abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8298066
Wat mij nog steeds zeer verbaast is de "gekte" die vrouwen maken als ze hun idool zien. Het lijkt wel onderwerping. Voelen zij zich nou zoveel minder waard? Als je nou kunt zeggen; alleen pubermeisjes doen dat, maar neem die documentaire van Michael Jackson. Die vrouwen waren in de 30.

Net als iedereen heb ik ook m'n idolen, maar ik voel me echt niet minder waard en zal me zeker niet zo onderdanig opstellen.

Welke vrouw kan mij uitleggen wat dat is?

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  woensdag 5 februari 2003 @ 20:00:42 #2
30560 2Mini
Official Logo
pi_8298114
tja.... vrouwen
Camera 1... 1!
pi_8298140
Euh, nee

Door die hysterie rond Take That heb ik me wild gelachen toen ze uit elkaar gingn......

pi_8298142
Uhm hormonen?

Ik ga offline ->

pi_8298151
tsja...vrouwen...nu weet ik ook direct waarom dat zo is...het zijn nu eenmaal vrouwen
pi_8298177
Toen K-Otic uiteen ging stond bij ons in de krant zo;n zielige jongen die aan het zumpen was op de voorpagina...ZIELIG
pi_8298262
Ik kan het niet uitleggen, nee. Ik had dat voor het laatst toen ik dertien was, en zelfs toen was ik niet hysterisch en ging ik niet gillen of flauwvallen of zo. Maar echt fan ergens van was ik toen voor het laatst.

Ik heb nu niet echt meer idolen op die manier, wel mensen die ik graag een keer zou ontmoeten. Maar misschien kun je het ook alleen maar begrijpen als je het ervaart, ik weet het niet.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8298604
Door de hormonen kunnen ze soms niet meer rationeel denken.
  woensdag 5 februari 2003 @ 20:23:32 #9
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_8298715
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 19:58 schreef R_ON het volgende:

Sorry.....
Dat zal wel bij het puberen horen oid, de periode na de paarden
Geluk is een richting, geen punt
pi_8299481

Ziehier, hysterisch jongetje...

pi_8299765
Nooit gesnapt, dat hysterische homo/vrouwen gedrag?!... Mjah kijk als je iets ontzettend leuk vind en t kapt er mee jammer maar helaas...
pi_8301468
heeey
Niet alle vrouwen/meisjes hebben dat hoor ik zelf heb nooit lopen janken of lopen krijsen als een jongensgroep of wat dan ook uit mekaar ging!
pi_8301844
uhm,... denk je dat we dat niet door hebben?
, maar dat zijn over t algemeen ook geen meisjes die boybandes leuk vinden !!
  woensdag 5 februari 2003 @ 22:48:36 #14
28938 I_m_m_0
Illuminated....
pi_8302432
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 20:52 schreef BladE-l----- het volgende:

Ziehier, hysterisch jongetje...

*grijns*
Never underestimate the power of stupid people in large groups...
pi_8302514
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 19:58 schreef R_ON het volgende:

Zijn er geen hysterische mannen ?
Biggest idol fan? That's me!
pi_8302731
meestal zijn dat de meer homo-achtige gasten die ook musicals en eurovisie songfestival leuk vinde
pi_8303396
Dat heb je goed gezien Schatje. Hordes gillende meiden die bijna in huilen uitbarsten als ze Jim zien. Nou is dat idd wel iets om jaloers op te zijn, maar het is toch opmerkelijk?!

Zie je ooit een horde jongens hysterisch worden als ze Christina A. zien? Barsten zij ooit in huilen uit?
Ik vraag me nog steeds af of de vrouwen die dit doen zich minder voelen? Hoe moet ik anders dit gedrag verklaren? Niemand schijnt het te weten

Maybe
pi_8303506
Erger je je aan dit gedrag van vrouwen?
pi_8303702
Nee, helemaal niet. Gewoon nieuwsgierigheid.
Maybe
pi_8304032
Zelf heb ik het idee dat het inderdaad (zoals jij al min of meer aangeeft) iets te maken zou kunnen hebben met minderwaardigheidsgevoelens.
Ik ben er tevens van overtuigd dat gewone verliefdheid ook met gevoelens van minderwaardigheid te maken heeft. Men ziet zo iets buitengewoon bijzonders in die ander, iets wat men niet kan waarnemen van zichzelf, dat men al het goede projecteert op een persoon..in dit geval nog extremer want het gaat om een IDOOL.

Iemand op een voetstuk plaatsen, zoals bij idolen gebeurd, is duidelijk een uiting van het feit dat men een ander mens bovenmenselijke kwaliteiten toekent.

Zou men een idool tijdens de dagelijkse bezigheden kunnen volgen, dan zal de verafgoderij ophouden te bestaan. Men ziet dan in wat de werkelijkheid is: die ander is ook gewoonn een persoon van vlees en bloed, net als ik.

pi_8304288
hysteria tropica
pi_8304545
Ach dat is het zelfde gedrag wat de F-side van de voetbal clubs vertoond... Ga hun zelf maar vertellen dat het vrouwen en/of homo's zijn...

Hun gaan alleen niet janken, maar slaan een heel centrum in puin...

Van dat soort extreme emoties snap ik dus geen ene donder (niet van de vrouwen, maar ook niet van de supporters)...

pi_8305371
Yep Gertsan je hep helemaal glijk!!
  donderdag 6 februari 2003 @ 13:37:47 #25
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_8311301
Ik vind dit ook een heel raar verschijnsel...
Ik krijg ook altijd de gedachte als ik bijv. die vrouwen/meiden uit die documentaire van Michael Jackson zie, zoiets van "Doe normaal man, zet jezelf niet zo voor paal".
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')