Ze ontkrachten dat in feite al meteen na die zin over die controle:quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:59 schreef Ericr het volgende:
https://www.schiphol.nl/n(...)-voor-je-vlucht-naar
Volgens Schiphol controleren ze op die 4 uur voor vertrek. Vraag het me toch af. Zelf geen controle meegemaakt en in de TUI rij stonden zeker reizigers die een stuk later vlogen. TUI had zelf medewerkers rondlopen die bestemmingen noemden waarbij het vertrek binnen 3 a 4 uur plaats vond. Genoeg passagiers die op geen van die bestemmingen reageerden.
Ik neem geen ruimbagage mee en check thuis wel in. Dus ik sta ook nergens voor gesloten deur als ik eerder kom. Vier uur van tevoren is allemaal prima, maar als uit de praktijk dan nog blijkt dat mensen het niet halen, dan snap ik wel dat mensen nog vroeger komen.quote:Hier wordt op gecontroleerd bij toegang tot de vertrekhal. Fijn als je hier rekening mee houdt, want zo help je mee de rijen voor de incheckbalies en de securitycontrole beter te spreiden en soepeler te laten doorstromen.
@BE Jij was er wel ruim op tijd toch? Heb je er nog problemen mee gehad?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:59 schreef Ericr het volgende:
https://www.schiphol.nl/n(...)-voor-je-vlucht-naar
Volgens Schiphol controleren ze op die 4 uur voor vertrek. Vraag het me toch af. Zelf geen controle meegemaakt en in de TUI rij stonden zeker reizigers die een stuk later vlogen. TUI had zelf medewerkers rondlopen die bestemmingen noemden waarbij het vertrek binnen 3 a 4 uur plaats vond. Genoeg passagiers die op geen van die bestemmingen reageerden.
"We hebben het voordurend over de chaos op Schiphol, maar eigenlijk is het een chaos in de wijze waarop er wordt omgegaan met de mensen die hier werken", zegt fractievoorzitter Kuiken tegen NH Nieuws. Ze vindt dat het kabinet als grootaandeelhouder van Schiphol macht moet uitoefenen.quote:"Eigenlijk is het een chaos in de wijze waarop er wordt omgegaan met de mensen die hier werken"
Is Dick tegenwoordig ook al de baas van KLM? Die man maakt wel flink carrière zeg!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ook bagagesjouwers van KLM balen van kofferchaos: "Schiphol heeft zaken niet op orde"
Maar gelukkig blijft Dick gewoon zitten![]()
Oh god zelfs 's nachts staat er 1:30 uur rij? Dat had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:23 schreef fespo het volgende:
kwam 1:00 uur aan op Schiphol.
kon gelijk bagage inchecken.
1:30 uur in de rij voor security.
Alle tokkies en boomers staan zes uur van te voren in de rijquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:43 schreef DX11 het volgende:
[..]
Oh god zelfs 's nachts staat er 1:30 uur rij? Dat had ik niet verwacht
Als je 's ochtends een vlucht hebt, dan moet je er 's nachts gaan staan ja. En er vliegen zat vliegtuigen 's ochtends.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:43 schreef DX11 het volgende:
[..]
Dat die derderangs artiesten dan bagage gaan sjouwen of zo. Daar hebben mensen die willen vliegen meer aan dan aan hun gejengel.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:12 schreef RipCity het volgende:
https://www.vandaaginside(...)etrakteerd-op-lokale
Dan wil je helemaal niet meer op reis.
Je dacht dat er dan 0,0 te merken was van die chaos die je overdag ziet?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:43 schreef DX11 het volgende:
[..]
Dat de chaos om 9 uur 's ochtends begint en opeens stopt om 5 uur 's middagsquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je dacht dat er dan 0,0 te merken was van die chaos die je overdag ziet?
Ik had wel verwacht dat het (veel) rustiger was 's nachts ja, er zijn dan immers minder vluchten per uur.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je dacht dat er dan 0,0 te merken was van die chaos die je overdag ziet?
doe normaal over Lutjebroekquote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je airtag zegt dat die koffer nog op Schiphol staat naast de bagageband, terwijl je allang terug in Lutjebroek bent, dan kun je gewoon het goedkoopste ticket boeken en zelf je koffer ophalen.
1.30 uur stond er een kleine rij. de eerste vluchten gaan rond 5 uur.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:43 schreef DX11 het volgende:
[..]
Die dieprode dagen lijken op de kalender in augustus niet meer te komen. Voor wat het waard is.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:50 schreef Tjacka het volgende:
ik moet 12 augustus naar Helsinki
ik zweet peentjes
Klopt maar die plaatjes zijn uit mei. De vraag is in hoeverre ze nog kloppen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die dieprode dagen lijken op de kalender in augustus niet meer te komen. Voor wat het waard is.
hahaha, maak het even nog erger. K muziek en je kan niet weglopenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:12 schreef RipCity het volgende:
https://www.vandaaginside(...)etrakteerd-op-lokale
Dan wil je helemaal niet meer op reis.
Damn, thanks for that..quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:31 schreef quirina het volgende:
Ik zie nog wel eens een aanslag gebeuren. Zo chaotisch allemaal op dat Schiphol. Gaat ook ten koste van de algehele veiligheid.
Omdat iemand op z'n vlucht wacht?!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:31 schreef quirina het volgende:
Ik zie nog wel eens een aanslag gebeuren. Zo chaotisch allemaal op dat Schiphol. Gaat ook ten koste van de algehele veiligheid.
Doe niet zo hysterisch mensquote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:31 schreef quirina het volgende:
Nope. Wij gingen iets voor 5 uur de rij in en de vlucht ging om 10.55.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:BE Jij was er wel ruim op tijd toch? Heb je er nog problemen mee gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |