abonnement Unibet Coolblue
pi_205429174
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 22:46 schreef APK het volgende:

[..]

Echt bijzonder hoe zo'n goed georganiseerd en welvarend land (en dat blijven we denk ik nog wel even, ondanks deze bizarre situatie) niet snel kan schakelen als er ergens zand in de motor terecht komt.
Dick Benschop heeft nog nooit zakelijk ondernomen, die zullen het nooit snappen hoe inspelen op een situatie werkt. Als je gewoon een bewezen top ondernemer Schiphol had laten leiden had dit niet gebeurt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 23 juli 2022 @ 09:51:04 #258
168739 Red_85
'echt wel'
pi_205429585
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 15:22 schreef Adrie072 het volgende:
[ twitter ]

The fuck...
Dit is misdadig.

Hoe lang duurt het voordat je er door bent met deze lijn? 6 uur? Mensen moeten ook hun behoefte doen ergens tussen door, eten drinken, sommigen kunnen ook zo lang niet staan.

Veiligheid is een hoogstaand dingetje in de luchtvaart, maar zie hier toch al een paar issues.

Tegen al die koppelbaasjes en schiphol bonzen welke de 'flexschil' naar huis hebben gestuurd terwijl je coronasteun kon aanvragen: hef jezelf op, stakkers .
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_205429609
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 09:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dit is misdadig.

Hoe lang duurt het voordat je er door bent met deze lijn? 6 uur? Mensen moeten ook hun behoefte doen ergens tussen door, eten drinken, sommigen kunnen ook zo lang niet staan.

Veiligheid is een hoogstaand dingetje in de luchtvaart, maar zie hier toch al een paar issues.

Tegen al die koppelbaasjes en schiphol bonzen welke de 'flexschil' naar huis hebben gestuurd terwijl je coronasteun kon aanvragen: hef jezelf op, stakkers .
Incontinentieluier aan, boterhammen mee, drinken mee, klapstoeltje mee.
  zaterdag 23 juli 2022 @ 10:04:00 #260
168739 Red_85
'echt wel'
pi_205429669
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 08:00 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dick Benschop heeft nog nooit zakelijk ondernomen, die zullen het nooit snappen hoe inspelen op een situatie werkt. Als je gewoon een bewezen top ondernemer Schiphol had laten leiden had dit niet gebeurt.
Jawel.

De baasjes van de individuele bedrijven op Schiphol maken al jaren gebruik van een flexschil van uitzendkrachten via koppelbaasjes.
De bedrijvenbaasjes hebben al jaren een mindset van het moet goedkoper dan goedkoop en zodra ik die flexers niet meer nodig heb roep ik ze niet meer op. Want als ik ze wel kan gebruiken voor een uurtje of 3 of een of andere gebroken dienst, zitten ze thuis klaar achter hun telefoon.

Toen kwam corona en het eerste wat die bedrijven deden was dus die flexschil weer naar huis sturen. En in de tussentijd heeft die flexschil een betere baan gevonden dus nam de telefoon niet meer op.

Ik betwijfel daarom jouw stelling. Ik pleit benschop niet vrij, want hij is zo slap als een vaatdoek, maar hij werkt voor schiphol group. Dat is wat anders dan alle andere bedrijven die werken op de luchthaven.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 23 juli 2022 @ 10:05:22 #261
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205429675
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 09:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dit is misdadig.

Hoe lang duurt het voordat je er door bent met deze lijn? 6 uur? Mensen moeten ook hun behoefte doen ergens tussen door, eten drinken, sommigen kunnen ook zo lang niet staan.

Veiligheid is een hoogstaand dingetje in de luchtvaart, maar zie hier toch al een paar issues.

