Whuttt?quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Max vandaag ook weer druk met zijn viaductprotest. Er stonden er nog drie..
quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vandaag wat meer, stuks of tien. En Max heeft een enkelband… dus die moet zo naar huis.
Ik zou het zo doen. Heb een medische indicatie dus waarom nietquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:17 schreef Viesdik het volgende:
Wie gaat dit jaar weer een boosterprikker halen?
Nice!quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen. Heb een medische indicatie dus waarom niet
Ik had vorige week nog een positieve test en daarvoor niet vanwege hooikoorts en daardoor vergelijkbare klachten dit seizoen, dus als deze vrij is voor -45 ga ik er nog wel eentje laten zetten.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:17 schreef Viesdik het volgende:
Wie gaat dit jaar weer een boosterprikker halen?
Wat een figuur, gelukkig is zijn huis al verkocht onder voorbehoud...quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:54 schreef Dutch_view het volgende:
Mike Otte heeft zijn gezicht weer laten zien bij de lokale Politie om te vragen naar zijn in beslag genomen tot schroot vermalen voertuigen en scooter.
De politieman ter plaatste liet weten, tot Mike's verbazing, dat Mike helemaal niet meer op het bureau mag komen tot eind 2024.Besloten door de teamchef Politie
Mike wil een bewijs van wie de goederen heeft ingenomen. Politieman wil wel wat regelen.
Vervolgens moet Mike naar buiten want mag niet gefilmd worden. Dan krijgt Mike een ontvangstbewijs en is daar niet blij mee. Mike gaat uit zijn plaat en druipt vervolgens weer af
Was weer een leuk filmpje![]()
https://www.facebook.com/100074735310502/videos/412779784221322/
Dit zijn sws mensen die niet begrijpen dat als je zaken laat oplopen richting een incassobureau dat je de medewerkers daarvan mssn beter op een vriendelijke manier te woord kunt staan om evt uitstel van betaling te krijgen of wederzijds naar een oplossing te zoeken, aan de andere kant zijn deze mensen zeer waarschijnlijk ook het type die graag ontvangen maar betalen te duur vinden.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:19 schreef Dutch_view het volgende:
Weer een mooi typisch telefoongesprek met Mike Otte en de RDW over de blokkade op zijn rijbewijs![]()
Mike blijft er gewoon doorheen praten
Daarna belt hij met het CJIB. Mike maakt het zichzelf zooooooooo verschrikkelijk moeilijk![]()
Hij wil alleen directeuren spreken en gewoon de vraag stellen aan de callcentermedewerker wie en hoe de blokkade op zijn rijbewijs zet doet hij niet.
Hij denkt ook dat de directeur zelf een blokkade er op zet![]()
https://www.facebook.com/100074735310502/videos/629803731470532/
De reacties zijn ook geweldig. Met zijn allen Mike aanmoedigen terwijl hij zichzelf verder in de vernieling helpt, maar zelf een poot uit steken ho maar...quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:54 schreef Dutch_view het volgende:
Mike Otte heeft zijn gezicht weer laten zien bij de lokale Politie om te vragen naar zijn in beslag genomen tot schroot vermalen voertuigen en scooter.
De politieman ter plaatste liet weten, tot Mike's verbazing, dat Mike helemaal niet meer op het bureau mag komen tot eind 2024.Besloten door de teamchef Politie
Mike wil een bewijs van wie de goederen heeft ingenomen. Politieman wil wel wat regelen.
Vervolgens moet Mike naar buiten want mag niet gefilmd worden. Dan krijgt Mike een ontvangstbewijs en is daar niet blij mee. Mike gaat uit zijn plaat en druipt vervolgens weer af
Was weer een leuk filmpje![]()
https://www.facebook.com/100074735310502/videos/412779784221322/
Haha ja die reacties ook onder die FB postsquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
De reacties zijn oom geweldig. Met zijn allen Mike aanmoedigen terwijl hij zichzelf verder in de vernieling helpt, maar zelf een poot uit steken ho maar...
Ik zie Mike al met de trein naar Leeuwarden gaan.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:19 schreef Dutch_view het volgende:
Weer een mooi typisch telefoongesprek met Mike Otte en de RDW over de blokkade op zijn rijbewijs![]()
Mike blijft er gewoon doorheen praten
Daarna belt hij met het CJIB. Mike maakt het zichzelf zooooooooo verschrikkelijk moeilijk![]()
Hij wil alleen directeuren spreken maar gewoon de vraag stellen aan de callcentermedewerker wie en hoe de blokkade op zijn rijbewijs zet doet hij niet. Callcentermedewerker geeft geen achternaam, maar Mike wil dan wel haar Sofinummer weten![]()
Hij denkt ook dat de directeur zelf een blokkade er op zet![]()
https://www.facebook.com/100074735310502/videos/629803731470532/
Laat de NOS maar eens onderzoek doen naar de bron van deze fakenews berichten...quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:41 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
Complotkneusjes, inclusief Sjerrie, zijn weer helemaal ZIEDEND hierover.![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
![]()
yippp en zoek je fanatiek verder dan kom je uit bij Rutte, Bilderberg, WEF, Soros, Gatequote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:14 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Laat de NOS maar eens onderzoek doen naar de bron van deze fakenews berichten...
Dan kom je al snel uit bij de NOS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
yippp en zoek je fanatiek verder dan kom je uit bij Rutte, Bilderberg, WEF, Soros, Gate
Gezien, goede uitzending.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:41 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
Complotkneusjes, inclusief Sjerrie, zijn weer helemaal ZIEDEND hierover.![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
![]()
quote:Iedereen bedankt voor de succeswensen🙏🏼 ik moest voorkomen voor het overtreden van het gebiedsverbod, waarvan de tweede keer dat ik daarvan werd verdacht, niet genoeg aantoonbaar bewijs was, aangezien ik werd opgepakt op een locatie waar ik me wel mocht bevinden. Plus belediging. Uitspraak: 2000 boete waarvan 750 daadwerkelijk, en 1250 voorwaardelijk als ik binnen 2 jaar nog eens wordt gearresteerd voor een strafbaar feit. Ik heb er wel bij vermeld dat ik blijf demonstreren, omdat ik het niet eens ben met het injectie beleid en zeker niet bij kleine kinderen. Dat ik niet hypocriet ging zeggen: ‘nee’ puur voor strafvermindering. Ben bij m’n standpunt gebleven. Dat begreep de rechter.
Esther is een opleiding bij de politie/beveiliging gaan doen. Dan kan je maar beter geen dossier bij Videre hebben, zoals die andere gevallen engelen. Denk maar niet dat die Willemijn of Erik nog door een school worden aangenomen, lerarentekort of niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 01:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het zijn maar een paar mensen die door blijven gaan, he.
Eline en puberwappie Esther hoor je niets meer van.
't zijn Steffi, Max en die gekke Mike Otte die nog aandacht proberen op te eisen. Alhoewel die Otte wel heel erg veel met zijn eigen idioterie bezig is.
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:29 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Esther is een opleiding bij de politie/beveiliging gaan doen.
Zij ook, zij het op een andere manier.quote:
Kan je die pin niet in hen steken?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hier staan er weer een wappie of 20 op een viaduct te zwaaien. eentje met een vlag van 'Hart voor vrijheid'.
Morgen maar eens een pin aanmaken op Google maps. Wappie-ontmoetingsplek.
Ik zie nooit wappies,quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hier staan er weer een wappie of 20 op een viaduct te zwaaien. eentje met een vlag van 'Hart voor vrijheid'.
Morgen maar eens een pin aanmaken op Google maps. Wappie-ontmoetingsplek.
helga van leur stalken, dan heb je echt gefaalt als mensquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:01 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Ook Helga van Leur wordt gestalkt op het internet.
Klimaatontkenners, covidverspreiders, ongenuanceerd en extreemrechts. Het zijn groepen die met elkaar verbonden zijn.
En nu is er een verweving met boeren-activisme.
Je hebt sowieso gefaald als mens als je iemand gaat stalken.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:25 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
helga van leur stalken, dan heb je echt gefaalt als mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |