abonnement Unibet Coolblue
pi_205321905
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 21:48 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ja, ik was al bezig.
Ja ik zie het. Mss hebben ze de niet-beantwoorde vragen niet per se nodig om aan te tonen wat Trump's 'mindset' en 'intent' was.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 dinsdag 12 juli 2022 @ 21:57:16 #27
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205321997
Trump probeerde een getuige te bellen. Getuige weigerde en speelde dit door aan zijn/haar advocaat.
DoJ is ingeschakeld.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 12 juli 2022 @ 21:58:49 #28
3928 Ulx
pi_205322012
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 18:05 schreef Kijkertje het volgende:
Trump moet een rally cancelen wegens verplichte getuigenis (onder ede) in NY

[ twitter ]
Mensen die kaarten hebben gekocht krijgen hun geld niet terug. De tickets blijven geldig voor de rally in Wisconsin.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205322026
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 21:57 schreef Ulx het volgende:
Trump probeerde
een getuige te bellen. Getuige weigerde en speelde dit door aan zijn/haar advocaat.
DoJ is ingeschakeld.
Probeerde??? Hij heeft gebeld :R

Wat een uitsmijter!
  Overall beste user 2022 dinsdag 12 juli 2022 @ 22:00:44 #30
3928 Ulx
pi_205322044
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 21:59 schreef AnneX het volgende:

[..]
Probeerde??? Hij heeft gebeld :R
Ja, maar getuige weigerde hem te spreken. In die zin probeerde.
  Moderator dinsdag 12 juli 2022 @ 22:24:33 #32
54278 crew  Tijger_m
pi_205322405
And now for something completely different:

quote:
Inside the ‘school’ for men caught paying for sex

Police in Texas and across the US regularly conduct operations to catch men seeking sex workers’ services. Programs bankrolled by evangelical churches promise to change them

Pizza had been ordered for lunch, and greasy police fingers were now all over the officers’ weapons. Not their guns – their holsters were slung in a corner of the roadside motel room. For this sting operation, the detectives were armed with iPhones, texting their way into the coming frenzy.

“I know what the eggplant emoji is,” said Det Gene, referring to the oft-used sexting symbol, “but do we know if the prosecutors will take it as an agreement for sex?”

The youngest of this sting team in Brazos county, Texas, Gene’s thumbs were called into action for maximum authenticity whenever older detectives had someone on the hook.

Police in Texas and many parts of the United States regularly conduct these operations to catch men buying sex. This is, after all, a country in which consenting adults selling and buying sex remains illegal everywhere except in 10 counties of Nevada.

I had been invited to witness frontline policing of the sex trade in what the officers believe is a radical change to the way they go about it – going after “johns”, not “janes”.

But before we could reel in any johns, we had to put our guesses up on the whiteboard: how many we’d bust today, and of those we would bust, how many would cry, possess drugs, carry unlicensed guns, or have outstanding warrants. I had just finished my tally when the room suddenly came alive.

week after Fernando’s arrest, I was in a church basement in downtown Waco, Texas, with 11 johns who had been busted while attempting to procure sex. They were avoiding each other’s gaze, keeping their heads down under their baseball caps – and even more carefully evading the eyes of the man standing before them.

“This won’t be a hugathon,” warned Brett Mills, coordinator of an anti-prostitution programme known as a “john school”. “We’re kind, but we’re not faint of heart.”

Mills has been running this john school – a mandatory education programme for men convicted of first-time solicitation offences – since 2016, through Jesus Said Love, a not-for-profit organization that he runs with his wife, Emily. Each man attending the class had to pay $525 for the privilege, as part of a misdemeanour charge for soliciting a prostitute online.

https://www.theguardian.c(...)-seeking-sex-workers
Wat een land :')
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205322752
quote:
En dan te bedenken dat Trump nooit enige moeite heeft gedaan om contact op te nemen met de gedupeerde agenten :')

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205322791
Normaal gesproken komen de serieuzere onderzoeken niet uit het Huis, maar uit de Senaat. Is er eigenlijk bekend waarom in dit geval dat nu niet in de Senaat is?
  Overall beste user 2022 dinsdag 12 juli 2022 @ 23:09:07 #38
3928 Ulx
pi_205322854
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 23:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
Normaal gesproken komen de serieuzere onderzoeken niet uit het Huis, maar uit de Senaat. Is er eigenlijk bekend waarom in dit geval dat nu niet in de Senaat is?
Die waren tegen.
pi_205322911
Zoals gewoonlijk :')

twitter

Het liefst hadden ze hier ook Trump uit de wind gehouden natuurlijk net zoals bij het Mueller-onderzoek en Trump's twee Impeachments zodat domrechts kan blijven roeptoeteren dat het allemaal een hoax was en lefties aan 'TDS' lijden! :{w

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 12-07-2022 23:25:31 ]
pi_205323086
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 22:56 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
En dan te bedenken dat Trump nooit enige moeite heeft gedaan om contact op te nemen met de gedupeerde agenten :')

[ twitter ]
In theorie is hij van de partij van Law & Order.... maar ja RINO enzo
Hoewel.... veel republicans zijn niet zo begaan met de capitoolpolitie tav 6 jan.
Tjaaa allemaal RINO's ?
pi_205323097
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 22:24 schreef Tijger_m het volgende:
And now for something completely different:
Op weg naar het Capitool
  Overall beste user 2022 dinsdag 12 juli 2022 @ 23:51:50 #42
3928 Ulx
pi_205323130
Ik ben benieuwd of Ivanka Trump onder een aanklacht wegens meineed uitkomt.
pi_205323196
twitter

quote:
As Cipollone said, in recently-taped testimony shared by the committee today: “We were asking one simple question, as a general matter. Where is the evidence?”
De vraag die in BNW ook zo vaak gesteld is :D
  Overall beste user 2022 woensdag 13 juli 2022 @ 00:24:47 #44
3928 Ulx
pi_205323240
Trump spox Taylor Budovich ontkent niet dat Trump probeerde een getuige te beinvloeden in zijn laatste tweet.
pi_205323325
Ook dit ja: bij Trump's Impeachment heeft hij schriftelijk vragen beantwoord waar nu leugens bij blijken te zitten. Op grond daarvan is hij dankzij de Republikeinse macht in de Senaat vrijuit gegaan omdat er nooit een grondig onderzoek is geweest door de Senaat.

twitter

En zo zijn er zoveel onderzoeken tegengehouden onder Trump. Neem bijv het (gebrek aan) onderzoek naar Kavanaugh's verleden waardoor hij benoemd kon worden als Hogerechter :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 13-07-2022 01:56:29 ]
pi_205323336
Nog meer Bannon-onthullingen:

twitter

quote:
On the evening of October 31, 2020, Steve Bannon told a group of associates that President Donald Trump had a plan to declare victory on election night--even if he was losing. Trump knew that the slow counting of Democratic-leaning mail-in ballots meant the returns would show early leads for him in key states. His "strategy" was to use this fact to assert that he had won, while claiming that the inevitable shifts in vote totals toward Joe Biden must be the result of fraud, Bannon explained.

"What Trump's gonna do, is just declare victory. Right? He's gonna declare victory. But that doesn't mean he's a winner," Bannon, laughing, told the group, according to audio of the meeting obtained by Mother Jones. "He's just gonna say he's a winner."

"As it sits here today," Bannon said later in the conversation, describing a scenario in which Trump held an early lead in key swing states, "at 10 or 11 o'clock Trump's gonna walk in the Oval, tweet out, 'I'm the winner. Game over. Suck on that.'"
Bannon wist het dus ook dondersgoed maar werkte lekker mee aan Trump's plan via zijn radiokanaal/ War Room podcasts.

Het was ook allemaal zo ontzettend doorzichtig, het werd ook van te voren voorspeld dat het zou gaan gebeuren als Trump zou verliezen en nog trappen er hele hordes domvolk in zijn 'fraude'-claims. Erger nog hele hordes geloven het nog steeds :X

[ Bericht 26% gewijzigd door Kijkertje op 13-07-2022 02:13:49 ]
pi_205323366
Intussen zijn ze bij Fox News doorlopend aan het bedenken wie ze allemaal gaan onderzoeken als de Republikeinen weer aan de macht komen. Garland is aan de beurt:

twitter

twitter
pi_205324606
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2022 02:01 schreef Kijkertje het volgende:
Nog meer Bannon-onthullingen:

[ twitter ]
[..]
Bannon wist het dus ook dondersgoed maar werkte lekker mee aan Trump's plan via zijn radiokanaal/ War Room podcasts.

Het was ook allemaal zo ontzettend doorzichtig, het werd ook van te voren voorspeld dat het zou gaan gebeuren als Trump zou verliezen en nog trappen er hele hordes domvolk in zijn 'fraude'-claims. Erger nog hele hordes geloven het nog steeds :X

Is de audio-opname authentiek ? Is het Steve Bannon op 31 oktober 2020?
Is het gecheckt?
Dan zou men Bannon kunnen vragen over dit op een hearing.
Als er geen bewijs is dat de opname authentiek kan Bannon beweren dat hij van niks weet ...de geen-actieve-herinnering-verdediging
  Overall beste user 2022 woensdag 13 juli 2022 @ 10:14:20 #49
3928 Ulx
pi_205324684
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 10:05 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Is de audio-opname authentiek ? Is het Steve Bannon op 31 oktober 2020?
Is het gecheckt?
Dan zou men Bannon kunnen vragen over dit op een hearing.
Als er geen bewijs is dat de opname authentiek kan Bannon beweren dat hij van niks weet ...de geen-actieve-herinnering-verdediging
"DAT WAS IK NIET, DAT WAS EEN NEGER!"
  Overall beste user 2022 woensdag 13 juli 2022 @ 10:43:37 #50
3928 Ulx
pi_205325084
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 15:46 schreef Kijkertje het volgende: [..] Er worden in strafzaken aan de lopende band plea deals gesloten?
Vandaag een bank overvallen en morgen het geld teruggeven ontslaat je niet van vervolging. Bovendien levert Bannon de gevraagde documenten ook niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')