-metal vind ik echt nix aan. Vaak alleen in het begin en dan na paar keer luisteren worden ze ook saai, vaak omdat ze weinig diepgang en complexiteit hebben.

"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  donderdag 6 februari 2003 @ 21:11:55 #63
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_8320510
Wat ik nu toch gekocht heb! Judas Priest - Live In London! Een overbodige live-cd van ze, maar eigenlijk klinkt ie best lekker! En het is een goed excuus om weer eens wat Priest te horen, want doe ik de laatste tijd veel te weinig.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_8320592
quote:
vreemd

Helemaal mee eens, alleen zoals al werd gezegt ben ik al gauw uitgekeken/luisterd op veel van dat nu-metal enz...
  donderdag 6 februari 2003 @ 22:40:26 #65
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_8322263
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:48 schreef Riesz het volgende:

[..]

meer!

Graveworm is supergoed, een van de beste bands die ik vorig jaar heb ontdekt. Er zit vaak ook emotie in die black/gothicmetal, het beste van 2 werelden. Van mij mogen ze gerust nog wat bekender worden
quote:
zoals al werd gezegt ben ik al gauw uitgekeken/luisterd op veel van dat nu-metal enz...
Dat komt omdat de muziek vaak niet zoveel diepgang kent denk ik. Ik raak er ook snel op uitgekeken, als ik er al wat aan vind. Er zitten wel een stuk of 5 bands tussen die ik echt goed vind, maar er zit echt veel matige troep bij hoor. Trouwens, das niet alleen bij numetal

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 06-02-2003 22:46]

pi_8322922
komt graveworm btw nog met een nieuw Album? hun laatste was scourge of malice meende ik. Zoals al eerder gevraagd werd, zijn er nog meer zulke bands die van dat gothic metal maken? Persoonlijk vind ik dat er een leukere sfeer hangt dan COF. Ze hebben ook een hele mooie combinatie met Viool/doedelzak Zo klinkt het wel namelijk. Igg, het klinkt geweldig in mijn oren
pi_8322987
Oh ja, en wat dat NUmetal betreft, dat is Korn toch ook? Zelf heb ik er nog niet naar geluisterd, maar de metaalhoofden in mijn klas waren er igg snel op uitgekeken. Welke bands spelen nog meer Numetal Misschien kan ik eens wat downen om te proberen..
  donderdag 6 februari 2003 @ 23:25:33 #68
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_8323073
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:09 schreef Riesz het volgende:
Blackmetal liefhebbers?
iemand een paar leuke bandjes?
trefwoord: vernieuwend
vernieuwend dan:

Agathodaimon (Chapter III)
Ancient Rites (vooral Fatherland en Dim Carcosa)
Anorexia Nervosa (all na Exile)
Borknagar (niet echt Black Metal, weet ik, maar heeft er wel banden mee)
Dimmu Borgir (Puritanical Euphoric Misanthropia)
Dodheimsgard (666 International)
Emperor (all)
Limbonic Art (all)
Mayhem (Grand Declaration of War)
Meads of Asphodel, The (check de split met Mayhem: Jihad)
Satyricon (Rebel Extravaganza en Volcano)
Zyklon

en nog veel meer. als je meer wilt gewoon vragen.

pi_8323584
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 20:32 schreef Riesz het volgende:

[..]

niet het juiste woord, naar mijn mening

Het leuke van Metal is dat we jouw mening gewoon kunnen negeren, daar we toch Middeleeuws-rechtse, brute knapen en meiden zijn.

Het woord is juist perfect! Ik kan geen andere muzieksoort verzinnen die uit zichzelf (dus muziek eerst) zo'n zware spirituele bagage draagt. Het grote verschil met mediteermuziek is echter, dat dat muziek is geschreven voor een spiritueel doel. Bij Metal is het echter gegroeid. Muziek eerst, spirituele daarna.,

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_8323859
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:11 schreef Kipman het volgende:
Wat ik nu toch gekocht heb! Judas Priest - Live In London! Een overbodige live-cd van ze, maar eigenlijk klinkt ie best lekker! En het is een goed excuus om weer eens wat Priest te horen, want doe ik de laatste tijd veel te weinig.
Cool! Ripper zingt er erg goed op.
pi_8323885
quote:
Je vergeet kennelijk dat ik niet zomaar een "metalhead" ben, ik ben een 'advanced metalhead' en daardoor beheers ik het genre op een griezelig hoog niveau (bla bla bla)! Morgul zit dan wel op het vrij grote Century Media label, maar is vreemd genoeg nog vrij underground.
Hey Summo, leg eens uit wat een advanced metalhead is.
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:12:53 #72
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_8323965
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:08 schreef Seborik het volgende:
Hey Summo, leg eens uit wat een advanced metalhead is.
Argh, blijf toch es met je neus uit al die topics man!

hmn advanced metalhead...

een metalhead die gewoon erg diep in de scene zit en van veel bands en substromingen kennis heeft. die er veel vanaf weet en een enorme collectie metalcd's heeft. ofzo. ofza.

goed?

pi_8324066
Ja hoor.
  vrijdag 7 februari 2003 @ 09:50:12 #74
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8326819
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:12 schreef Summoner het volgende:
hmn advanced metalhead...

een metalhead die gewoon erg diep in de scene zit en van veel bands en substromingen kennis heeft. die er veel vanaf weet en een enorme collectie metalcd's heeft. ofzo. ofza.

Aha
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  vrijdag 7 februari 2003 @ 11:16:44 #75
35555 Riesz
Moet je KOEK???
pi_8327889
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 23:25 schreef Summoner het volgende:

[..]

vernieuwend dan:

Agathodaimon (Chapter III)
Ancient Rites (vooral Fatherland en Dim Carcosa)
Anorexia Nervosa (all na Exile)
Borknagar (niet echt Black Metal, weet ik, maar heeft er wel banden mee)
Dimmu Borgir (Puritanical Euphoric Misanthropia)
Dodheimsgard (666 International)
Emperor (all)
Limbonic Art (all)
Mayhem (Grand Declaration of War)
Meads of Asphodel, The (check de split met Mayhem: Jihad)
Satyricon (Rebel Extravaganza en Volcano)
Zyklon

en nog veel meer. als je meer wilt gewoon vragen.

ken wel weer effe vooruit.
Thanks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')