Tegen al die koppelbaasjes en schiphol bonzen welke de 'flexschil' naar huis hebben gestuurd terwijl je coronasteun kon aanvragen: hef jezelf op, stakkers .
Geen toiletten tussendoor, lang staan/slenteren is pech voor je, je kunt wel extra drinken krijgen soms maar kun je niet op vertrouwen dat het komt. Na inmiddels al maanden drukte is dat nog steeds niet geregeld. Alleen de bordjes voor de rijen zijn verbeterd.
Echt ook wel knap eigenlijk, om je imago zo en zo duurzaam te vernachelen :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 juli 2022 @ 10:05:45 #262
168739 Red_85
'echt wel'
pi_205429679
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 22:46 schreef APK het volgende:

[..]
8 uur lijkt mij wel een soort afhaakpunt.
Tussen de 2 uur en 8 uur moet het hele spectrum -van volslagen idioot (hoe zijn ze er überhaupt in geslaagd om 8 uur voor de vlucht op Schiphol te geraken) tot hyper-intelligent door de security controle.
En ze proberen allemaal in te schatten wat de anderen gaan doen dus de enige uitkomst lijkt te zijn om eerder op pad te gaan.

Echt kut als je een hele tijd uit hebt gekeken naar je vakantie en dan met dit soort ellende geconfronteerd wordt.

De afgelopen jaren heb ik persoonlijk een beetje pech gehad omdat ik buiten de schoolvakanties reis en onze vakanties steeds verzet werden terwijl er in de piektijden redelijk soepel gereisd kon worden.
Nu is de pandemie redelijk onder controle en zitten de piekreizigers in de shit.

Echt bijzonder hoe zo'n goed georganiseerd en welvarend land (en dat blijven we denk ik nog wel even, ondanks deze bizarre situatie) niet snel kan schakelen als er ergens zand in de motor terecht komt.
Bullwhip effect, ofwel Opslinger effect.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_205429832
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 10:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Jawel.

De baasjes van de individuele bedrijven op Schiphol maken al jaren gebruik van een flexschil van uitzendkrachten via koppelbaasjes.
De bedrijvenbaasjes hebben al jaren een mindset van het moet goedkoper dan goedkoop en zodra ik die flexers niet meer nodig heb roep ik ze niet meer op. Want als ik ze wel kan gebruiken voor een uurtje of 3 of een of andere gebroken dienst, zitten ze thuis klaar achter hun telefoon.

Toen kwam corona en het eerste wat die bedrijven deden was dus die flexschil weer naar huis sturen. En in de tussentijd heeft die flexschil een betere baan gevonden dus nam de telefoon niet meer op.

Ik betwijfel daarom jouw stelling. Ik pleit benschop niet vrij, want hij is zo slap als een vaatdoek, maar hij werkt voor schiphol group. Dat is wat anders dan alle andere bedrijven die werken op de luchthaven.
Het zal allemaal wel, als hij een beetje inzicht had gehad dan had je dit allang zien aankomen en had hij gewoon ingegrepen, je kunt gewoon op een bierviltje berekenen hoeveel man je tekort komt, wat daardoor het verlies is, en hoeveel je zou moeten investeren om dat te beperken, smoesjes door af te schuiven dat het om andere onderdelen gaat is gewoon zwak.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205429835
Ik probeerde Donderdag trouwens TUI te bereiken, na 1 uur en 45 in de wacht te hebben gestaan het maar opgegeven :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205429901
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 10:30 schreef raptorix het volgende:
Ik probeerde Donderdag trouwens TUI te bereiken, na 1 uur en 45 in de wacht te hebben gestaan het maar opgegeven :')
Net zo'n lange wachtrij als op Schiphol. :D
pi_205429980
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 10:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Net zo'n lange wachtrij als op Schiphol. :D
Die was korter, ik was binnen een uur er door heen 2 weken terug :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 23 juli 2022 @ 10:50:00 #267
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205430003
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 10:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Jawel.

De baasjes van de individuele bedrijven op Schiphol maken al jaren gebruik van een flexschil van uitzendkrachten via koppelbaasjes.
De bedrijvenbaasjes hebben al jaren een mindset van het moet goedkoper dan goedkoop en zodra ik die flexers niet meer nodig heb roep ik ze niet meer op. Want als ik ze wel kan gebruiken voor een uurtje of 3 of een of andere gebroken dienst, zitten ze thuis klaar achter hun telefoon.

Toen kwam corona en het eerste wat die bedrijven deden was dus die flexschil weer naar huis sturen. En in de tussentijd heeft die flexschil een betere baan gevonden dus nam de telefoon niet meer op.

Ik betwijfel daarom jouw stelling. Ik pleit benschop niet vrij, want hij is zo slap als een vaatdoek, maar hij werkt voor schiphol group. Dat is wat anders dan alle andere bedrijven die werken op de luchthaven.
Wat je Benschop wel kan verwijten is dat er geen goed transitieplan is gemaakt tijdens corona. Er is als het waren op de noodknop gedrukt waardoor letterlijk *alles* tot stilstand kwam (De A terminal bv) en het uitbesteden van bedrijfskritische processen ten faveure van operationele winst (wat strategisch gewoon een enorm risico is). Koppel dat aan slap leiderschap en zijn onzichtbaarheid in deze crisis en je kan wel stellen dat Benschop vooral een politiek fossiel is die in het baantjescarroussel dacht de jackpot te hebben gewonnen, maar bij de eerste de beste tegenslag keihard door het ijs zakt.

Neem die Elbers als voorbeeld van KLM. Die gast stond persoonlijk zijn personeel uit te zwaaien toen die noodgedwongen eruit moesten. Hij heeft veel meer oog voor de culturele / HR kant van de operatie gehad en ik geloof wel dat daardoor een hoop blauwen sneller geneigd zijn terug te keren dan als je bij een of andere tussenbedrijf eruit getyfd bent en nu gevraagd wordt terug te komen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 23 juli 2022 @ 11:11:25 #268
168739 Red_85
'echt wel'
pi_205430174
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 10:30 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het zal allemaal wel, als hij een beetje inzicht had gehad dan had je dit allang zien aankomen en had hij gewoon ingegrepen, je kunt gewoon op een bierviltje berekenen hoeveel man je tekort komt, wat daardoor het verlies is, en hoeveel je zou moeten investeren om dat te beperken, smoesjes door af te schuiven dat het om andere onderdelen gaat is gewoon zwak.
Ik ben het niet met je oneens hoor, alleen je moet wel bepaalde zaken uit elkaar halen.

Wat je Schiphol group mag aanrekenen is dat ze deze situatie hebben veroorzaakt. Jarenlang de marktwerking ondersteund en nooit de negatieve effecten hebben tegen willen gaan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_205430177
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 10:30 schreef raptorix het volgende:
Ik probeerde Donderdag trouwens TUI te bereiken, na 1 uur en 45 in de wacht te hebben gestaan het maar opgegeven :')
Ja dat postte je donderdag ookal :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205430206
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 11:11 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ja dat postte je donderdag ookal :+
Oh dacht dat ik het in ander topic had gepost, excuus ;)
Heeft iemand trouwens ervaring met vertragingsclaims? Er zijn ook allemaal online services die het kunnen doen, maar geen idee of dat te vertrouwen is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205430231
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 11:15 schreef raptorix het volgende:

[..]
Oh dacht dat ik het in ander topic had gepost, excuus ;)
Heeft iemand trouwens ervaring met vertragingsclaims? Er zijn ook allemaal online services die het kunnen doen, maar geen idee of dat te vertrouwen is.
Heb het weleens zelf gedaan. Lang wachten op een reactie en toen gooiden ze het op overmacht. Daar kon ik dan weer bezwaar op maken geloof ik, maar tegen die tijd had ik geen zin meer in het gedoe en heb ik het laten lopen. Zou het de volgende keer uit handen geven denk ik.
pi_205430253
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 11:19 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Heb het weleens zelf gedaan. Lang wachten op een reactie en toen gooiden ze het op overmacht. Daar kon ik dan weer bezwaar op maken geloof ik, maar tegen die tijd had ik geen zin meer in het gedoe en heb ik het laten lopen. Zou het de volgende keer uit handen geven denk ik.
Wat is in de wetgeving las is dat overmacht alleen in extreme gevallen mag worden opgevoerd, denk daarbij aan terrorisme, extreme natuurrampen, etc. Het zou bij gaan om ongeveer 600 euro dus dat vind ik best de moeite.

>ontopic.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 juli 2022 @ 12:14:54 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_205430693
Heel deze bende is wel een self-fulfilling prophecy als kansloze figuren 8 uur van tevoren komen :')

Als niemand dat zou doen, waren de rijen bij lange na niet zo lang geweest.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_205430757
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Heel deze bende is wel een self-fulfilling prophecy als kansloze figuren 8 uur van tevoren komen :')

Als niemand dat zou doen, waren de rijen bij lange na niet zo lang geweest.
Tja, met handbagage en online inchecken hoef je minder vroeg te komen.

Ik ga toch echt mijn reis niet laten schieten, omdat ik tegen beter weten in het (met ruimbagage) denk te kunnen doen met 4 uur. :')
8 uur is weer het andere uiterste.

Het is me nog steeds niet duidelijk of je koffer afgeven betekent dat je buiten al in een rij moet staan, of dat die gekte van filmpjes op internet puur security is.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 23 juli 2022 @ 12:27:40 #275
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205430805
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 12:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Tja, met handbagage en online inchecken hoef je minder vroeg te komen.

Ik ga toch echt mijn reis niet laten schieten, omdat ik tegen beter weten in het (met ruimbagage) denk te kunnen doen met 4 uur. :')
8 uur is weer het andere uiterste.

Het is me nog steeds niet duidelijk of je koffer afgeven betekent dat je buiten al in een rij moet staan, of dat die gekte van filmpjes op internet puur security is.
Puur security
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 juli 2022 @ 12:32:16 #276
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_205430831
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 12:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Tja, met handbagage en online inchecken hoef je minder vroeg te komen.

Ik ga toch echt mijn reis niet laten schieten, omdat ik tegen beter weten in het (met ruimbagage) denk te kunnen doen met 4 uur. :')
8 uur is weer het andere uiterste.

Het is me nog steeds niet duidelijk of je koffer afgeven betekent dat je buiten al in een rij moet staan, of dat die gekte van filmpjes op internet puur security is.
Mijn ervaring is 10 minuten voor het inchecken, 30 minuten voor security en 40 minuten voor koffie :Y
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_205431705
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 11:15 schreef raptorix het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met vertragingsclaims?
Heb het een keer geprobeerd omdat we 3,5 uur te laat vertrokken, maar omdat we wel maar 2,55 uur te laat aan kwamen kregen we het niet.

Ze hadden dus van tevoren al 4,5uur reistijd verteld terwijl het eigenlijk maar 4 uur reistijd was. En op die manier kunnen ze dus 3,5uur "gratis" vertraging hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door DX11 op 23-07-2022 20:58:25 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_205433783
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 11:15 schreef raptorix het volgende:

[..]
Oh dacht dat ik het in ander topic had gepost, excuus ;)
Heeft iemand trouwens ervaring met vertragingsclaims? Er zijn ook allemaal online services die het kunnen doen, maar geen idee of dat te vertrouwen is.
Claimen moet je maar via de geschillencommissie doen.
TUI is goed met verantwoording van de een naar de ander te schuiven. Het is niet zo best meer met TUI na de coronatijd is me opgevallen. Maar ja andere reisorganisaties zijn net zo.
pi_205435193
quote:
Nog niet alle koffers die deze week op Schiphol achterbleven door een storing bij het bagagesysteem zijn weer terecht bij de eigenaren.
Schiphol is bezig om de koffers bij de eigenaren te krijgen na die storing deze week. Maar zijn die hallen vol gestrande koffers van de laatste weken dan ook al terug naar de eigenaren? Of is die prioriteit anders? :?

https://www.nu.nl/economi(...)-aantal-koffers.html
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 23 juli 2022 @ 20:43:13 #280
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205435498
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
…..Of is die prioriteit anders?
Prioriteiten zijn:
Dick Benschop uit de wind houden
Minister niet lastig vallen
Beeldvorming bijstellen naar incident :')
Geen aansprakelijkheid nergens niet accepteren :r


Gewoon ^p^ ^p^ ^p^ Naar het volk maar dan verdekt in prietpraat :r
pi_205436461
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 20:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Schiphol is bezig om de koffers bij de eigenaren te krijgen na die storing deze week. Maar zijn die hallen vol gestrande koffers van de laatste weken dan ook al terug naar de eigenaren? Of is die prioriteit anders? :?

https://www.nu.nl/economi(...)-aantal-koffers.html
Er staat toch heel duidelijk en zelfs meerdere malen dat KLM daar mee bezig is.
pi_205436477
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 20:43 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Prioriteiten zijn:
Dick Benschop uit de wind houden
Minister niet lastig vallen
Beeldvorming bijstellen naar incident :')
Geen aansprakelijkheid nergens niet accepteren :r

Gewoon ^p^ ^p^ ^p^ Naar het volk maar dan verdekt in prietpraat :r
Volgens mij is jou ook al diverse keren verteld dat Dick Benschop niet bij KLM werkt.
  zondag 24 juli 2022 @ 08:15:33 #283
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_205440225
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Heel deze bende is wel een self-fulfilling prophecy als kansloze figuren 8 uur van tevoren komen :')

Als niemand dat zou doen, waren de rijen bij lange na niet zo lang geweest.
Ik heb soms mensen aan mijn check-in om 04.30, die om 21.40 gaan vliegen :')
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  zondag 24 juli 2022 @ 08:32:33 #284
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_205440256
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 14:03 schreef DX11 het volgende:

[..]
Heb het een keer geprobeerd omdat we 3,5 uur te laat vertrokken, maar omdat we wel maar 2,55 uur te laat aan kwamen kregen we het niet.

Ze hadden dus van tevoren al 4,5uur reistijd verteld terwijl het eigenlijk maar 4 uur reistijd was. En op die manier kunnen ze dus 3,5uur "gratis" vertraging hebben.
Klopt ik heb zelf ook als cabin crew gevlogen en de vluchttijd op het ticket is altijd langer dan de daadwerkelijke vliegtijd i.v.m vertragingsclaim.

Op transit vluchtten, gingen wij rechtstreeks naar de eindbestemming omdat het grootste deel van de passagiers daar uitstapte om veel claims te voorkomen. Tegen de passagiers werd dan gezegd dat het te maken had met de rusttijden van de crew :')
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_205440257
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2022 08:15 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Ik heb soms mensen aan mijn check-in om 04.30, die om 21.40 gaan vliegen :')
-O-

Misschien erg wanhopige mensen die zich kapot hebben gewerkt om eens per jaar op vliegvakantie te kunnen.
Kan die angst ergens best begrijpen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205440276
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 17:47 schreef quirina het volgende:

[..]
Claimen moet je maar via de geschillencommissie doen.
TUI is goed met verantwoording van de een naar de ander te schuiven. Het is niet zo best meer met TUI na de coronatijd is me opgevallen. Maar ja andere reisorganisaties zijn net zo.
Claimen doe je niet via de geschillencommisie, een geschil heb je over iets waar je niet tevreden over bent, dit is gewoon iets wat wettelijk geregeld is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205440287
Ze zouden eigenlijk een website met een metertje moeten maken waarop je kan zien hoe druk het is.
  zondag 24 juli 2022 @ 08:54:33 #288
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_205440349
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 08:32 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Klopt ik heb zelf ook als cabin crew gevlogen en de vluchttijd op het ticket is altijd langer dan de daadwerkelijke vliegtijd i.v.m vertragingsclaim.

Op transit vluchtten, gingen wij rechtstreeks naar de eindbestemming omdat het grootste deel van de passagiers daar uitstapte om veel claims te voorkomen. Tegen de passagiers werd dan gezegd dat het te maken had met de rusttijden van de crew :')
Die laatste snap ik niet. Het vliegtuig vloog toen naar een ander vliegveld?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')