abonnement Unibet Coolblue
pi_205327831
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 13:06 schreef recursief het volgende:

[..]
Dat is kennelijk omdat het probleem dan alleen maar nog chaotischer wordt.

Daar draagt de schiphol organisatie zelf aan bij. Dan moet men zeggen ben je 4 uur van te voren aanwezig dan garanderen wij dat je binnen die tijdsperiode door de rijen bent. Zolang de Schiphol organisatie dat niet doet zal het chaotisch blijven en niet verbeteren.

Maandag hebben 2 collega's van mij 4 uur in een rij gestaan (alleen handbagage) en hebben ze het vertrek net gehaald 5 minuten voordat de gate sloot. :')
pi_205327925
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 12:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Bij pretparken werken virtuele wachtrijen al jaren maar Schiphol is echt heel heel anders als we de geleerden moeten geloven. :D
Ja, daarom.

Moet prima mogelijk zijn om iets te organiseren dat je die rij zo optimaal mogelijk afhandelt. En dat doe je dan waarschijnlijk het best op volgorde van dat mensen er door moeten.
pi_205327945
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 13:02 schreef Molo het volgende:

[..]
En dan dit soort reacties geven:

[ twitter ]

Ja, lekker nuttig ook. Oftewel: kom niet te vroeg en als je dan te laat bent is het niet onze schuld, succes met je zootje

Lijkt Fransje en kornuiten wel vanaf 2.20 :') :') :')

Mja.

Als iemand er uren heeft gestaan terecht. Maar als iemand zelf al te laat aan komt kakken, dan zoekt 'ie het maar uit.
pi_205328444
Met die Meet & Assist loodsen ze je gewoon overal langs dus?
pi_205328525
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 14:48 schreef Halcon het volgende:
Met die Meet & Assist loodsen ze je gewoon overal langs dus?
Ja en ze mogen niet vragen naar je klachten, regel dus een paar krukken van Marktplaats.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_205328803
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 14:52 schreef gers het volgende:

[..]
Ja en ze mogen niet vragen naar je klachten, regel dus een paar krukken van Marktplaats.
Oh, het is alleen voor mensen die mank lopen, in een rolstoel zitten en zo...?

Dacht dat het voor dikke nekken was: https://www.schiphol.nl/nl/op-schiphol/diensten/meet-en-assist
pi_205328941
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 09:54 schreef zoost het volgende:
Mijn gedachte over dit alles.

Net voor en/of tijdens de corona crisis hebben de luchtvaartmaatschappijen / Schiphol contracten afgesloten met bagage controle bedrijven op basis van prijs (lekker goedkoop) en hebben het controle handboek meegeleverd waaraan ze moeten voldoen (vast met een hoop SLA en penalties). Deze bagage controle bedrijven hebben goedkoop personeel aangenomen en getrained, waardoor alle menselijk inzicht uit het process is verdwenen. Voor het salaris wat wordt geboden komt:

1) niet de meest hoog opgeleide personen
2) sowieso weinig mensen

Iedere koffer / tas moet worden gescand en elk nagelknippertje moet conform handboek uit de tas worden verwijderd. Er is geen sprake van een risico afweging door de beamte, alles gaat conform handboek.

Resultaat: Super lange rijen.
Ik heb een klein schaartje uit een EHBO doos die volgens de richtlijnen mee mag in de handbagage. Toch werd het dingetje opgemerkt. Gevolg was dat mijn gehele koffertje overhoop gehaald werd. Ik heb het schaartje in een klein kartonnen kruidvat paracetamoldoosje en dat doosje zit weer in een doorzichtige ziplocktas waarin ik nog meer andere kleine meuk doe.
  woensdag 13 juli 2022 @ 15:19:35 #158
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205329035
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 15:06 schreef Halcon het volgende:

[..]
Oh, het is alleen voor mensen die mank lopen, in een rolstoel zitten en zo...?

Dacht dat het voor dikke nekken was: https://www.schiphol.nl/nl/op-schiphol/diensten/meet-en-assist
Er zijn twee verschillende dingen:

- Mobility Assist (voor mensen slecht ter been)

- Meet & Assist (voor executives of mensen die gewoon geld willen lappen om een rondleiding te krijgen of begeleid/snel door security te komen)
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205329396
Hoe doen mensen die zonder ruimbagage reizen, wat Schiphol ook van ons verwachtte
Qua haarproducten en scheermesjes bijv.
pi_205329446
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 15:34 schreef Enawh het volgende:
Hoe doen mensen die zonder ruimbagage reizen, wat Schiphol ook van ons verwachtte
Qua haarproducten en scheermesjes bijv.
Je weet dat ze in andere landen ook gewoon winkels hebben he?

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 15:38 schreef Enawh het volgende:

[..]
Ja zonde om dan daar achter te laten
Tjah als je je druk moet maken om die paar euro kan je net zo goed thuisblijven.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_205329475
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 15:36 schreef RipCity het volgende:

[..]
Je weet dat ze in andere landen ook gewoon winkels hebben he?
Ja zonde om dan daar achter te laten
pi_205329708
Zes uur voor vertrek is voldoende. Voor de ochtendvluchten.
Vlieg je in de middag zou ik acht uur voor vertrek al gaan staan. Die vier uur die Schiphol aangeeft is beeld te kort met het aantal passagiers wat ze moeten verwerken.
Wij stonden het langste in de rij voor een drop off automaat nota bene. We waren thuis al ingechecked maar we moesten gewoon in de rij staan met mensen die nog ingechecked moesten worden. ( ff ter info dit betreft TUI)
  woensdag 13 juli 2022 @ 16:07:47 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205329903
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 13:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Laat je nakijken :')
Een fysieke rolstoel nadoen zie ik alleen Hans Kazan doen eigenlijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205329967
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 15:34 schreef Enawh het volgende:
Hoe doen mensen die zonder ruimbagage reizen, wat Schiphol ook van ons verwachtte
Qua haarproducten en scheermesjes bijv.
- "haarproducten" kun je gewoon meenemen, alleen niet in grote hoeveelheden (alhoewel daar niet echt strict meer op wordt gehandhaafd leerde ik eerder in deze reeks)
- scheermesjes mogen ook mee, mits het een veiligheidsmesje of wegwerpscheermes in een vaste houder is. Ik neem altijd zo'n Gilette houdertje mee met 1 wegwerpmesje eraan geklikt en 1 reserve.
  woensdag 13 juli 2022 @ 16:22:39 #165
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205330167
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 15:34 schreef Enawh het volgende:
Hoe doen mensen die zonder ruimbagage reizen, wat Schiphol ook van ons verwachtte
Qua haarproducten en scheermesjes bijv.
Kopen op de bestemming.
  woensdag 13 juli 2022 @ 16:23:30 #166
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205330178
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 15:38 schreef Enawh het volgende:

[..]
Ja zonde om dan daar achter te laten
nou, wat shampoo en een krabbertje wegen voor mij wel op tegen geen bagage in hoeven checken
pi_205331381
Met handbagage reizen is zo simpel. Je mag gewoon reisformaatjes shampoo douchegel meenemen. Wij namen altijd van lush zo’n shampoozeepje mee. En mini tandpasta. Gewoon wat dingetjes waar je precies een weekje mee kan doen. Qua kleding heb je ook niet veel nodig. Beetje slim basics kiezen en eventueel even een hand wasje op bestemming. Je loopt overdag toch meer in je bikini rond als je voor een strand vakantie gaat. Bovendien overal zijn winkels hoor als je wat moet hebben.
  woensdag 13 juli 2022 @ 17:30:18 #168
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205331479
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:21 schreef quirina het volgende:
Met handbagage reizen is zo simpel. Je mag gewoon reisformaatjes shampoo douchegel meenemen. Wij namen altijd van lush zo’n shampoozeepje mee. En mini tandpasta. Gewoon wat dingetjes waar je precies een weekje mee kan doen. Qua kleding heb je ook niet veel nodig. Beetje slim basics kiezen en eventueel even een hand wasje op bestemming. Je loopt overdag toch meer in je bikini rond als je voor een strand vakantie gaat. Bovendien overal zijn winkels hoor als je wat moet hebben.
Ik moet altijd zo lachen om de echtparen die voor 8 dagen naar Gran Canaria gaan en hele hutkoffers bij zich hebben, want je wilt minstens 3 keer per dag van badpak wisselen en niet 2 keer hetzelfde aan, net als avondkleding. De beauty cases alleen zijn vaak groter als mijn hele bagage. Als kers op het toetje, de beauty case niet willen inchecken, om dan bij security te worden teruggestuurd.
pi_205331496
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2022 15:19 schreef Scorpie het volgende:
- Meet & Assist (voor executives of mensen die gewoon geld willen lappen om een rondleiding te krijgen of begeleid/snel door security te komen)
¤150 voor het feit dat je niet 4 uur in rijen hoeft te staan en zeker weet dat je je vakantie niet mist, ik zou het bijna overwegen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_205331529
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om de echtparen die voor 8 dagen naar Gran Canaria gaan en hele hutkoffers bij zich hebben, want je wilt minstens 3 keer per dag van badpak wisselen en niet 2 keer hetzelfde aan
Een zwembroek/bikini is vergelijkbaar met ondergoed? Je houdt toch ook niet 3 dagen dezelfde onderbroek aan? Wij wisselen inderdaad elke dag van zwemkleding, wel zo hygenisch.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_205331538
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik moet altijd zo lachen om de echtparen die voor 8 dagen naar Gran Canaria gaan en hele hutkoffers bij zich hebben, want je wilt minstens 3 keer per dag van badpak wisselen en niet 2 keer hetzelfde aan, net als avondkleding. De beauty cases alleen zijn vaak groter als mijn hele bagage. Als kers op het toetje, de beauty case niet willen inchecken, om dan bij security te worden teruggestuurd.
Hoe weet je dat ze 8 dagen gaan? ;)

Ik moet altijd lachen om mensen die 2 weken met een trolly als een slons op reis gaan. Twee outfits en in je zwembroek aan het diner.
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
@Nine.

Ieder zijn ding. :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205331581
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:31 schreef DX11 het volgende:

[..]
¤150 voor het feit dat je niet 4 uur in rijen hoeft te staan en zeker weet dat je je vakantie niet mist, ik zou het bijna overwegen.
Ik ga het iig aanschaffen. No brainer.

Wat als je twee uur van te voren aan komt en zo een tsjappie er niet staat :o
pi_205331593
Oh en als man MOET je bij het avonddiner verplicht een lange broek en t-shirt aan (vind het een belachelijke regel aangezien het niet voor vrouwen geldt maarja), maar overdag heb je een korte broek en tanktop aan. Dus per dag heb je eigenlijk al 2 sets kleding nodig. Ja dan gaat de koffer best snel vol..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 13 juli 2022 @ 17:41:15 #174
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205331610
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hoe weet je dat ze 8 dagen gaan? ;)

Ik moet altijd lachen om mensen die 2 weken met een trolly als een slons op reis gaan. Twee outfits
Nergens voor nodig, gewoon gebruik maken van de was service van het hotel
quote:
en in je zwembroek aan het diner.
Gruwel. Van die hotels met de beschrijving:
"dit hotel staat bekend om zijn kindvriendelijkheid, ontspannen atmosfeer en klassieke inrichting"
Lees, rondrennende gillende kinderen, mensen in badkleding in het restaurant wat sinds de jaren 80 niet meer gerenoveerd is.

quote:
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
@:Nine.

Ieder zijn ding. :+
pi_205331641
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 15:54 schreef quirina het volgende:
Zes uur voor vertrek is voldoende. Voor de ochtendvluchten.
Vlieg je in de middag zou ik acht uur voor vertrek al gaan staan. Die vier uur die Schiphol aangeeft is beeld te kort met het aantal passagiers wat ze moeten verwerken.
Wij stonden het langste in de rij voor een drop off automaat nota bene. We waren thuis al ingechecked maar we moesten gewoon in de rij staan met mensen die nog ingechecked moesten worden. ( ff ter info dit betreft TUI)
Ik begreep juist dat er zoveel vertraging is omdat de mensen te vroeg in de rijen gaan staan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')