Daarbij ook vervelend dat het beste alternatief voor de neoliberaal die op de VVD stemt, momenteel D66 lijkt. Die ook gewoon weer met de VVD in bed duiken.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:13 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Maar vinden mensen dit erg genoeg om hun stemgedrag te veranderen? Ik betwijfel het. Daarnaast zullen de vvd-stemmers naar 1 partij moeten gaan, anders blijft de vvd de grootste maar dan met minder zetels
Een neoliberaal vindt de OP toch helemaal niet erg?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:18 schreef probeer het volgende:
[..]
Daarbij ook vervelend dat het beste alternatief voor de neoliberaal die op de VVD stemde, momenteel D66 lijkt. Die ook gewoon weer met de VVD in bed duiken.
Goed punt.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Een neoliberaal vindt de OP toch helemaal niet erg?
Ik mag toch hopen dat dit wel besproken gaat worden in de 2e kamer.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:00 schreef Jed1Gam het volgende:
Ach de beerput, over een weekje of twee is iedereen dit alweer vergeten. Geen actieve herinnering en door.
Dit topic kan nu al gearchiveerd worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:33 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit wel besproken gaat worden in de 2e kamer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |