5+quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:05 schreef Selenophilia het volgende:
Hoe lang van tevoren gaan jullie? Durven jullie (maar) 4 uur van te voren aan te sluiten in de rij?
Ik moet wel, want onze vlucht is vervroegd van 12 uur naar 07 uur, en ik mag niet parkeren voor 03 uur (q-park). Dus 3,5 uur van tevoren ben ik pas op schiphol.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:05 schreef Selenophilia het volgende:
Hoe lang van tevoren gaan jullie? Durven jullie (maar) 4 uur van te voren aan te sluiten in de rij?
Check-in kan je thuis doen. Dan heb je nog je bagage drop-off, en dan security.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:04 schreef DX11 het volgende:
Maar is de lange rij voor de check-in hal of voor de vertrekhal?
Maar die lange rijen buiten zijn dus eigenlijk voor de bagage drop-off? Maar ze hebben toch die machines tegenwoordig waar je zelf je koffer in kan mikken? Gaat dat alsnog zo traag dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Check-in kan je thuis doen. Dan heb je nog je bagage drop-off, en dan security.
Er staat overal een rij.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:04 schreef DX11 het volgende:
Maar is de lange rij voor de check-in hal of voor de vertrekhal?
Begrijp ik het goed dat je die lange rijen kunt doorkruisen om binnen je koffer af te geven en dan ga je buiten die rijen in?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Check-in kan je thuis doen. Dan heb je nog je bagage drop-off, en dan security.
Check-in balies zitten in de vertrekhallen. Dus dan moet je eerst daarheen, je koffers droppen en dan achteraan aansluiten.
Dit alles gebeurt in de vertrekhal zelf, en dan ga je naar een security sluis toe om airside te komen.
Niet elke maatschappij heeft een machinequote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:10 schreef DX11 het volgende:
[..]
Maar die lange rijen buiten zijn dus eigenlijk voor de bagage drop-off? Maar ze hebben toch die machines tegenwoordig waar je zelf je koffer in kan mikken? Gaat dat alsnog zo traag dan?
Nee de rijen zijn voor security.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:10 schreef DX11 het volgende:
[..]
Maar die lange rijen buiten zijn dus eigenlijk voor de bagage drop-off? Maar ze hebben toch die machines tegenwoordig waar je zelf je koffer in kan mikken? Gaat dat alsnog zo traag dan?
Daar komt het op neer ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat je die lange rijen kunt doorkruisen om binnen je koffer af te geven en dan ga je buiten die rijen in?
Oh, das balen. Dacht dat die algemeen waren voor alles.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet elke maatschappij heeft een machine
Helaas.quote:Je bent ingecheckt! Ga naar het vliegveld voor je boardingpass
Voor deze bestemming hebben we aanvullende (paspoort) informatie nodig. Ga hiervoor naar de check-in balie. Daar ontvang je je boardingpass.
Dus als je 2 uur in die rij staat, en binnen vervolgens je koffer af geeft, moet je weer terug naar buiten voor de security rij waar je al in hebt gestaan?quote:
Inderdaad, alsof ze buiten gaan controleren hoe laat van te voren je in de rij aansluit. Iedereen komt veel eerder. Voordat je binnen bent gaan er waarschijnlijk al uren aan voorbijquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
5+
Als het bij 4 niet goed gaat sla ik mezelf voor m’n kop.
Waarom zie ik dan in al die rijen mensen met koffers?quote:
Handbagage? Ik weet dat checkin&drop-off soms druk is maar bij lange na niet zo druk dat je er een rij naar buiten voor nodig hebt. Tenzij er een grote storing is.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan in al die rijen mensen met koffers?
Kan jij wat vertellen over de rijen?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:15 schreef Nia het volgende:
Afgelopen zondag met Easyjet naar Kopenhagen gevlogen (M gates, vertrekhal 3). 65 minuten om door de security te komen.
Nee buiten rijen met grote koffers en echt geen handbagage helaasquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Handbagage? Ik weet dat checkin&drop-off soms druk is maar bij lange na niet zo druk dat je er een rij naar buiten voor nodig hebt. Tenzij er een grote storing is.
Kan je wat meer vertellen over hoe de rijen werken voor koffers / check in / security?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:15 schreef Nia het volgende:
Afgelopen zondag met Easyjet naar Kopenhagen gevlogen (M gates, vertrekhal 3). 65 minuten om door de security te komen.
Ruimtebagage inchecken/afgeven doe je als eerste binnen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:17 schreef DX11 het volgende:
[..]
Kan je wat meer vertellen over hoe de rijen werken voor koffers / check in / security?
Misschien. Zal zo ff plaatje pakken van Schiphol daar kan je het goed op zienquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee buiten rijen met grote koffers en echt geen handbagage helaas
Zouden het oude beelden zijn?![]()
Nee. Je kan wel op P3 parkeren en daar je bagage droppen. Dan moet je daarna nog wel inchecken bij de balies in de vertrekhal en daarna door naar security.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:10 schreef DX11 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |