abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 22:22:11 #226
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205427148
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 22:19 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
I know … zelfde massavorming als bij covid … alle tegengeluid is evil.
Tja, je verwacht het niet: Europol waarschuwt: mogelijke illegale handel in militaire wapens uit Oekraïne
Lach met een schone bips
pi_205427159
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 22:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Gaat dus niet zo goed als jij hier blijft roepen.
Damn heb ik weer de goed-nieuws-show gemist. :(
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205427187
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 22:02 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Zelensky is eerst op vakantie ?

Vrees dat de russen eerder groot offensief zullen opzetten. En zoals gezegd, als de 300km himars raketten geleverd worden zullen ze nog dieper oekraine intrekken.
Demilitarisatie all the way … het ander mag ik blijkbaar niet meer typen :Y)
UncleScorp = US :o Pas op mensen! We hebben hier te maken met een geheim agent van de Amerikanen!
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_205427197
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 22:23 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Damn heb ik weer de goed-nieuws-show gemist. :(
Je kan alles teruglezen als je wilt: Die TT is trouwens geen toeval.
NWS / Oorlog in Oekraïne #413 16 Vysokopillya

Ik heb dit nieuws ook gewoon van het NWS topic. Je leest daar zowel de successen van Rusland als die van Oekraïne. Je zal mij ook niet horen zeggen dat de Rus over een maand uit Oekraïne getrapt is, want dat zou net zo'n leugen zijn als dat het Rusland voor de wind gaat.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 22:27:57 #230
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205427206
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 22:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Je kan alles teruglezen als je wilt:
NWS / Oorlog in Oekraïne #413 16 Vysokopillya

Ik heb dit nieuws ook gewoon van het NWS topic. Je leest daar zowel de successen van Rusland als die van Oekraïne. Je zal mij ook niet horen zeggen dat de Rus over een maand uit Oekraïne getrapt is, want dat zou net zo'n leugen zijn als dat het Rusland voor de wind gaat.
Hoe langer het duurt hoe mooier de Russen het vinden, die lopen compleet binnen met de hoge gas en olieprijzen terwijl het Westen leeg aan bloeden is. De burgers dan.
Lach met een schone bips
pi_205427218
quote:
Zou het ? In een corrupt land als oekraine ?
Wordt nog leuk als er in de toekomst terroristen aanslagen plegen met “onze” wapens

Geruchten zeggen dat er een himars verkocht werd aan rusland door corrupte officieren. Direct daarna begint [Z]elensky een hoop medewerkers te ontslaan … toeval. :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205427254
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 22:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Je kan alles teruglezen als je wilt: Die TT is trouwens geen toeval.
NWS / Oorlog in Oekraïne #413 16 Vysokopillya
Mooi lokkertje maar daar kom ik nooit meer … 1 ban was leuk.
:+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 22:33:11 #233
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205427264
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 22:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Zou het ? In een corrupt land als oekraine ?
Wordt nog leuk als er in de toekomst terroristen aanslagen plegen met “onze” wapens

Geruchten zeggen dat er een himars verkocht werd aan rusland door corrupte officieren. Direct daarna begint [Z]elensky een hoop medewerkers te ontslaan … toeval. :+
Vriend zeg je nu dat je Zeurlensky niet als de nieuwe Napoleon ziet? Wapens die doorverkocht worden? Het blijven mekkeren om meer en zwaarder (en duurder) geschut?

Hij en zijn nazaten komen ermee weg en hoeven geen dag in hun leven meer te werken. Terwijl hier wanneer jij in de bijstand zit en je een zak appels van je moeder krijgt je gekort kan worden op je toch al minimale inkomen :) Wereld op z'n kop.. Maar is wel de realiteit waarin we leven, en dat terwijl dat bijstand geval ook belasting betaald en de hele shitshow mee financierd gewild of niet.

Maar zoals al eerder gezegd beter als ik me niet in dit topic meng :D
Lach met een schone bips
pi_205427274
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Hoe langer het duurt hoe mooier de Russen het vinden, die lopen compleet binnen met de hoge gas en olieprijzen terwijl het Westen leeg aan bloeden is. De burgers dan.
Nou, niet bepaald. Zowel Europa als Rusland zijn afhankelijk van elkaar wat betreft gas. Rusland houdt hun inkomsten op peil door gigantische hoeveelheden tegen dumpprijzen te verkopen aan dubieuze landen als China en India. Dat doen ze ook niet voor de lol.

En wat betreft Europa zijn er meerdere landen gedeeltelijk afhankelijk van Russisch gas. Die moeten het met tegenzin en inderdaad tegen hogere prijs in blijven kopen. Gaat ook nog wel een tijd duren voor die landen daar van af kunnen.

Maar als je echt denkt dat Rusland blij is met de houding van Europa, dan moet je maar eens zelf onderzoek gaan doen. En dan niet alleen maar van twijfelachtige Russisch gezinde bronnen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205427292
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 22:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Mooi lokkertje maar daar kom ik nooit meer … 1 ban was leuk.
:+
Je kan ook lurken daar. Bijzonder leervol. Ook ik post er niet veel, maar ik lees het regelmatig met plezier. Het is best genuanceerd met info van beide kanten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205427309
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:

Maar zoals al eerder gezegd beter als ik me niet in dit topic meng :D
Alle begrip hiervoor. :Y)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205427325
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 22:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Je kan ook lurken daar. Bijzonder leervol. Ook ik post er niet veel, maar ik lees het regelmatig met plezier. Het is best genuanceerd met info van beide kanten.
Bijzonder leervol ? Maar extreem weinig eervol
Ik volg mn eigen bronnen wel.
De echte realiteit wordt uiteindelijk toch zichtbaar …
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205427392
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:

Vriend zeg je nu dat je Zeurlensky niet als de nieuwe Napoleon ziet?
Leuk dat je Napoleon aanhaalt … is een voorbeeld van het doorzettings/opofferingsbereidheid van de russen.
Nog liever hun eigen hoofdstad zelf in brand te steken dan te laten veroveren, en de vijand verslaan als hij dan maar terug trekt.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 22:48:09 #239
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205427436
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 22:45 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Leuk dat je Napoleon aanhaalt … is een voorbeeld van het doorzettings/opofferingsbereidheid van de russen.
Nog liever hun eigen hoofdstad zelf in brand te steken dan te laten veroveren, en de vijand verslaan als hij dan maar terug trekt.
Je had mijn phun intended explosief comment zelfs gemist :D
Lach met een schone bips
  Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 22:48:49 #240
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205427454
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 22:46 schreef UncleScorp het volgende:
En met IQ lager dan 80 kan je zo in NWS gaan posten. :Y)
Dit is in veel gevallen wel waar helaas...
Lach met een schone bips
  zaterdag 23 juli 2022 @ 01:10:00 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205428644
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 19:59 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
zolang er wapens van het westen blijven komen ja...maar...op is op. Ze worden sneller vernietigd dan ze geproduceerd kunnen worden.
En wat gaan wij doen als UncleSam zijn aandacht verlegt naar China/Taiwan en Iran??

wees blij dat we blijkbaar toch nog gas krijgen van Putin. Hij had gvd evengoed de EU een genadeslag kunnen geven...maar ik heb de indruk dat zijn focus meer op de VS ligt...en haar precious hegemonie. Gelukkig voor ons...
Die focus staat er nog steeds op, maar IDD als China een invasie naar Taiwan stuurt zal de aandacht veel minder worden voor Oekraïne.
Maar dan zal alsnog de VS wapens blijven sturen Europa is namelijk een grotere bondgenoot.

Zeker als Rusland dreigende taal blijft gebruiken.
Zal me niet veel verbazen als Rusland een nog grotere te bewaken grens krijgt met de NATO als ze door blijven gaan.

Poetin zorgt voor prima promotie voor de NAVO.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 23 juli 2022 @ 01:13:18 #242
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205428662
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 22:45 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Leuk dat je Napoleon aanhaalt … is een voorbeeld van het doorzettings/opofferingsbereidheid van de russen.
Nog liever hun eigen hoofdstad zelf in brand te steken dan te laten veroveren, en de vijand verslaan als hij dan maar terug trekt.
Scorched earth zijn de Russen inderdaad erg goed in.
Mensen levens boeit ze geen fuck dus maakt het wel erg bijzonder hun standpunt over Donbas, want je geeft zelf aan dat het ze geen hol boeit of hun regio in puin ligt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205428683
quote:
'Rusland wordt binnen enkele dagen gedwongen zich terug te trekken uit Cherson'
Volgens Dr. Mike Martin, onderzoeker in oorlogsstudies aan King's College London, zijn de Russen niet veel langer in staat om de strategisch belangrijke stad Cherson te verdedigen. Ze worden mogelijk gedwongen om zich binnen een week terug te trekken.

Het was de plek van een van de hevigste gevechten in het conflict, maar de expert voorspelt dat Poetin een terugtrekking door zijn troepen in de komende 10 dagen een gebaar van "goede wil" zou kunnen noemen.

Dr. Martin zegt dat de oorlog zich momenteel "op een zeer interessant punt" bevindt en wijst op operationele onderbrekingen van de gevechten in de Donbas.
https://www.telegraaf.nl/(...)-trekken-uit-cherson
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator zaterdag 23 juli 2022 @ 01:32:27 #244
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205428715
Die operationele onderbreking is prima te verklaren natuurlijk

Oekraïne heeft van de ene op de andere dag een groter bereik en dus moet het volk in het achterland dat niet direct bedoeld is om te vechten een eindje naar achter

Ik verwacht dat dat feest een dezer dagen gewoon weer vooruit gaat hobbelen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205429097
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 19:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hoe kom je erbij dat het Oekraïense leger getraind is door NATO?
Ga je eens verdiepen in de materie zou ik zeggen...
pi_205429098
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 22:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nou, niet bepaald. Zowel Europa als Rusland zijn afhankelijk van elkaar wat betreft gas. Rusland houdt hun inkomsten op peil door gigantische hoeveelheden tegen dumpprijzen te verkopen aan dubieuze landen als China en India. Dat doen ze ook niet voor de lol.

En wat betreft Europa zijn er meerdere landen gedeeltelijk afhankelijk van Russisch gas. Die moeten het met tegenzin en inderdaad tegen hogere prijs in blijven kopen. Gaat ook nog wel een tijd duren voor die landen daar van af kunnen.

Maar als je echt denkt dat Rusland blij is met de houding van Europa, dan moet je maar eens zelf onderzoek gaan doen. En dan niet alleen maar van twijfelachtige Russisch gezinde bronnen.
Dumpprijzen?
Waar haal je deze kennis vandaan?
pi_205429099
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 01:10 schreef theguyver het volgende:

[..]
Die focus staat er nog steeds op, maar IDD als China een invasie naar Taiwan stuurt zal de aandacht veel minder worden voor Oekraïne.
Maar dan zal alsnog de VS wapens blijven sturen Europa is namelijk een grotere bondgenoot.

Zeker als Rusland dreigende taal blijft gebruiken.
Zal me niet veel verbazen als Rusland een nog grotere te bewaken grens krijgt met de NATO als ze door blijven gaan.

Poetin zorgt voor prima promotie voor de NAVO.
En de NAVO zorgt voor blijvende brandhaarden in de wereld zodat de Yankees hun wapens kunnen blijven verhandelen.
Iedereen blij,
Behalve als straks China zich ermee gaat bemoeien....
pi_205429100
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 01:13 schreef theguyver het volgende:

[..]
Scorched earth zijn de Russen inderdaad erg goed in.
Mensen levens boeit ze geen fuck dus maakt het wel erg bijzonder hun standpunt over Donbas, want je geeft zelf aan dat het ze geen hol boeit of hun regio in puin ligt.
De bevrijde regios worden nu al weer opgebouwd,
Blijkbaar geven ze meer om hun mensen dan Oekrainiers.
pi_205429108
NIEUWS!!
-----------
The European Union lifted the ban on the supply of a number of goods and services for the aviation industry, and also removed restrictions on financial transactions to pay for Russian oil supplies to third countries and Russian food exports - Council of the EU😁
https://t.me/intelslava/3(...)rNK3w4mE95vDU58tHTY8
=====
The US is preparing for a compromise?

Today, Russia has given guarantees that it will not attack Odessa from the sea for 120 days, so that Ukraine can sell its grain and other goods by sea.

And here is the news that appeared immediately after that:

- The United States did not transfer aircraft to Ukraine, but only helps with spare parts for existing aviation - Pentagon

- The United States does not intend to provide Ukraine with ATACMS missiles (range up to 300 km), Biden's national security aide said.

- Possible supply of US fighter jets to Ukraine is not considered in the near future - White House

The United States and allies need Russian oil supplies to world markets, otherwise prices for it will rise again

— Lithuania resumed transit between Russia and the Kaliningrad region
https://t.me/intelslava/3(...)usoLfiD_E1be8DQSSmZk

Het westen weer met hun vieze spelletjes.
Alles wat Russisch is veroordelen maar welwat koehandel drijven als we zelf in het nauw komen...
:r :r
pi_205429110
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 01:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Regarding statements about the offensive of the Armed Forces of Ukraine near Potemkino and Vysokopole and various tales about the "encirclement of the Armed Forces of the Russian Federation." For the last 2 days, the enemy has been trying to advance in this direction with the forces of a couple of battalions, suffered significant losses in killed and wounded from Russian artillery fire and was forced to roll back to their original positions. Now they are licking their wounds and preparing to repeat in a while.

https://t.me/intelslava/3(...)HyzWsz5KBxBPpfYW8RSw

Op dit moment wordt het "omsingelings nieuws" afgedaan als Twitter verzinsel...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')