Ken je van die momenten dat alles fout lijkt? Alsof je in een Dali-schilderij zit? Ik voel me nu net alsof ik in een aflevering van Sliders zit. Echt raar en best eng. Maar ja, gaat wel weer over denk ik.
Heb alleen geen idee wat voor muziek hier nu bij hoort. Zowel Finntroll als Skyclad waren niet zo effectief.
quote:17 februari komt de nieuwe single en 17 maart komt het nieuwe album
Op woensdag 5 februari 2003 20:07 schreef Seborik het volgende:
En hier weer verder.Wanneer komt de nieuwe Sonata Arctica?
quote:Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. Alleen dat van die single wist ik niet.
Op donderdag 6 februari 2003 00:45 schreef Morgil het volgende:[..]
17 februari komt de nieuwe single en 17 maart komt het nieuwe album
Maar ik vraag me af of ze 'm nou gecovered hebben omdat ze het nr leuk vinden, of om aan te tonen dat dat soort texten gewoon erg dom klinken op rustige muziek?
quote:Cool, ben benieuwd. Heb hem nog niet gehoord.
Op donderdag 6 februari 2003 07:51 schreef Tokus het volgende:
die cover van The Number Of The Beast door Zwan is op z'n minst interessant te noemen...Maar ik vraag me af of ze 'm nou gecovered hebben omdat ze het nr leuk vinden, of om aan te tonen dat dat soort texten gewoon erg dom klinken op rustige muziek?
Megagoed man. Nu wil ik Symphony of enchanted lands hebben
Damn door al dat Rhapsody, luister ik steeds minder maiden, echt megaverslavend omdat het gewoon zo'n volle muziek is, en ook nog vrolijk en krachtig
quote:Symphony of Enchanted lands is beter als Dawn of Victory. Maar Power of the dragonflame blijft toch het beste...
Op donderdag 6 februari 2003 10:24 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
w00t, mijn bestelde Rhapsody cd is binnen: Dawn Of VictoryMegagoed man. Nu wil ik Symphony of enchanted lands hebben
Damn door al dat Rhapsody, luister ik steeds minder maiden, echt megaverslavend omdat het gewoon zo'n volle muziek is, en ook nog vrolijk en krachtig
quote:Klinkt als deathmetal.
Op donderdag 6 februari 2003 10:48 schreef Tokus het volgende:
ik vind die eerste twee albums van Crapsody eigenljk de minste.
quote:je leert eindelijk goeie muziek ontdekken he
Op donderdag 6 februari 2003 10:49 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
ja idd, ik wil ze allemaal
oja, en ik heb de Boxset van Nightwish bestelt 4cd's 42,00 pleuro
quote:Power Of The DragonFlame is idd ook super, vooral met hun intro Knightrider Of Doom, maarja die heb ik mijn broertje kado gegeven omdat ik hem nog geld schuldig was, maar ik mag hem altijd van hem luisteren
Op donderdag 6 februari 2003 10:35 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Symphony of Enchanted lands is beter als Dawn of Victory. Maar Power of the dragonflame blijft toch het beste...
edit: Het is Knightrider of doom
quote:ja idd, dat bedoel ik, die intro zit eraan gelijmd als ware. elke cd is een verhaal apart ook, zoals bv power of the dragonflame, alle nummers horen bijelkaar, en hoe ze dat doen met intro's vind ik super,
Op donderdag 6 februari 2003 10:56 schreef Seborik het volgende:
De intro is In Tenebris van PoTD hoor en dat loopt over in Knightrider of Doom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |