Lachen manquote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rijen tot buiten, vertraging en te weinig personeel: ook op de regionale luchthavens piept en kraakt het
[ afbeelding ]
Rijen tot buiten, vertraging en te weinig personeel: nu ook de regio Midden zomervakantie heeft, piept en kraakt het niet meer alleen op Schiphol, maar ook op de regionale luchthavens. Toch proberen ze de sfeer er daar op geheel eigen wijze in te houden. En ze hebben zo hun methodes om te zorgen dat niemand z’n vlucht mist.
https://www.telegraaf.nl/(...)-piept-en-kraakt-het
![]()
![]()
![]()
Tegen die tijd is het ziekteverzuim misschien nog een stuk hoger.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die dieprode dagen lijken op de kalender in augustus niet meer te komen. Voor wat het waard is.
Onbegrijpelijk dit. Ik hoorde van klanten in de logistiek dat diverse grote dienstverleners Schiphol al hulp tegen kostprijs hebben aangeboden om in ieder geval het bagageprobleem op te lossen. Alleen de luchthaven wil geen hulp. Geen idee wat daar achter zit, mogelijk politiek of aansprakelijkheid misschien.quote:Op zondag 17 juli 2022 12:20 schreef RipCity het volgende:
Bagagechaos op Schiphol in beeld: ‘Dit heb ik nog nooit gezien’
https://www.telegraaf.nl/(...)-ik-nog-nooit-gezien
Nee, dat is niet zo. Als ik nog even zou hebben gewacht, kon ik zelfs kiezen uit een security in vertrekhal 3 en eentje in vertrekhal 1.quote:Op zondag 17 juli 2022 12:27 schreef Selenophilia het volgende:
Ik dacht dat iedereen door 1 security moest vanwege personeels te kortDus 1 hele rij voor alle vluchten.
Fijn dat jij het gehaald hebt.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Als ik nog even zou hebben gewacht, kon ik zelfs kiezen uit een security in vertrekhal 3 en eentje in vertrekhal 1.
Normaal gesproken kon dat, maar nu niet.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:01 schreef Selenophilia het volgende:
Werkt bagage drop off voor alle luchtvaartmaatschappijen?
Kan je dan na online inchecken, ruim van te voren je bagage kwijt?
Kan iemand mij hier iets over vertellen?
Jammer, zoveel zin heeft online check in dan niet voor mij. Ik moet mijn koffers toch aan de balie dus.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:06 schreef quirina het volgende:
[..]
Normaal gesproken kon dat, maar nu niet.
In de rij staan voor de koffer automaat.
Wat is er te kort?quote:Op zondag 17 juli 2022 12:27 schreef Selenophilia het volgende:
Ik dacht dat iedereen door 1 security moest vanwege personeels te kortDus 1 hele rij voor alle vluchten.
24 u vantevoren. Veel passagiers checken ook een dag eerder al bagage in. Dan moeten ze alleen door security.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:01 schreef Selenophilia het volgende:
Werkt bagage drop off voor alle luchtvaartmaatschappijen?
Kan je dan na online inchecken, ruim van te voren je bagage kwijt?
Kan iemand mij hier iets over vertellen?
Bij welke maatschappijen kan je 24 uur van te voren naar de bagage drop-off.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:30 schreef britneycheers het volgende:
[..]
24 u vantevoren. Veel passagiers checken ook een dag eerder al bagage in. Dan moeten ze alleen door security.
quote:Op zondag 17 juli 2022 21:29 schreef britneycheers het volgende:
Ik ben werkzaam op Schiphol. Waar je normaal een maand wordt ingewerkt werd ik maar 1 dag ingewerkt. De werkdruk is hoog en je krijgt veel scheldende en boze passagiers over je heen. Ik heb ook veel fouten gemaakt met de bagage doorsturen ( denk aan labelen naar de verkeerde bestemming/op de verkeerde naam).
Sterkte daar.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:29 schreef britneycheers het volgende:
Ik ben werkzaam op Schiphol. Waar je normaal een maand wordt ingewerkt werd ik maar 1 dag ingewerkt. De werkdruk is hoog en je krijgt veel scheldende en boze passagiers over je heen. Ik heb ook veel fouten gemaakt met de bagage doorsturen ( denk aan labelen naar de verkeerde bestemming/op de verkeerde naam).
Dapper dat je dat durft te vertellen hier.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:29 schreef britneycheers het volgende:
Bij KLM heb ik zelf een dag van te voren mijn bagage afgegeven.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:36 schreef Ericr het volgende:
[..]
Bij welke maatschappijen kan je 24 uur van te voren naar de bagage drop-off.
Heb een paar keer een hotel gehad de nacht voor vertrek. Kon de avond of middag voor vertrek niks afgeven.
Misschien te maken met dat VOG of achtergrondcheck wat iedereen daar moet doorlopen. Las ook ergens dat daar een maand vertraging in zitquote:Op zondag 17 juli 2022 12:44 schreef Havermout2 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dit. Ik hoorde van klanten in de logistiek dat diverse grote dienstverleners Schiphol al hulp tegen kostprijs hebben aangeboden om in ieder geval het bagageprobleem op te lossen. Alleen de luchthaven wil geen hulp. Geen idee wat daar achter zit, mogelijk politiek of aansprakelijkheid misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |