Waarvan de helft er zo bij de eerste beste versnelling er meteen afwapperen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat begint een grote groep te worden.
Ik krijg een baard van deze opmerkingen elk jaarquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stelling: Geschke als winnaar van de bergtrui zou een farce zijn
Geschke ookquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik krijg een baard van deze opmerkingen elk jaar
Van der Poel had gisteren het hele peloton in z'n eentje z'n wil opgelegd inderdaadquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:43 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Jumbo heeft gewoon wel een slimme tactiek itt UAE
Pogacar kan beter naar een ander team met VdPoel er ook in
Volgens tijdschema beginnen ze aan de klim tussen 17:30 en 18:00 en dan een halfuurtje klimmenquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:39 schreef onlogisch het volgende:
Hoe laat rijden we ongveer Alpe d' Huez op?
Vanavond weer een trots tweetje over een nieuw record omdat iedereen de hele dag aan het F5'en is.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:44 schreef Van_Poppel het volgende:
De servers van Steef staan weer te roken.
Ik schrok van dat aangezicht maar toen besefte ik dat het Daniel Martin was en degene die face-forward tegen een bus aan is geknald daar achter staat.quote:
Maar daar win je geen 2 minuten op Vingegaard, zal echt eerder moetenquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Verwacht weinig van Pogacar voor de Alpe d'Huez. Daar is de ploeg van Jumbo te sterk voor en de valleien te lang.
Dat hoeft vandaag ook niet.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar daar win je geen 2 minuten op Vingegaard, zal echt eerder moeten
quote:
Dat hoeft ook helemaal niet.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar daar win je geen 2 minuten op Vingegaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |