Dat is juist het hele punt ervan. Nadruk op anderen leggen zodat je niet naar jezelf hoeft te kijken.quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:14 schreef CharlesKinbote het volgende:
word er echt doodmoe van eerlijk gezegdaltijd is er wat mis met anderen, die is niet goed genoeg, deze persoon is dom/lelijk/whatever, maar een keertje in de spiegel kijken? ho maar
en de lafste van dit soort zeikers zeikt niet eens meer over één specifiek persoon, maar scheert gewoon complete groepen over een kam om zich beter te voelen dan anderen
specifiek deze laatste soort mensen mogen echt ver weg van mij blijven, ik ben er helemaal klaar mee
klacht: mensen die niet kunnen stoppen met ZEIKEN
bij mij is het andersquote:Op woensdag 13 juli 2022 19:17 schreef Raw85 het volgende:
Je hebt een teringhekel aan mensen die zeiken en besluit daarom zelf eens zielig te gaan lopen zeiken?
https://gfycat.com/FarflungSkinnyDodoquote:
Lees tussen de regels door.quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:17 schreef Raw85 het volgende:
Je hebt een teringhekel aan mensen die zeiken en besluit daarom zelf eens zielig te gaan lopen zeiken?
pff wss te veel gezeik van m’n vriendin gehad om nog tussen de regels door te kunnen lezenquote:Op woensdag 13 juli 2022 19:51 schreef Werkman het volgende:
[..]
Lees tussen de regels door.
Hij heeft het in gecensureerde zin over vrouwen.
quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:34 schreef Selenophilia het volgende:
WTF afbeelding plaatsen cursus nodig voor mij![]()
![]()
![]()
Ik heb dit niet op mobiel, hoe gaat het op mijn mobiel dan?quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zet de link naar het gifje tussen de [ img ] [ /img ] tag of gebruikt de plaatjesknop en plak de link daarin.
quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:30 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ik heb dit niet op mobiel, hoe gaat het op mijn mobiel dan?
[ [url= ]afbeelding[/url] ] werkt niet
[ link | afbeelding ]
Ok gelukt op een andere manier dus. Thx anyway
Ja, ik kopieerde daar de directe link. Opslaan, uploaden en van daar de forum link gedropt hier werktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |