abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 juli 2022 @ 17:30:31 #151
451005 Grems
Clown World
pi_205463681
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 16:50 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
Ik heb ze nog geen dierenvleesslagerij zien blokkeren met hun geitewollen sokken.
Meestal keten je jezelf inderdaad niet vast met wolproducten.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 17:32:02 #152
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205463697
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 17:08 schreef Bananenbennie het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)nagebeuren~a7f501f8/

Wat een heerlijk objectieve manier van verslaggeving weer :+
Wat een bagger kon halverwege niet meer verder lezen :N Ik vermijd die troep liever . FF mijn ogen uitwassen ..
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 26 juli 2022 @ 18:26:32 #153
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205464169
Wreed :Y

twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205469910
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:31 schreef kuifmees het volgende:
Daar denk ik ook wel eens aan, maar waarheen dan?
Dat is mijn vraag ook, denk dat allen Afrika is omdat de tech nog niet op het niveau is als hier in NL
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  woensdag 27 juli 2022 @ 11:23:36 #155
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205469994
Het blijft opvallend om te zien hoe makkelijk het eigenlijk was om veel mensen toch mee te slepen in de hetze tegen de boeren. Je ziet echt dat redelijk veel mensen door de verhalen van de politiek en de MSM ervan overtuigt zijn dat het probleem enkel en alleen bij de boeren ligt. Zo naïef, zo beïnvloedbaar.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 27 juli 2022 @ 20:13:58 #156
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205474674
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juli 2022 11:23 schreef HowardRoark het volgende:
Het blijft opvallend om te zien hoe makkelijk het eigenlijk was om veel mensen toch mee te slepen in de hetze tegen de boeren. Je ziet echt dat redelijk veel mensen door de verhalen van de politiek en de MSM ervan overtuigt zijn dat het probleem enkel en alleen bij de boeren ligt. Zo naïef, zo beïnvloedbaar.
jaaaa
want die boeren zijn allemaal miljonair en zulks
of de hersenen bij sommige mensen zijn uitgeschakeld ofzo ;)
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205474753
quote:
Ik heb het voorbeeld verwijderd.
Wellicht wil de eigenaar van het bedrijf niet in de publiciteit komen.
De strekking van de brief ademt angst uit.
En de kool en de geit willen sparen, om het bedrijf te houden.

#stockholmsyndroom

De bedrijf is gewoon begonnen met zijn werk.
Hij kreeg bedreidigingen en besefte toen dat hij dit werk niet had moeten doen.
Hij staat geheel achter de kapers/gijzelnemers die hem nu onder schot houden.

[ Bericht 25% gewijzigd door Twentsche_Ros op 28-07-2022 10:11:30 ]
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  woensdag 27 juli 2022 @ 21:49:56 #158
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205476126
Goedzo Bert _O_
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 28 juli 2022 @ 07:07:29 #159
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205477837
twitter


‘Links laat ook van zich horen’
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205478435
Ik kom zelf van het platteland.
In de 70er 80er jaren was er bij de standaardbevolking minachting over boeren.
Zie Armand, ben ik te min: "Wat ben jij een boer..."
Maar ook bij tv programma's waarbij het publiek allemaal Randstad/Amsterdam was.
Met name Sonja Barend.

Wat is er veranderd?
Komt dat door Normaal, of "Boer zoekt vrouw"?

Ik vind het nu doorslaan naar de andere kant.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  donderdag 28 juli 2022 @ 09:50:52 #161
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205478732
quote:
99s.gif Op donderdag 28 juli 2022 07:07 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

‘Links laat ook van zich horen’
Dat is pas een uiting van het stockholmsyndroom , pissig worden op mensen die kritiek uiten op de gevangennemers die je gemuilkorft hebben en opgesloten , platgespoten , voorgelogen , mishandeld , mensen die je zien als voetvolk met minder rechten . En die ga je verdedigen ? 8)7 Zielig hoor .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 28 juli 2022 @ 10:22:54 #162
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205478985
quote:
99s.gif Op woensdag 27 juli 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:

[..]
jaaaa
want die boeren zijn allemaal miljonair en zulks
of de hersenen bij sommige mensen zijn uitgeschakeld ofzo ;)
Nou, het betreft natuurlijk weer vooral een bepaald type mens: de links en progressief georiënteerde burger. Zij die voornamelijk wonen in de grote steden en BIJ1, GroenLinks, PVDD, D66 of Volt stemmen. Deze mensen zijn natuurlijk sowieso al een groot voorstander van duurzaamheid minder vlees en zuivel consumeren en bovendien ook doodsbang zijn voor klimaatverandering. Dus dat nu alleen de boeren worden aangepakt met deze nieuwe maatregelen vinden zij fantastisch.

Bovendien kun je boeren dan ook nog eens sneller scharen bij een groep mensen die over het algemeen blank, conservatiever, nationalistischer en wat traditioneler zijn. Dat werkt natuurlijk als een rode lap op een stier bij de (rand)stedelijke progressieveling. Je ziet het ook terug in de verscheidene andere topics over dit issue op FOK!, de wrok en rancune zit schrikbarend diep bij sommigen.

Dit probleem legt dan ook een steeds groter wordende tweedeling bloot in Nederland. Dat is wel zorgwekkend.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205479286
Beste grappen tot nu toe op Social Media

Schoonmaakbedrijven zien vrijwillig af van opruimen omdat ze (net als de rest van het volk) achter de boeren staan.
Geen sprake van bedreiging. Gewoon groeiend besef. Met de kennis van nu. Voortschrijdend inzicht.

En de volgende dijenkletser:
Laat Kaag de rommel maar zelf opruimen. De bezem heeft ze al.

Moehahaha..
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_205479630
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2022 10:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]


Dit probleem legt dan ook een steeds groter wordende tweedeling bloot in Nederland. Dat is wel zorgwekkend.
Een tweedeling waar je zelf ook aan mee doet, zorgwekkend inderdaad.
  donderdag 28 juli 2022 @ 12:45:48 #165
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205480095
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 11:37 schreef Questular het volgende:

[..]
Een tweedeling waar je zelf ook aan mee doet, zorgwekkend inderdaad.
Dat valt eigenlijk heel erg mee. Ik merk deze nieuwe culturele trend die voor polarisatie zorgt slecht op.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205480171
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2022 10:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou, het betreft natuurlijk weer vooral een bepaald type mens: de links en progressief georiënteerde burger. Zij die voornamelijk wonen in de grote steden en BIJ1, GroenLinks, PVDD, D66 of Volt stemmen. Deze mensen zijn natuurlijk sowieso al een groot voorstander van duurzaamheid minder vlees en zuivel consumeren en bovendien ook doodsbang zijn voor klimaatverandering. Dus dat nu alleen de boeren worden aangepakt met deze nieuwe maatregelen vinden zij fantastisch.

Bovendien kun je boeren dan ook nog eens sneller scharen bij een groep mensen die over het algemeen blank, conservatiever, nationalistischer en wat traditioneler zijn. Dat werkt natuurlijk als een rode lap op een stier bij de (rand)stedelijke progressieveling. Je ziet het ook terug in de verscheidene andere topics over dit issue op FOK!, de wrok en rancune zit schrikbarend diep bij sommigen.

Dit probleem legt dan ook een steeds groter wordende tweedeling bloot in Nederland. Dat is wel zorgwekkend.


Hetzelfde zie je in de VS.
De tegenstelling Stad - Platteland is trending.
Niet zo zeer Noord-Zuid.

Texas is bijna een swingstate vanwege de grote aanhang van Democraten in steden als Dallas en Austin.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  donderdag 28 juli 2022 @ 13:22:21 #167
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205480448
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 12:55 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Hetzelfde zie je in de VS.
De tegenstelling Stad - Platteland is trending.
Niet zo zeer Noord-Zuid.

Texas is bijna een swingstate vanwege de grote aanhang van Democraten in steden als Dallas en Austin.
Dat klopt inderdaad helemaal. Het is ook een probleem dat zich in de bredere context van de Westerse wereld manifesteert. We kunnen enkel hopen dat het hier niet zo extreem wordt als in de VS, al zal dat niet zo snel vanwege het meerpartijenstelsel dat we hier hebben. In de VS is het bij wijze van spreke echt BIJ1/GL tegen de SGP. Dat levert natuurlijk geen prettige samenleving op en dat zie je dan ook wel.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205480523
Internationale fascisme _O_

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205480554
Internationale hongers nood incoming *O*


twitter


twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205480580
quote:
17s.gif Op donderdag 28 juli 2022 13:34 schreef Ali_boo het volgende:
Internationale hongers nood incoming *O*

[ twitter ]

[ twitter ]
Je moet de media niet geloven! Zo werkt het toch?
pi_205480600
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205480613
Ben deze nog vergeten O+

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205480674
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2022 13:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat klopt inderdaad helemaal. Het is ook een probleem dat zich in de bredere context van de Westerse wereld manifesteert. We kunnen enkel hopen dat het hier niet zo extreem wordt als in de VS, al zal dat niet zo snel vanwege het meerpartijenstelsel dat we hier hebben. In de VS is het bij wijze van spreke echt BIJ1/GL tegen de SGP. Dat levert natuurlijk geen prettige samenleving op en dat zie je dan ook wel.
Het is vaak de afkeer/jaloezie tegen
gestudeerd/kosmopolitisch/stedelijk/liberaal.
De geslaagden in het leven die de toekomst blijmoedig tegemoet zien, en waar deze gelukkigen blij zijn met iedere extra keuze en extra diversiteit die de zonnige toekomst zal brengen.

Daarnaast:
Platteland, minder geschoold, angstig voor de toekomst.
Laat alles bij het oude. Overzichtelijk. Geen keuze. Iedereen hetzelfde, zodat we niet na hoeven te denken hoe we de toekomst vormgeven.

Dus stedelijken:
Blij met keuzes voltooid leven, vega of vegetarisch,

Minder geschoolden in het platteland zien dit aanbod als bedreigend.
Wat wordt er van mij verwacht? Wat willen jullie met mij.
Moet ik soms dood (euthanasie), mag ik geen vlees meer?
Waar moet ik mij aan confirmeren.
Ik wil geen keuze. Ik wil dat iedereen hetzelfde blijft.

Minder geschoolden hebben ook niet zo'n vertrouwen in andere mensen.
Bij veel facebook-accounts die ik aanklik van PVV-adepten zie ik meteen een hond.
En Engelstalige teksten vol met liefde over vader/moeder met zo'n kaarsje of de kinderen.
Erg cocooning.

Dat dan weer wel.
Een hond is trouw, en je weet wat je er aan hebt.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_205480718
De NWO pope kan de ***** krijgen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205480731
From the horses mouth

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205480744
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 13:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
Het is vaak de afkeer/jaloezie tegen
gestudeerd/kosmopolitisch/stedelijk/liberaal.
De geslaagden in het leven die de toekomst blijmoedig tegemoet zien, en waar deze gelukkigen blij zijn met iedere extra keuze en extra diversiteit die de zonnige toekomst zal brengen.

Daarnaast:
Platteland, minder geschoold, angstig voor de toekomst.
Laat alles bij het oude. Overzichtelijk. Geen keuze. Iedereen hetzelfde, zodat we niet na hoeven te denken hoe we de toekomst vormgeven.

Dus stedelijken:
Blij met keuzes voltooid leven, vega of vegetarisch,

Minder geschoolden in het platteland zien dit aanbod als bedreigend.
Wat wordt er van mij verwacht? Wat willen jullie met mij.
Moet ik soms dood (euthanasie), mag ik geen vlees meer?
Waar moet ik mij aan confirmeren.
Ik wil geen keuze. Ik wil dat iedereen hetzelfde blijft.

Minder geschoolden hebben ook niet zo'n vertrouwen in andere mensen.
Bij veel facebook-accounts die ik aanklik van PVV-adepten zie ik meteen een hond.
En Engelstalige teksten vol met liefde over vader/moeder met zo'n kaarsje of de kinderen.
Erg cocooning.

Dat dan weer wel.
Een hond is trouw, en je weet wat je er aan hebt.
Daar hecht je nog al waarde aan geloof ik? Hoog (op)geleid zie ik als extreem gehersenspoeld, maar zal wel aan mij liggen :P

[ Bericht 0% gewijzigd door NeeOfTochJA op 28-07-2022 14:12:42 ]
pi_205480773
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 13:51 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Daar hecht je nog al waarde aan geloof ik? Hoog opgeleid zie ik als extreem gehersenspoeld, maar zal wel aan mij liggen :P
Ik plaats het wat gechargeerd.
Maar:
Als ik de d en t fouten zie in de berichten, zijn dat veelal van de pro-trekkerterroristen.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  donderdag 28 juli 2022 @ 14:00:54 #178
451005 Grems
Clown World
pi_205480841
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 13:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
Het is vaak de afkeer/jaloezie tegen
gestudeerd/kosmopolitisch/stedelijk/liberaal.
De geslaagden in het leven die de toekomst blijmoedig tegemoet zien, en waar deze gelukkigen blij zijn met iedere extra keuze en extra diversiteit die de zonnige toekomst zal brengen.

Daarnaast:
Platteland, minder geschoold, angstig voor de toekomst.
Laat alles bij het oude. Overzichtelijk. Geen keuze. Iedereen hetzelfde, zodat we niet na hoeven te denken hoe we de toekomst vormgeven.

Dus stedelijken:
Blij met keuzes voltooid leven, vega of vegetarisch,

Minder geschoolden in het platteland zien dit aanbod als bedreigend.
Wat wordt er van mij verwacht? Wat willen jullie met mij.
Moet ik soms dood (euthanasie), mag ik geen vlees meer?
Waar moet ik mij aan confirmeren.
Ik wil geen keuze. Ik wil dat iedereen hetzelfde blijft.

Minder geschoolden hebben ook niet zo'n vertrouwen in andere mensen.
Bij veel facebook-accounts die ik aanklik van PVV-adepten zie ik meteen een hond.
En Engelstalige teksten vol met liefde over vader/moeder met zo'n kaarsje of de kinderen.
Erg cocooning.

Dat dan weer wel.
Een hond is trouw, en je weet wat je er aan hebt.
Zelden zo'n hautain stukje eigenpijperij mogen lezen.

Tot de kinderen van Halsema dagelijks ondergescheten worden op hun diverse, gemengde schooltje - dan weet de hooggeleide kosmopoliet niet hoe snel ze haar kroost over moet zetten naar een school met Ons Soort Mensen. Haar kinderen zijn immers géén sociaal experiment.

Daarnaast staan deze bewierookte stedelingen in de praktijk net zo open voor nieuwe, afwijkende ideeën als de SGP :')

Kijk toch eens hoe positief, goedlachs en barmhartig men de diversiteit omarmt:

https://www.ad.nl/binnenl(...)kers-komen~a1c7afee/
pi_205480906
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205480915
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205480966
Oh jeetje toch

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205481004
Overal in het westen lijken boeren uitgekocht te worden, met wat voor doel?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 28 juli 2022 @ 14:28:47 #183
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205481089
Zodat ze de voedselproductie totaal in handen hebben en kunnen bepalen wat en hoeveel je eet? Gaat op rantsoen straks net zoals het al beetje bij beetje gebeurt met de brandstof. Het voetvolk vreet maar gras, wormen en insecten. Biefstukjes worden uit den boze alleen nog maar voor de elite.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205481122
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 14:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Zodat ze de voedselproductie totaal in handen hebben en kunnen bepalen wat en hoeveel je eet? Gaat op rantsoen straks net zoals het al beetje bij beetje gebeurt met de brandstof. Het voetvolk vreet maar gras, wormen en insecten. Biefstukjes worden uit den boze alleen nog maar voor de elite.
Aldus Control - Alte - Elite
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  donderdag 28 juli 2022 @ 14:52:18 #185
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205481267
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 13:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
Het is vaak de afkeer/jaloezie tegen
gestudeerd/kosmopolitisch/stedelijk/liberaal.
De geslaagden in het leven die de toekomst blijmoedig tegemoet zien, en waar deze gelukkigen blij zijn met iedere extra keuze en extra diversiteit die de zonnige toekomst zal brengen.

Daarnaast:
Platteland, minder geschoold, angstig voor de toekomst.
Laat alles bij het oude. Overzichtelijk. Geen keuze. Iedereen hetzelfde, zodat we niet na hoeven te denken hoe we de toekomst vormgeven.

Dus stedelijken:
Blij met keuzes voltooid leven, vega of vegetarisch,

Minder geschoolden in het platteland zien dit aanbod als bedreigend.
Wat wordt er van mij verwacht? Wat willen jullie met mij.
Moet ik soms dood (euthanasie), mag ik geen vlees meer?
Waar moet ik mij aan confirmeren.
Ik wil geen keuze. Ik wil dat iedereen hetzelfde blijft.

Minder geschoolden hebben ook niet zo'n vertrouwen in andere mensen.
Bij veel facebook-accounts die ik aanklik van PVV-adepten zie ik meteen een hond.
En Engelstalige teksten vol met liefde over vader/moeder met zo'n kaarsje of de kinderen.
Erg cocooning.

Dat dan weer wel.
Een hond is trouw, en je weet wat je er aan hebt.
Haha, mensen die buiten de grote steden wonen en geen hoger onderwijs hebben genoten zijn dus volgens jou eigenlijk gewoon afgunstig, bang, jaloers en (een beetje) dom? Het is een creatieve uiteenzetting, maar je slaat hier de plank mis.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205481308
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juli 2022 14:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, mensen die buiten de grote steden wonen en geen hoger onderwijs hebben genoten zijn dus volgens jou eigenlijk gewoon afgunstig, bang, jaloers en (een beetje) dom? Het is een creatieve uiteenzetting, maar je slaat hier de plank mis.
Zoek "dom" eens op. Staat nergens. Lager opgeleid, dat wel.
Bekijk de d's en t's eens van zo'n bericht.

En verder:
Zijn alle mannelijke couturiers homo? Nee.
In mijn Twentse dorp hangen de meeste blauw-wit-rode vlaggen niet in de sjieke buurten. Veelal tussenwoningen in arbeidersbuurten.
Een beetje oude inrichting binnen.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  donderdag 28 juli 2022 @ 15:04:56 #187
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205481365
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 14:57 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
Zoek "dom" eens op. Staat nergens. Lager opgeleid, dat wel.
Bekijk de d's en t's eens van zo'n bericht.

En verder:
Zijn alle mannelijke couturiers homo? Nee.
In mijn Twentse dorp hangen de meeste blauw-wit-rode vlaggen niet in de sjieke buurten. Veelal tussenwoningen in arbeidersbuurten.
Een beetje oude inrichting binnen.
Je gebruikt het woord dom niet, maar je schetst wel het beeld niet stedelijke burgers eigenlijk maar moeite hebben met verscheidene keuzes, dit niet begrijpen en hier niet mee overweg kunnen en bang van worden.

Ik ben sowieso wel benieuwd, waarom denk je eigenlijk dat deze mensen jaloers en afgunstig zouden zijn tegenover kosmopolitische liberale, hoogopgeleide mensen die in de grotere steden wonen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205481566
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2022 15:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je gebruikt het woord dom niet, maar je schetst wel het beeld niet stedelijke burgers eigenlijk maar moeite hebben met verscheidene keuzes, dit niet begrijpen en hier niet mee overweg kunnen en bang van worden.

Ik ben sowieso wel benieuwd, waarom denk je eigenlijk dat deze mensen jaloers en afgunstig zouden zijn tegenover kosmopolitische liberale, hoogopgeleide mensen die in de grotere steden wonen?
Ik ontkom niet aan generalisaties.
Maar: de houding t.o. Kaag bv. Gestudeerd, bereisd.. Wordt als heks beschouwd.
Net zoals vroeger als een vrouw zichzelf kon redden. Geen behoefte had aan n partner en buiten de gemeenschap met haar kennis van kruiden een zelfstandig leven kon leiden.

Ik zag een initiatief om havermelk toe te voegen aan het aanbod van schoolmelk.
Dus: schoolmelk blijft, maar voor lactose intollerante kinderen en/of kinderen met koemelk-allergie is er een alternatief.

Alleen al het feit dat deze keuze werd geopperd was voor vele blauwwitroden al aanleiding of WEF! te roepen, "New World Order" en weet ik het al niet.
Vega-troep. Linkse media... Terwijl het alleen maar een uitbreiding van keuze is.

Dat zie ik ook terug in de keuze-uitbreiding mbt "voltooid leven".
De conservatieven zien hier een onderhuidse dwang in. Bang voor nieuwe mogelijkheden dus.
Men wil hebben dat de ander ook blijft zoals het is. Want wat hebben de blauwwitroden nu last van de keuzevrijheid tot voltooid leven van anderen. Of de uitbreiding van havermelk?

En toch schiet men uit de slof. En dat is raar.
Ook raar dat trekkerterroristen een vega bedrijf bezetten. "Iedereen moet vlees eten". "Niemand mag afwijken".
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  donderdag 28 juli 2022 @ 15:32:03 #189
451005 Grems
Clown World
pi_205481619
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 15:25 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
Ik ontkom niet aan generalisaties.
Maar: de houding t.o. Kaag bv. Gestudeerd, bereisd.. Wordt als heks beschouwd.
Net zoals vroeger als een vrouw zichzelf kon redden. Geen behoefte had aan n partner en buiten de gemeenschap met haar kennis van kruiden een zelfstandig leven kon leiden.

Ik zag een initiatief om havermelk toe te voegen aan het aanbod van schoolmelk.
Dus: schoolmelk blijft, maar voor lactose intollerante kinderen en/of kinderen met koemelk-allergie is er een alternatief.

Alleen al het feit dat deze keuze werd geopperd was voor vele blauwwitroden al aanleiding of WEF! te roepen, "New World Order" en weet ik het al niet.
Vega-troep. Linkse media... Terwijl het alleen maar een uitbreiding van keuze is.

Dat zie ik ook terug in de keuze-uitbreiding mbt "voltooid leven".
De conservatieven zien hier een onderhuidse dwang in. Bang voor nieuwe mogelijkheden dus.
Men wil hebben dat de ander ook blijft zoals het is. Want wat hebben de blauwwitroden nu last van de keuzevrijheid tot voltooid leven van anderen. Of de uitbreiding van havermelk?

En toch schiet men uit de slof. En dat is raar.
Ook raar dat trekkerterroristen een vega bedrijf bezetten. "Iedereen moet vlees eten". "Niemand mag afwijken".
Andersom zie je dit gelukkig nooit, willen bepalen hoe een ander het zou moeten doen :')
pi_205481637
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 15:32 schreef Grems het volgende:

[..]
Andersom zie je dit gelukkig nooit, willen bepalen hoe een ander het zou moeten doen :')
Niemand wordt gedwongen nav "voltooid leven"-wet om je leven voltooid te verklaren.
Niemand wordt gedwongen haverdrink te drinken. De koeiemelk blijft gewoon.

Dus ik had graag de bron waarbij je bovenstaande stellingen als niet juist kunt verklaren.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  donderdag 28 juli 2022 @ 15:39:27 #191
451005 Grems
Clown World
pi_205481681
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 15:34 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
Niemand wordt gedwongen nav "voltooid leven"-wet om je leven voltooid te verklaren.
Niemand wordt gedwongen haverdrink te drinken. De koeiemelk blijft gewoon.

Dus ik had graag de bron waarbij je bovenstaande stellingen als niet juist kunt verklaren.
Als hooggeleid, bereisd en geletterd persoon begrijp je natuurlijk zelf ook dat mijn opmerking breder is dan havermelk in de schoolkantine.

Kosmopolieten doen namelijk nooit aan verdachtmakingen of het willen opleggen van wat men juist acht.
pi_205481694
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 15:39 schreef Grems het volgende:

[..]
Als hooggeleid, bereisd en geletterd persoon begrijp je natuurlijk zelf ook dat mijn opmerking breder is dan havermelk in de schoolkantine.

Kosmopolieten doen namelijk nooit aan verdachtmakingen of het willen opleggen van wat men juist acht.
Geef maar een voorbeeld dan.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  donderdag 28 juli 2022 @ 15:58:53 #193
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205481824


Het zou me niks verbazen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 28 juli 2022 @ 15:58:59 #194
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205481825
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 15:25 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
Ik ontkom niet aan generalisaties.
Maar: de houding t.o. Kaag bv. Gestudeerd, bereisd.. Wordt als heks beschouwd.
Net zoals vroeger als een vrouw zichzelf kon redden. Geen behoefte had aan n partner en buiten de gemeenschap met haar kennis van kruiden een zelfstandig leven kon leiden.
Door wie wordt zij als een heks beschouwd? Er is zeker de nodige kritiek op haar (soms terecht, soms onterecht), maar dat heeft verder weinig te maken met dat zij gestudeerd heeft en bereisd is. Dit laatste gaat namelijk op voor bijna elke politicus.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 15:25 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik zag een initiatief om havermelk toe te voegen aan het aanbod van schoolmelk.
Dus: schoolmelk blijft, maar voor lactose intollerante kinderen en/of kinderen met koemelk-allergie is er een alternatief.

Alleen al het feit dat deze keuze werd geopperd was voor vele blauwwitroden al aanleiding of WEF! te roepen, "New World Order" en weet ik het al niet.
Vega-troep. Linkse media... Terwijl het alleen maar een uitbreiding van keuze is.
Wat is je punt hier nu precies? Het gaat van havermelk naar WEF. Dat er verder een weerstand is tegen het pushen van dit soort producten vind ik niet zo vreemd.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 15:25 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Dat zie ik ook terug in de keuze-uitbreiding mbt "voltooid leven".
De conservatieven zien hier een onderhuidse dwang in. Bang voor nieuwe mogelijkheden dus.
Men wil hebben dat de ander ook blijft zoals het is. Want wat hebben de blauwwitroden nu last van de keuzevrijheid tot voltooid leven van anderen. Of de uitbreiding van havermelk?
De discussie mbt euthanasie heb ik verder niet gevolgd. Dit is toch ook decennialang in Nederland mogelijk? Ik snap dus niet waarom dit dan ineens een onderwerp van discussie is.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 15:25 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ook raar dat trekkerterroristen een vega bedrijf bezetten. "Iedereen moet vlees eten". "Niemand mag afwijken".
Nou, dit laatste merk je meer bij de groep kosmopolitische, hoogopgeleide, stedelijke mensen. Zij willen hun levenswijze graag bij andere opdringen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 28 juli 2022 @ 16:01:51 #195
451005 Grems
Clown World
pi_205481850
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 15:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
Geef maar een voorbeeld dan.
https://nos.nl/artikel/24(...)extinction-rebellion
  donderdag 28 juli 2022 @ 16:13:21 #196
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205481956
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 13:51 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Daar hecht je nog al waarde aan geloof ik? Hoog (op)geleid zie ik als extreem gehersenspoeld, maar zal wel aan mij liggen :P
Ik deel je mening , hoogopgeleid zie ik als een extra paar jaren geindoctrineerd en meer niet .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205481970
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 15:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Het zou me niks verbazen.
Die gast die met een speelgoedhamer op een politieruit sloeg was ook maar een crisisactor.
Daarom hebben dit soort protesten naar mijn mening geen positieve bijdrage. Burgerlijke ongehoorzaamheid zou kunnen werken alleen zijn er helaas te veel gehersenspoelde schapen onder ons.
pi_205481978
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 16:13 schreef Summers het volgende:

[..]
Ik deel je mening , hoogopgeleid zie ik als een extra paar jaren geindoctrineerd en meer niet .
ik wist niet dat hoogopgeleid 1 woord was, weer wat geleerd :)
  donderdag 28 juli 2022 @ 16:20:53 #199
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205482022
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 16:15 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
ik wist niet dat hoogopgeleid 1 woord was, weer wat geleerd :)
haha :7
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205482114
:7

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')