Hij hoeft vandaag ook geen 2 minuten te pakkenquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar daar win je geen 2 minuten op Vingegaard, zal echt eerder moeten
Op een groot verzet heb je minder trappen nodig iddquote:
1quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:49 schreef F-Bravo het volgende:
Ik zag trouwens dat Wout van Aert op de 43ste plek staat in het klassement. Ben wel benieuwd wat de hoogste klassering van een groene trui ooit is geweest.
Nope, geschke kán tenminste nog klimmen. Anthony Charteau die als lead out voor een sprinter ineens de bergtrui won dát was een farce.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stelling: Geschke als winnaar van de bergtrui zou een farce zijn
Zelfs FOK! heeft betere serversquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:44 schreef Van_Poppel het volgende:
De servers van Steef staan weer te roken.
goedquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb me nog niet verdiept maar hoe is de tijdrit van vinegard? Pogo heeft een goede tijdrit in de (normale) benen.
Vingegard heeft een prima tijdrit, maar Pogacar kan in die lange tijdrit wel zeker een minuut winnen op Vinge.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb me nog niet verdiept maar hoe is de tijdrit van vinegard? Pogo heeft een goede tijdrit in de (normale) benen.
De staats mijnen uit Limburgquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nou wat voel ik me Nederlander als ik DSM zie rijden
https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2021/stage-20quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:50 schreef Lospedrosa het volgende:
In korte tijdrit goed (ongeveer even snel) dit is voor het eerst meer dan 40 kmquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Merckx won 3x geel en groen in dezelfde Tourquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:49 schreef F-Bravo het volgende:
Ik zag trouwens dat Wout van Aert op de 43ste plek staat in het klassement. Ben wel benieuwd wat de hoogste klassering van een groene trui ooit is geweest.
3 gele truien en 3 groene truien in 1 Tour?quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Merckx won 3x geel en groen in dezelfde Tour
Sorry, niets gezegd dan haha!quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Merckx won 3x geel en groen in dezelfde Tour
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |