Uiteraard per ongeluk.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:47 schreef Selenophilia het volgende:
Met een beetje geluk wordt je neergeschoten door een kleuter. Ik zeg doen.
In Texas hebben ze het niet zo op hommels.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:46 schreef Welfareboy het volgende:
Laat iedereen maar lekker voor zichzelf zorgen. Ik wil jouw uitkering niet betalen. Laat mij maar lekker in texas wonen geen vermogensbelasting geen erfenisbelasting benzine goedkoop.
Nou nou zeg...quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:47 schreef Selenophilia het volgende:
Met een beetje geluk wordt je neergeschoten door een kleuter. Ik zeg doen.
En die vooral de schuld van hun eigen schijtleven bij anderen neerlegt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 11:57 schreef xpompompomx het volgende:
Ik dank god elke dag op mijn blote knieën dat ik in Nederland ben geboren en woon. Er zijn echt maar amper plekker op de wereld waar het beter leven is dan hier. Maar dat laatste is iets wat de klagende laag van de samenleving zich maar niet lijkt te beseffen.
quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:46 schreef Welfareboy het volgende:
Laat iedereen maar lekker voor zichzelf zorgen. Ik wil jouw uitkering niet betalen. Laat mij maar lekker in texas wonen geen vermogensbelasting geen erfenisbelasting benzine goedkoop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |