Nee niet daar, deze spreekt Nederlandsquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:48 schreef Basp1 het volgende:
Is dat die nep Chinese fastfood tent in hoogst chagrijnig?
Lekker man!quote:
Nu ook verkrijgbaar als tegeltje, slechts 4,50!quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:07 schreef Q.C.Passed het volgende:
"godverdomme asociale spleetogen kunt hier witte tuinstoel daar fuck pik hoer lul"
Prachtig stukje proza!
quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nu ook verkrijgbaar als tegeltje, slechts 4,50!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
Nee, da's Charlie Chiu.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:48 schreef Basp1 het volgende:
Is dat die nep Chinese fastfood tent in hoogst chagrijnig?
Totdat jij kwam en alles ging mis.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:19 schreef C.L.Werner het volgende:
Vroeger had KLB nog kwalitatieve users....
Ik weet wel dat die loempia's verkoopt voor een euloquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:51 schreef HSG het volgende:
Hoe noem je de Chinees met een lange tong?Ik moest nog lachen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
tong80, als ie 80 cm lang isquote:Op donderdag 14 juli 2022 14:51 schreef HSG het volgende:
Hoe noem je de Chinees met een lange tong?
Whahahahahaha[/spoiler]
Tweequote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:44 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Toch wel een loempia gehaald mag ik hopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |