Ik denk dat ie er per pauze wel een stuk of acht gevreten heeft.quote:Op woensdag 13 juli 2022 08:29 schreef herverwijderd het volgende:
Hoeveel saucijzenbroodjes zitten er in een partij?
Ik ben eigenlijk best onder de indruk. Drie broodjes bal en 8 saucijzenbroodjes in een zitting, dat kan ook niet iedereen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 08:40 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik denk dat ie er per pauze wel een stuk of acht gevreten heeft.
En trakteren ho maar.
Kijk ie me ook nog zo glazig aan met zo'n blik als een poepend schaap.
Vreet jezelf dan lekker hardstikke rond en stik er in met je gejank.
Ooit een collega bij me in de auto gehad die op de betoncentrale een weddenschap afsloot dat ie er wel dertig op kon.quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:02 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best onder de indruk. Drie broodjes bal en 8 saucijzenbroodjes in een zitting, dat kan ook niet iedereen.
Ik hou best van een lekkere saucijs op zijn tijd, in een broodje of niet, maar 30.... Dat is gekkenwerk.quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:21 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ooit een collega bij me in de auto gehad die op de betoncentrale een weddenschap afsloot dat ie er wel dertig op kon.
De weddenschap heeft ie gewonnen maar onderweg naar huis wel de hele Taunus onder gekotst op de A2.
Je sluit ook geen weddenschap af om een paar biscuitjes en een kopje thee of wel?quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:58 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik hou best van een lekkere saucijs op zijn tijd, in een broodje of niet, maar 30.... Dat is gekkenwerk.
Hij wil je kontje.quote:Op woensdag 13 juli 2022 08:40 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Kijk ie me ook nog zo glazig aan met zo'n blik
Nee, daar is niemand van onder de indruk helaas.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:39 schreef Werkman het volgende:
[..]
Je sluit ook geen weddenschap af om een paar biscuitjes en een kopje thee of wel?
Ik ken mensen zat die op een sociale werkplaats hebben gewerkt (duh. Tiel!) maar dat is inderdaad een wereldje apart.quote:
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 13 juli 2022 11:25 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik ken mensen zat die op een sociale werkplaats hebben gewerkt (duh. Tiel!) maar dat is inderdaad een wereldje apart.
De begeleiders zijn in sommige gevallen nog vreemder dan de gevallen die ze begeleiden.
Het antwoord is trouwens nee, natuurlijk niet.
Ze noemen het meer "aanmoedigen" en "stimuleren"
Maar opleggen kunnen ze niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |