abonnement Unibet Coolblue
pi_205400436
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:55 schreef Dutch_view het volgende:
Mike Otte heeft weer een behoorlijk uit te klauwen gelopen bezoekje achter de rug bij de Belastingdienst.
Mike denkt 'de oplichter' te hebben gevonden binnen de Belastingdienst. Een inspecteur kwam Mike te woord staan, maar Mike denkt dat het "DE" inspecteur is :') en daarmee de 'oplichter'
Mike wil zijn ID zien, maar krijgt alleen het pasje van de Belastingdienst te zien en gaat daar niet mee akkoord :')
Helaas is het geluid een gedeelte slecht, dan is het even goed focussen op wat er gezegd wordt

https://www.facebook.com/100074735310502/videos/2152110594969264/
Die man moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen, en heel snel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205400620
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 13:22 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Die man blijft echt dwangmatig alle oplossingen vermijden.
Als u wenst te spreken met een medew… -> ik hoef niet te spreken met een medewerker, ik wil weten wie mij deze brieven stuurt.
Als u geen antwoord krijgt, kunt u een klacht ind… -> ik heb geen klacht.
Als u verdere vragen heeft, ku… -> ik heb geen vragen, ik wil alleen iets weten. (Dit is semantiek voor gevorderden.)

Meelezen wat Mikes vrienden onder de livestream zetten, is ook vermakelijk. Die ene inspecteur, die meteen ‘de’ inspecteur is, heeft geen vindbaar open account op Facebook, dus heeft hij een valse naam opgegeven. Ik neem aan dat wij binnenkort ook een aangifte op onze deurmat krijgen, want wij forummen ook niet onder eigen naam… :')
Die man heet ook geen Wim maar Wiel… en inderdaad hij heeft gaan facebookaccount dus bestaat hij niet.

Niveautje weer, maar is snap naar 31 keer Mike nog steeds niet.
pi_205401538
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 13:22 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Die man blijft echt dwangmatig alle oplossingen vermijden.
Als u wenst te spreken met een medew… -> ik hoef niet te spreken met een medewerker, ik wil weten wie mij deze brieven stuurt.
Als u geen antwoord krijgt, kunt u een klacht ind… -> ik heb geen klacht.
Als u verdere vragen heeft, ku… -> ik heb geen vragen, ik wil alleen iets weten. (Dit is semantiek voor gevorderden.)

Meelezen wat Mikes vrienden onder de livestream zetten, is ook vermakelijk. Die ene inspecteur, die meteen ‘de’ inspecteur is, heeft geen vindbaar open account op Facebook, dus heeft hij een valse naam opgegeven. Ik neem aan dat wij binnenkort ook een aangifte op onze deurmat krijgen, want wij forummen ook niet onder eigen naam… :')
Die vrienden zijn nog het ergste, zoals ze Mike aanmoedigen zichzelf nog verder de vernieling in te drukken.
Da's wel een van de nadelen social media.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205402396
Denken jullie dat complotdenkers een rol spelen bij de vele in brand gestoken deelscooters?
Complotdenkers zijn niet zo blij met "You will own nothing and will be happy".
In Amersfoort zijn er al 50 deelscooters in brand gestoken. In Krimpen heeft Felix de deelscooters zelfs weggehaald, na de vijfde brand in een week.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 20 juli 2022 @ 17:24:42 #101
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_205402491
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 17:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Denken jullie dat complotdenkers een rol spelen bij de vele in brand gestoken deelscooters?
Complotdenkers zijn niet zo blij met "You will own nothing and will be happy".
In Amersfoort zijn er al 50 deelscooters in brand gestoken. In Krimpen heeft Felix de deelscooters zelfs weggehaald, na de vijfde brand in een week.
Iedereen haat die dingen toch? Liggen overal en nergens, staan dagen op de stoep in de weg.
pi_205402869
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 17:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Denken jullie dat complotdenkers een rol spelen bij de vele in brand gestoken deelscooters?
Complotdenkers zijn niet zo blij met "You will own nothing and will be happy".
In Amersfoort zijn er al 50 deelscooters in brand gestoken. In Krimpen heeft Felix de deelscooters zelfs weggehaald, na de vijfde brand in een week.
Deelscooters zitten in het complot, er zitten chips en microfoons in en al je gegevens worden direct doorgestuurd naar het WEF.
pi_205403001
Deelscooters zijn een mooi voorbeeld hoe het de meeste mensen geen reet interesseert.
pi_205403286
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 17:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Denken jullie dat complotdenkers een rol spelen bij de vele in brand gestoken deelscooters?
Complotdenkers zijn niet zo blij met "You will own nothing and will be happy".
In Amersfoort zijn er al 50 deelscooters in brand gestoken. In Krimpen heeft Felix de deelscooters zelfs weggehaald, na de vijfde brand in een week.
Denk het niet eerder een lone wolf.
Als het georganiseerd gebeurt door wappies, had de recherche dat wel op het spoor gekomen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205403323
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 18:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Denk het niet eerder een lone wolf.
Als het georganiseerd gebeurt door wappies, had de recherche dat wel op het spoor gekomen...
Bovendien filmen ze elke stap die ze zetten en elk gesprek dat ze voeren, dus dan was er wel, hoe anoniem ook, een filmpje van opgedoken.
pi_205414621
gisteren langs een berucht viaduct gereden, daar stonden 3 van die helden wappies.
druk zwaaien met de vlag van Joegoslavie. eentje had een zwarte pullover aan met de tekst 'het klopt niet'.

met hun goedkope autotjes stonden ze daar, met boerenzakdoek er aan. eentje was uitgerust met zelfgeknutselde knipperende ledverlichting en zwaailamp.

vond 't maar een trieste bedoeling. dat je dit nodig hebt in je leven. zwaaien naar onbekenden.
man bijt hond-niveau.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205415279
Maandag zag ik op een viaduct één mensje met een omgekeerde vlag zwaaien, dinsdag zag ik een viaduct verder 2 omgekeerde vlaggen hangen, zonder mensen. Wat een animo in mijn regio zeg! :')

Oh ja, en verder weer genoten van de Mike Otte filmpjes in dit topic. ^O^
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_205415477
Max van den Berg stond 2 uur geleden nog bij een viaduct.
ze staan daar tegen vaccinatie, voor de boeren.

https://www.facebook.com/100055985341739/videos/1009335723115436

zal het wel even aanvullen;
tegen zonnebrandcreme, tegen kraanwater, voor Putin, tegen 5G, tegen de mainstreammedia en voor 'de andere krant' :')
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 21 juli 2022 @ 19:27:24 #109
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_205415530
Hoe kun je op dit moment nou tegen vaccinatie voor de boeren zijn?
pi_205420664
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 19:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Max van den Berg stond 2 uur geleden nog bij een viaduct.
ze staan daar tegen vaccinatie, voor de boeren.

https://www.facebook.com/100055985341739/videos/1009335723115436

zal het wel even aanvullen;
tegen zonnebrandcreme, tegen kraanwater, voor Putin, tegen 5G, tegen de mainstreammedia en voor 'de andere krant' :')
Vergeet je toch helemaal WEF, Schwab, de Vrijmetselarij en SRA.
  vrijdag 22 juli 2022 @ 11:05:29 #111
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205420748
Maar zijn ze nou voor of tegen ritueel satanistisch kindermisbruik?
Huilen dan.
pi_205421268
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 18:58 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Maandag zag ik op een viaduct één mensje met een omgekeerde vlag zwaaien, dinsdag zag ik een viaduct verder 2 omgekeerde vlaggen hangen, zonder mensen. Wat een animo in mijn regio zeg! :')

Oh ja, en verder weer genoten van de Mike Otte filmpjes in dit topic. ^O^
Soms zijn die vlaggen wel handig hier in de buurt zijn net wat huizen opgeleverd en je kunt nu precies zien aan welke buurman je niets hebt
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205421648
Grappig dat ze in deVS ook herkennen dat, net als onze Haatbarbies Vlaardingerbroek en Von Blommenstein , de complothaatbarbies allemaal hoogblonde troela's zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 22 juli 2022 @ 13:06:20 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205421665
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 13:03 schreef xpompompomx het volgende:
Grappig dat ze in deVS ook herkennen dat, net als onze Haatbarbies Vlaardingerbroek en Von Blommenstein , de complothaatbarbies allemaal hoogblonde troela's zijn.
Grappig dat dat equality en het feminismegeneuzel allemaal zo het raam uitgaat als een vrouw het lef heeft om niet de enige juiste, staatsgoedgekeurde, mening heeft.

Dan is afzeiken op geslacht, huidskleur, haarkleur, allemaal prima uiteraard, zo rolt de progressieveling :').

Maar dram maar door met je fobie/isms en andere framing hoor :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205421694
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 13:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Grappig dat dat equality en het feminismegeneuzel allemaal zo het raam uitgaat als een vrouw het lef heeft om niet de enige juiste, staatsgoedgekeurde, mening heeft.

Dan is afzeiken op geslacht, huidskleur, haarkleur, allemaal prima uiteraard, zo rolt de progressieveling :').

Maar dram maar door met je fobie/isms en andere framing hoor :').
Sorry dat ik je fapmateriaal heb beledigd.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 22 juli 2022 @ 13:10:38 #116
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205421704
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 13:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Sorry dat ik je fapmateriaal heb beledigd.
Geeft niet hoor, elke manier om de hypocrisie van de progressieven aan het daglicht bloot te stellen is het waard :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205421730
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 13:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Geeft niet hoor, elke manier om de hypocrisie van de progressieven aan het daglicht bloot te stellen is het waard :).
Veel succes met je smipele wereldbeeld.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 22 juli 2022 @ 13:12:55 #118
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205421733
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 13:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Veel succes met je smipele wereldbeeld.
En jij met je vrouwenhaat :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205421930
Haat is niet het goede woord. Het is meer onbegrip.
Figuren ala Vlaardingenbroek en Raisa willen niet luisteren, alleen maar zelf praten.
Hetzelfde voor de volgelingen. Die staan braaf met de vlag op een viaduct.

Het is niet zozeer haat, ik begrijp die mensen niet. Het naar mijn mening zielig hoe ze daar staan te zwaaien naar voor hun onbekende mensen, in de hoop dat er iemand naar ze gaat toeteren. Voor de duidelijkheid, dit zijn dus geen boeren maar volgelingen van Blckbx/ninefornews/FvD/ON die deze week dan zogenaamd 'namens de boeren' staan te klagen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205424382
vanavond naar Hilversum. zal mij benieuwen hoeveel mafklappers er boven de snelwegen hangen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205424719
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 13:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Haat is niet het goede woord. Het is meer onbegrip.
Figuren ala Vlaardingenbroek en Raisa willen niet luisteren, alleen maar zelf praten.
Hetzelfde voor de volgelingen. Die staan braaf met de vlag op een viaduct.

Het is niet zozeer haat, ik begrijp die mensen niet. Het naar mijn mening zielig hoe ze daar staan te zwaaien naar voor hun onbekende mensen, in de hoop dat er iemand naar ze gaat toeteren. Voor de duidelijkheid, dit zijn dus geen boeren maar volgelingen van Blckbx/ninefornews/FvD/ON die deze week dan zogenaamd 'namens de boeren' staan te klagen.
Waarschijnlijk vinden ze het wel fijn dat die boeren blijven voor hun voedselvoorziening.

[ Bericht 0% gewijzigd door Candymannetje op 22-07-2022 18:26:33 ]
pi_205424880
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 18:21 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Waarschijnlijk vinden ze het wel fijn dat die boeren blijven voor hun voedselvoorziening.
En al die mensen die het met hen oneens zijn, willen geen voedsel hebben en komen erachter. :6

Er gaan dus twee dingen mis:
1. Wie het niet volledig eens is, is het dus oneens;
2. Als je een tegenargument geeft, ben je op voorhand zielig.

Dit kom je tegen bij sektarisch gedrag. Raisa, Eva, Annelies, Els, Willem, Max, Steffanie, Micha, Wouter, Joost en ook Gideon en Pepijn gaan niet inhoudelijk in op iemand die een tegengeluid geeft, maar beginnen gelijk te beledigen, van ‘deug’ tot ‘pedo’. Ik ben toch benieuwd wie nu de wijste is en met dergelijke taal stopt..,
pi_205424986
De volgende stap zal dan wel de vega-industrie worden. In Oostenrijk krijg je bij de Burgerking al een vega-burger op je Whopper tenzij je specifiek vraagt naar vlees.

De vegetarische slager is inmiddels overgenomen door Unilever. Zowel Wappies als boeren gaan slecht om met dit soort verandering.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205425031
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 18:42 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
En al die mensen die het met hen oneens zijn, willen geen voedsel hebben en komen erachter. :6

Er gaan dus twee dingen mis:
1. Wie het niet volledig eens is, is het dus oneens;
2. Als je een tegenargument geeft, ben je op voorhand zielig.

Dit kom je tegen bij sektarisch gedrag. Raisa, Eva, Annelies, Els, Willem, Max, Steffanie, Micha, Wouter, Joost en ook Gideon en Pepijn gaan niet inhoudelijk in op iemand die een tegengeluid geeft, maar beginnen gelijk te beledigen, van ‘deug’ tot ‘pedo’. Ik ben toch benieuwd wie nu de wijste is en met dergelijke taal stopt..,
De wijsheid ligt wat mij betreft in het midden.
pi_205425087
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 18:56 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
De wijsheid ligt wat mij betreft in het midden.
dat zeg je goed, wat jou betreft idd...
pi_205425113
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 18:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
De volgende stap zal dan wel de vega-industrie worden. In Oostenrijk krijg je bij de Burgerking al een vega-burger op je Whopper tenzij je specifiek vraagt naar vlees.

De vegetarische slager is inmiddels overgenomen door Unilever. Zowel Wappies als boeren gaan slecht om met dit soort verandering.
Nou eet ik maar twee of drie dagen per week vlees, maar als ik word gedwongen om vegetarisch te eten, al is het maar in framing van normaal versus abnormaal, dan haak ik snel af.
Het verschil tussen Raisa en Gretha Thunberg is, behalve hun positie in het veld van de discussie, dat de een de macht opzoekt en hen inpalmt, terwijl de ander alleen maar op Twitter wat volgelingen probeert te bereiken.
pi_205425332
Toen ik in Groningen studeerde, stond de omgeving een herfst lang op z’n kop vanwege ‘de pyromaan van ‘t Zandt’. Het bleek een jongen uit het dorp te zijn. Na straf is hij terechtgekomen in de hovenierswereld, met een nieuwe identiteit.
Hij kan het rellen echter niet laten, want hij blokkeerde met een aantal kornuiten de grensovergang, om te protesteren tegen alles waar wappies tegen zijn. Ik vond het weinig relevant om te delen, tot ik las dat Youri Plate als zijn advocaat optrad. Vandaar de link: https://www.sikkom.nl/vid(...)-vastgezet-in-grunn/
pi_205425356
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 19:25 schreef Magister_Artium het volgende:
Toen ik in Groningen studeerde, stond de omgeving een herfst lang op z’n kop vanwege ‘de pyromaan van ‘t Zandt’. Het bleek een jongen uit het dorp te zijn. Na straf is hij terechtgekomen in de hovenierswereld, met een nieuwe identiteit.
Hij kan het rellen echter niet laten, want hij blokkeerde met een aantal kornuiten de grensovergang, om te protesteren tegen alles waar wappies tegen zijn. Ik vond het weinig relevant om te delen, tot ik las dat Youri Plate als zijn advocaat optrad. Vandaar de link: https://www.sikkom.nl/vid(...)-vastgezet-in-grunn/
Johnny B good tonight ;(
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')