abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8297921
Onze katten eten Royal Canin brokjes Indoor, speciaal voor de binnen levende kat dus.

Het kost wat maar het is goed voer, aanbevolen door dierenartsen etc.
Bovendien zag ik verschil toen ze van iams naar dit voer gingen, ze werden levendiger en hun vacht werd mooier.

Verder krijgen ze water, natuurlijk en af en toe kattenmelk.

Blikvoer geven we niet meer, de katten stinken er meer van, deze voeding die ze nu krijgen is zeer volledig en het is dus niet nodig bovendien stinkt de kattenbak minder.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 5 februari 2003 @ 19:55:35 #2
22259 Fogerty
slapende account
pi_8297986
Gemengd knaagdiervoer, dus niet dat speciale met extra vitamine-C. Mijn cavia's krijgen vitamine C in het drinkwater en regelmatig andijvie, witlof en appelschillen enzo dus ik denk dat ze zo ook wel genoeg vitamine C binnenkrijgen. Mijn vorige cavia was met deze voeding in elk geval altijd kerngezond en de huidige twee voorlopig ook
Hieperdepiep hoera!
pi_8298035

Onze katten krijgen op het moment ookRC (mature, oudere kat) Hiervoor nutro, zelfde kwaliteit, maar toen bleek dat onze ouwe kat die slecht at wel graag RC eet.
Mijn fretjes krijgen Iams kitten, ben daar wel tevreden over.
Een stuk beter als die fretten-voeren die zo duur zijn omdat er op de verpakking 'Ferret' staat...
De vissen krijgen Tetramin pro, en Tetra Tabimin (tabletjes)

Grtx

pi_8298059
Ik geef mijn katten gewoon elke keer iets anders.
  woensdag 5 februari 2003 @ 19:59:59 #5
17887 LazySod
Living Chaos, Living Life
pi_8298101
Royal Canin harde brokken in de morgen en des avonds Gourmet. beesten zijn hopeloos verwend, is een beetje in de stijl van "delen in de weelde''
  woensdag 5 februari 2003 @ 20:01:20 #6
30560 2Mini
Official Logo
pi_8298136
ik heb geen huisdier... (meer)
Camera 1... 1!
pi_8298195
onze hond krijgt gewoon hondenbrokken...

geen gezeik van digestion + ofzo...boeit me echt niks (en onze hond ook niet, die wil gewoon eten )

pedigree pal

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_8298205
Visjes: Merkloze visbrokjes & watergras. Meest nutteloze wezens die ik ooit gezien heb.

't knijnt vreet alles wat overblijft: sla (en ander groen, oud brood, stukjes pasta en ook gehakt vind ie heerlijk.

pi_8298239
Mijn hond Max krijgt elke dag Eukanuba Adult brokken voor grote rassen.
(kruising Rottweiler/Doberman)

1x per week krijgt ie een blikje Pedigree Blikvoer.

pi_8298299
Onze katten eten Aimes, voor de volwassen kat.

In vis, kip of lamssmaak

pi_8298337
Boris krijgt 's ochtends gedroogde mais met warm water en Pedigree menu brokken, 's avonds krijgt hij een zakje Pedigree optimum met wat groente er door. Na de middagwandeling altijd het één of andere lekkere knaagkluifje. Op zaterdag krijgt hij 's avonds meestal vers vlees met brood.

Voor de parkieten meng ik het eten zelf bij de dierenwinkel. Ook krijgen ze 3 snoep/knaagstangen per week, vitaminen in het water en een paar keer per week een stukje fruit of sla.

En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_8298442
Onze poes krijgt zowel brokjes als blikvoer. Gourmet voornamelijk, van die mousse...soms van die zakjes Lifecare van Whiskas....

Maar voornamelijk vreet ze veel ze wordt een beetje aan de dikke kant

woensdag 5 februari 2003 @ 20:13:52 #13
13328 SirPsycho
No, I expect you to die
pi_8298472
een 5 gangen diner met een Bourbon en een sigaartje
pi_8300345
Mijn mormel krijgt Iams en dat afgewisseld met dat nieuwe Purina.
Dat vlees uit blik hebben hebben we niet meer omdat de kattenbak daar altijd meer van ging stinken.
pi_8300357
meestal kipfilet maar af en toe een goudvis
So pardon me while I burn and rise above the flame.
pi_8300430
Mijn Sea-Monkeys (=zoutwater garnalen) krijgen Sea-Monkey Growth Food (=algenpoeder)

Mijn huisstofmijten krijgen huidschilvers... jakkes

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_8300447
Blikjes tonijn van de lidl, filter dunne plakjes ham en natuurlijk gewone kattevoer.
  † In Memoriam † woensdag 5 februari 2003 @ 21:36:47 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_8300574
Onze katten krijgen Hills voer (ivm bluisgraas bij 1 kat, van de 4)

De honden krijgen steeds verschillend voer, verschillende merken brokken en pens met diner omdat de witte herder anders niet eet.

De vissen krijgen alleen maar diepvries voer en om de 2/3 dagen zelf gekweekte artemia (seamonkeys)

En de ratten eigen merk rattenvoer van de dierenwinkel en regelmatig pens of een plakje vleeswaren of een eetlepel warm eten, ligt er aan wat we eten. In een extra flesje doen we regelmatig iets van vruchtensap of roosvicé

De kippen krijgen legkorrels en graan, maar ook wel een gekookt aardappeltje, groente (resten) fruit, wat ze maar opscharrelen in de tuin..... maar een verse hondedrol vinden ze ook lekker om in te pikken

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_8300683
Twee van mijn drie witte herders krijgen Fokker brokken, de derde krijgt hypo allergene brokken van royal canin tegen (voedsel allergie)

(telt medicatie ook mee ? Die derde krijgt iedere dag 4 prednoral tabletten=prednison voor honden)

tjah....het blijft een domme goedkope japanner...
  woensdag 5 februari 2003 @ 21:47:24 #20
38433 snijder
snijderdotcom
pi_8300867
Onze parkiet vreet alles wat voor haar bek komt:
papier
boeken(kasten)
CDs
sla
parkietenvoer
brood
aardappels
keyboard
appel
banaan
ham
kaas
you name it
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
  woensdag 5 februari 2003 @ 22:42:17 #21
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_8302273
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 21:36 schreef moussy het volgende:
De kippen krijgen legkorrels en graan, maar ook wel een gekookt aardappeltje, groente (resten) fruit, wat ze maar opscharrelen in de tuin..... maar een verse hondedrol vinden ze ook lekker om in te pikken
En dat vind ik een paar dagen later weer lekker in je eitjes terug.

Mijn katten krijgen Royal Canin Fit 32, blikvoer en al die andere zooi ben ik allang vanafgestapt. Duur, slecht, voor de kat, ze vinden het niet eens lekker, en dan die vieze bakkies en blikken.

De konijnen krijgen als het aan mij ligt alleen hooi en water, maar daar zijn mn huisgenoten het niet mee eens, die die krijgen er nog een klein beetje brokjes, wortel en brood bij.

"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
pi_8307175
Hoeveel kost dat RC spul nou i.v.m. "gewoon" blikvoer? En is het nou echt de moeite waard? Als ik het zo lees, lijkt het me van wel, maar heeft echt iedereen die ervaring?
pi_8307228
Onze goudvis krijgt ehhhhh visvoer .....

van die korreltjes in zo'n mooie oosterse verpakking .....

... fart.
  donderdag 6 februari 2003 @ 09:36:43 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_8307280
Mijn katten krijgen Royal Canin Fit 32 (als dat die bruine zakken zijn tenminste). En daar flikker ik dan een pak Felix duo-brokjes door.
Dan doe je wat langer met zo'n zak.
Heel af en toen krijgen ze samen zo'n maaltijd-zakje zacht voer. Worden ze helemaal gek als ik het al open maak.

(Ik wist trouwens niet dat er ook RC bestaat voor binnenkatten).

Ik heb trouwens ook geen idee hoe dit zich verhoud tot gewone brokjes en blik qua prijs. Ik ben begonnen met Eukanuba, en toen overgestapt op de Royal Canin. Mooie glanzende huid en ze doen het nog steeds.

pi_8307338
gewoon standaard kattevoer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')