Ja dat doe ik zelf ook.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, inchecken kun je thuis al doen natuurlijk. Bagage beperk ik me wel tot handbagage.
Snap ik, en hoop ook dat het enigszins betaalbaar is. Schiphol is echt klote momenteel, hoop dat het voor iedereen enigszins meevalt zo.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet uren in de rij staan en snel overal doorheen. Gaat me om het vertrek. Aankomst, dat geloof ik wel. Daar valt niet heel veel aan te verkloten met alleen handbagage.
Wat nodig is.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:47 schreef Enawh het volgende:
[..]
Ja dat doe ik zelf ook.
Hoeveel uur van te voren ben je van plan om daar aan te komen ?
https://luxuryairportservices.com/nl/services/terminal-services/quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Snap ik, en hoop ook dat het enigszins betaalbaar is. Schiphol is echt klote momenteel, hoop dat het voor iedereen enigszins meevalt zo.
Dit is wel tikkie duurder dan kom je in de vip parkeergaragequote:Op woensdag 13 juli 2022 18:41 schreef Halcon het volgende:
https://luxuryairportserv(...)vip-centre-services/
Iemand hier ervaring mee?
Hoop voor je dat je het terugziet binnen afzienbare tijd.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:06 schreef DX11 het volgende:
Grappig hoe iedereen hier met handbagage gaat, wij hebben 25kg pp geboekt
Zou fijn zijn ja. We gaan wel pas half augustus dus misschien hebben we mazzel.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je het terugziet binnen afzienbare tijd.
Er staan sherpas bij aankomst?quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:06 schreef DX11 het volgende:
Hier idem hoor, allemaal oude kleren in mijn tas, en straks op kosten van de reisverzekering/schiphol een hele nieuwe garderobe aanschaffen op vakantie! :-)quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je het terugziet binnen afzienbare tijd.
Ligt ook aan je vakantie, natuurlijk, toen wij een 12 daagse cruise gingen maken vanaf Quebec met black tie avonden zaten we daar ook aan, nou ja, overheen zelfs maar daar deden ze niet moeilijk over toenquote:Op woensdag 13 juli 2022 20:06 schreef DX11 het volgende:
Ik wil dat ook. Twee keer 20 kilo (maal 2 personen ).quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:06 schreef DX11 het volgende:
Als je niet buiten het hoogseizoen kan momenteel zou ik persoonlijk niet gaan vliegen vanaf Schiphol, Eindhoven lijkt ook al een drama aan het worden.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wil dat ook. Twee keer 20 kilo (maal 2 personen ).
Alleen maar wijn en olie. Bag in box, voor ons. Uit Italië.
Maar ik vertrouw het niet.
Dus ik twijfel om met de auto te gaan.
Eindhoven is de laatste tijd nog erger dan Schiphol.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als je niet buiten het hoogseizoen kan momenteel zou ik persoonlijk niet gaan vliegen vanaf Schiphol, Eindhoven lijkt ook al een drama aan het worden.
Volgens mij valt dat wel mee, buiten is de rij net zo lang maar besef je wel dat Eindhoven van binnen veel kleiner is dus het deel van de rij wat binnen staat is ook veel korter.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Eindhoven is de laatste tijd nog erger dan Schiphol.
Jammer hoor.
Nou, het was laatst in het nieuws dat zo'n 70 mensen gewoon al 1 vlucht gemist hadden. Voor 1 vlucht.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:46 schreef DX11 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee, buiten is de rij net zo lang maar besef je wel dat Eindhoven van binnen veel kleiner is dus het deel van de rij wat binnen staat is ook veel korter.
Nou ja, de mensen die dit doen hebben wel echt een beperking.quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit.
Leuk voor de mensen die werkelijk met handicap en veel moeite gaan vliegen.
Schaamteloos.
Laatste keer dat ik er was stonden ze zo ongeveer tot aan de parkeergarage. Schoot allemaal niet heel erg op. Wel haalden ze mensen uit de rij die anders hun vlucht zouden missen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:46 schreef DX11 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee, buiten is de rij net zo lang maar besef je wel dat Eindhoven van binnen veel kleiner is dus het deel van de rij wat binnen staat is ook veel korter.
Italië zou ik gewoon lekker met de auto gaan.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wil dat ook. Twee keer 20 kilo (maal 2 personen ).
Alleen maar wijn en olie. Bag in box, voor ons. Uit Italië.
Maar ik vertrouw het niet.
Dus ik twijfel om met de auto te gaan.
Nee die blijft gewoon op Schiphol staan.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:01 schreef DX11 het volgende:
Als ze je koffer vergeten mee te nemen, brengen ze die dan achteraf naar het hotel of moet je dan de dag er na weer terug naar het vliegveld om je koffer op te halen?
Die wordt nagezonden als het goed is (ja ja I know), en dan naar de plaats waar je bent gebrachtquote:Op woensdag 13 juli 2022 21:01 schreef DX11 het volgende:
Als ze je koffer vergeten mee te nemen, brengen ze die dan achteraf naar het hotel of moet je dan de dag er na weer terug naar het vliegveld om je koffer op te halen?
Maar dat doen ze momenteel niet dus reken er maar niet op.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Die wordt nagezonden als het goed is (ja ja I know), en dan naar de plaats waar je bent gebracht
Hotel, huisje of waar je ook verblijft
Dan weet je in elk geval waar het staat. Neem aan dat je het dan ook op kunt halen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:52 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee die blijft gewoon op Schiphol staan.
Bron: buren appartement verderop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |