Net als iedereen heb ik ook m'n idolen, maar ik voel me echt niet minder waard en zal me zeker niet zo onderdanig opstellen.
Welke vrouw kan mij uitleggen wat dat is?
Ik heb nu niet echt meer idolen op die manier, wel mensen die ik graag een keer zou ontmoeten. Maar misschien kun je het ook alleen maar begrijpen als je het ervaart, ik weet het niet.
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 19:58 schreef R_ON het volgende:
quote:*grijns*
Op woensdag 5 februari 2003 20:52 schreef BladE-l----- het volgende:
Ziehier, hysterisch jongetje...
quote:Zijn er geen hysterische mannen ?
Op woensdag 5 februari 2003 19:58 schreef R_ON het volgende:
Zie je ooit een horde jongens hysterisch worden als ze Christina A. zien? Barsten zij ooit in huilen uit?
Ik vraag me nog steeds af of de vrouwen die dit doen zich minder voelen? Hoe moet ik anders dit gedrag verklaren? Niemand schijnt het te weten
Iemand op een voetstuk plaatsen, zoals bij idolen gebeurd, is duidelijk een uiting van het feit dat men een ander mens bovenmenselijke kwaliteiten toekent.
Zou men een idool tijdens de dagelijkse bezigheden kunnen volgen, dan zal de verafgoderij ophouden te bestaan. Men ziet dan in wat de werkelijkheid is: die ander is ook gewoonn een persoon van vlees en bloed, net als ik.
Hun gaan alleen niet janken, maar slaan een heel centrum in puin...
Van dat soort extreme emoties snap ik dus geen ene donder (niet van de vrouwen, maar ook niet van de supporters)...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |