Precies, red je makkelijk, no stress! Allemaal overdreven onzinnige artikelenquote:Op donderdag 21 juli 2022 07:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bij verslaggevertjes moet je het nooit geloven. Kom gewoon 2 uur van te voren en zie het dan maar yolo.
Dirk vindt het top.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)et-handbagage-reizen
Kan er nog wel bij
Ik denk van die rode tassen, waar dan groot DIRK op staat. Die kun je natuurlijk ook als handbagage gebruiken.quote:
Wist je dit al een tijdje of kort geleden meegedeeld?quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:42 schreef Bart2002 het volgende:
Wij zijn voor zaterdagochtend verplaatst voor vertrek vanaf Luik Belgique. Gaat naar Zakyntos Griekenland. Aankomst terug is wel op Schiphol dus dat levert wat logistieke problemen op. Want waar moet de auto dan?![]()
Doen we het zo: we gaan morgenochtend om 08:20 sharp met de Flixbus naar Luik (kosten 11 euro, zegge elf euro per persoon) Deze vertrekt vanuit Amsterdam Bijlmer Arena. In Luik hebben we dan een hotel. Kosten worden royaal vergoed door Tui.
Behoorlijke omweg maar ik ga ervan uit dat e.e.a. wel goed komt.
Het was wel in overleg en niet last minute. Het is lastig maar ook wel weer een reisavontuur.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wist je dit al een tijdje of kort geleden meegedeeld?
Wat een omweg. Succes alvast!
Dat maakt het wat leuker. Zou blij zijn niet te vertrekken vanaf Schiphol.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:52 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het was wel in overleg en niet last minute. Het is lastig maar ook wel weer een reisavontuur.
We hebben een hotel bij het station (waar die Flixbus stopt) en vanaf het hotel is het geregeld. Dus wat dat betreft no sweat vooralsnog.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dat maakt het wat leuker. Zou blij zijn niet te vertrekken vanaf Schiphol.
Alleen balen dat Luik niet een treinstation heeft zoals Schiphol. Je kan tot station Liège-Guillemins en dan met bus 57 verder naar de luchthaven (20 minuten)
Met priority boeken kan nog een boel ellende schelen (maar kost wel extra)quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Sta op het punt een reis te boeken met een vlucht in de ochtend 06:30
de berichtgeving over Schiphol weerhouden mij ervan om definitief te gaan boeken. Even een nachtje over slapen. Deze ellende is er in Augustus nog steeds, dat is wel zeker.
Ligt ook heel erg aan het tijdstip.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:43 schreef heywoodu het volgende:
We willen heel graag in (eind) oktober op pad, en vanaf Schiphol is het toch echt veel goedkoper dan Brussel of Düsseldorf (2000 ipv 2500+ vind ik nogal wat). Maar ja, twijfels...
Ik weet dat er eigenlijk niks zinnigs over te zeggen valt, maar verwacht 'men' dat het dan allemaal wat rustiger is geworden, zo ruim na de zomer?
Dat hoopt men.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:43 schreef heywoodu het volgende:
We willen heel graag in (eind) oktober op pad, en vanaf Schiphol is het toch echt veel goedkoper dan Brussel of Düsseldorf (2000 ipv 2500+ vind ik nogal wat). Maar ja, twijfels...
Ik weet dat er eigenlijk niks zinnigs over te zeggen valt, maar verwacht 'men' dat het dan allemaal wat rustiger is geworden, zo ruim na de zomer?
Flixbus=meewerken aan uitbuiting chauffeurs.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:42 schreef Bart2002 het volgende:
Wij zijn voor zaterdagochtend verplaatst voor vertrek vanaf Luik Belgique. Gaat naar Zakyntos Griekenland. Aankomst terug is wel op Schiphol dus dat levert wat logistieke problemen op. Want waar moet de auto dan?![]()
Doen we het zo: we gaan morgenochtend om 08:20 sharp met de Flixbus naar Luik (kosten 11 euro, zegge elf euro per persoon) Deze vertrekt vanuit Amsterdam Bijlmer Arena. In Luik hebben we dan een hotel. Kosten worden royaal vergoed door Tui.
Behoorlijke omweg maar ik ga ervan uit dat e.e.a. wel goed komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |