Het kost wat maar het is goed voer, aanbevolen door dierenartsen etc.
Bovendien zag ik verschil toen ze van iams naar dit voer gingen, ze werden levendiger en hun vacht werd mooier.
Verder krijgen ze water, natuurlijk en af en toe kattenmelk.
Blikvoer geven we niet meer, de katten stinken er meer van, deze voeding die ze nu krijgen is zeer volledig en het is dus niet nodig bovendien stinkt de kattenbak minder.
Onze katten krijgen op het moment ookRC (mature, oudere kat) Hiervoor nutro, zelfde kwaliteit, maar toen bleek dat onze ouwe kat die slecht at wel graag RC eet.
Mijn fretjes krijgen Iams kitten, ben daar wel tevreden over.
Een stuk beter als die fretten-voeren die zo duur zijn omdat er op de verpakking 'Ferret' staat...
De vissen krijgen Tetramin pro, en Tetra Tabimin (tabletjes)
Grtx
geen gezeik van digestion + ofzo...boeit me echt niks (en onze hond ook niet, die wil gewoon eten )
pedigree pal
't knijnt vreet alles wat overblijft: sla (en ander groen, oud brood, stukjes pasta en ook gehakt vind ie heerlijk.
1x per week krijgt ie een blikje Pedigree Blikvoer.
Voor de parkieten meng ik het eten zelf bij de dierenwinkel. Ook krijgen ze 3 snoep/knaagstangen per week, vitaminen in het water en een paar keer per week een stukje fruit of sla.
Maar voornamelijk vreet ze veel ze wordt een beetje aan de dikke kant
Mijn huisstofmijten krijgen huidschilvers... jakkes
De honden krijgen steeds verschillend voer, verschillende merken brokken en pens met diner omdat de witte herder anders niet eet.
De vissen krijgen alleen maar diepvries voer en om de 2/3 dagen zelf gekweekte artemia (seamonkeys)
En de ratten eigen merk rattenvoer van de dierenwinkel en regelmatig pens of een plakje vleeswaren of een eetlepel warm eten, ligt er aan wat we eten. In een extra flesje doen we regelmatig iets van vruchtensap of roosvicé
De kippen krijgen legkorrels en graan, maar ook wel een gekookt aardappeltje, groente (resten) fruit, wat ze maar opscharrelen in de tuin..... maar een verse hondedrol vinden ze ook lekker om in te pikken
(telt medicatie ook mee ? Die derde krijgt iedere dag 4 prednoral tabletten=prednison voor honden)
quote:En dat vind ik een paar dagen later weer lekker in je eitjes terug.
Op woensdag 5 februari 2003 21:36 schreef moussy het volgende:
De kippen krijgen legkorrels en graan, maar ook wel een gekookt aardappeltje, groente (resten) fruit, wat ze maar opscharrelen in de tuin..... maar een verse hondedrol vinden ze ook lekker om in te pikken
Mijn katten krijgen Royal Canin Fit 32, blikvoer en al die andere zooi ben ik allang vanafgestapt. Duur, slecht, voor de kat, ze vinden het niet eens lekker, en dan die vieze bakkies en blikken.
De konijnen krijgen als het aan mij ligt alleen hooi en water, maar daar zijn mn huisgenoten het niet mee eens, die die krijgen er nog een klein beetje brokjes, wortel en brood bij.
van die korreltjes in zo'n mooie oosterse verpakking .....
(Ik wist trouwens niet dat er ook RC bestaat voor binnenkatten).
Ik heb trouwens ook geen idee hoe dit zich verhoud tot gewone brokjes en blik qua prijs. Ik ben begonnen met Eukanuba, en toen overgestapt op de Royal Canin. Mooie glanzende huid en ze doen het nog steeds.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |