quote:Of AC/DC. Op de Australische Let There Be Rock staat "Crabsody In Blue"
Op donderdag 6 februari 2003 10:49 schreef Seborik het volgende:[..]
Klinkt als deathmetal.
Is dat wat service? Ik vind namelijk die verzend kosten errug duur
quote:dan zoek ik even verder
Op donderdag 6 februari 2003 11:21 schreef Seborik het volgende:
Echt uniek is Large niet meer... er zijn ook andere (online)winkels waar ze veel spul hebben, ook dingen die de Large niet (meer) heeft.
Maar jaaaaaa.
quote:Nee, op de eerste 4 albums staan andere tracklistings en ze hebben andere covers.
Op donderdag 6 februari 2003 11:07 schreef Seborik het volgende:
Staan op de Australische AC/DC albums dan bonustracks?
Op de Australische 'Let There Be Rock' staat "Crabsody In Blue" ipv "Problem Child", want die staat in Australië op "Dirty Deeds Done Dirt Cheap".
quote:Ah de Sounds bedoel je
Op donderdag 6 februari 2003 11:19 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
ja, maar het unieke hebben ze wel weerGraveworm kan ik nergens in de winkels vinden. Nu ben ik naar drachten geweest, daar zit een metalzaak, maar die bleek gesloten te zijn
Misschien dan maar een keer naar amsterdam
http://www.displeasedrecords.com/ is ook niet duur. 11 á 14 euro.
Naja, ik ga die site wel effe doorspitten
Jaja vanaf 10 Maart in de schappen! Maar als iemand ergens een mp3 sample weet te vinden hoor ik het graag!!!
En deze DVD zal binnenkort ook te krijgen zijn
(Lees; ik ben compleet voor 2003)
quote:Oh, ken nogal wat met dezelfde naam uit H'veen. Zoveel zijn er niet die naar metal luisteren, dacht ik
Op donderdag 6 februari 2003 13:36 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
nee ik denk niet dat we elkaar kennen
quote:Hmn, raar. Heb er laatst nog een cd'tje gekocht, misschien was de vaste verkoper ziek. Een verwijzing naar Musicstore nog wel, nou ja beter dan FRS
Maar thx voor de tip, wel balen als je vanuit h'veen naar drachten gaat en bleek ie gesloten te zijn tot een bepaalde tijd, er stond ook op: we verwijzen u naar de musicstoreNaja, ik ga die site wel effe doorspitten
quote:Dawn Of Victory is mijn favoriet, gevolgd door Symphony of Enchanted lands. Power of The Dragon Flame vind ik de allerminste.
Op donderdag 6 februari 2003 10:35 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Symphony of Enchanted lands is beter als Dawn of Victory. Maar Power of the dragonflame blijft toch het beste...
quote:Wat een aparte titel.
Op donderdag 6 februari 2003 12:45 schreef Tokus het volgende:
het nieuwe Metallica album gaat overigens St. Anger heten, en moet in juni uitkomen.
quote:Ken zelf alleen de Holy Thunderforce EP en Power of the Dragonflame. Vind ik allebei echt hele coole cd's!
Op donderdag 6 februari 2003 17:30 schreef Kipman het volgende:[..]
Dawn Of Victory is mijn favoriet, gevolgd door Symphony of Enchanted lands. Power of The Dragon Flame vind ik de allerminste.
iemand een paar leuke bandjes?
trefwoord: vernieuwend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |